1 reakcí na tento příspěvek Loctite 518
Píšou: "Výborná odolnost proti olejům, vodě, glykolům a většině kapalin používaných v automobilu", takže bych se nějakého rozpouštění v oleji nebál.
Cucky ti to udělá, pokud ho tam dáš moc a ten přebytek se vytlačí z té těsněné spáry ven a časem se odtrhne a pak skončí na sacím koši.
Kawu neznám, ale u některých motorek těsnění pod spojkovým víkem funguje i jako vymezovací a pokud tam místo něj dáš silikon, můžou být trochu problémy
Naposledy editováno 30.03.2017 20:31:53
Zvenku jsem utřel hadrem co přebylo hotovo.
Příště až budu zase pulit koupím to znovu.
2 reakcí na tento příspěvek Loctite 518
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Loctite 518
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Loctite 518
1100Virago píše: gugo: Teoreticky to možné je, pokud by odolnost vznikala až pod tlakem. Takže kde by to bylo stisknuté mezi dvěma kovy, tam by to odolávalo, co se vytlačí mimo by se rozpustilo. Ale nevím, jestli to u tohohle Loctite tak funguje.
jo je to anaerobni tesneni - tzn tvrdne stejne jako "lepidlo na loziska" atd, po zmacknuti za nepristupu vzduchu... o tom ze by ten nevytvrzenej zbytek sel rozpustit v oleji nic nevim...
1 reakcí na tento příspěvek Loctite 518
Co se s tím děje v oleji nemám páru...
Najel jsem s tím celou sezónu a nic se nestalo....
Ve speciálce mi prodejce říkal že je to na podobné bázi jako lepidlo na závity...
syrrius píše: Uschne vše co není na vzduchu a po vytvrdnuti už se olejem nerozpustí. Co se vytlačí ze spáry sebou vezme protékající olej.
Co se s tím děje v oleji nemám páru...
Najel jsem s tím celou sezónu a nic se nestalo....
Ve speciálce mi prodejce říkal že je to na podobné bázi jako lepidlo na závity...
Kaynakrylátové anaerobní lepidlo, to je stejnej princip jako lepidlo na závity, i ty se liší dle toho, na jako vůli mezi těsněnými plochami jsou určený (0,05 mm nebo třeba 0,5 mm - jemný nebo hrubý závity). Tam, kde je to stisknuté na kov (alespoň jedna strana musí být kovová) bez přístupu vzduchu to vytvrdne a ta reakce se rozšíří i trochu mimo tuto oblast - tak milimetr odhadem, co jsem si všim, ale to pak probíhá třeba těch 24 hodin, ve spáře je to záležitost vteřin nebo minut. Takže to chce dát jen takové množství, aby to co nejmíň vyteklo do motoru, tam bude jádro pudla. Jestli toho nasere někdo moc, tak to možná může dělat pak v motoru - oleji problém, když se rozpustí to nevytvrzený. Nebo to vypláchnout olejem a až pak dát náplň?
518 lze použít na veškeré příruby do teplot 150 °C. Jestli se přebytečně vytlačený Loctite dostane do styku s olejem a rozpustí se, to netuším, ale nikdy jsem neměl problém, že by se zadřel motor nebo převodovka, kvůli použitému materiálu.
Na spalovací motory je vhodný i Loctite 5800, který má na hliníku vyšší pevnost v tahu, ve smyku menší. Vyžaduje však menší spáru.
Červený silikon do motoru nedávejte, ten je na kamna nebo na boilery!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Plasty na motorku Kawasaki ZX-6R Ninja | Lukas93cze | 5 | 6.6.2024 v 10:02 Lukas93cze |
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja | Rutti | 8 | 24.5.2024 v 10:37 tomasWR |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |