- Vždycky se mi to stalo až se zahřátým motorem - možná jenom proto, že ji předtím prostě šetřím.
- Přijde mi, že se to vždycky stalo potom, co jedu delší dobu do kopce a je tedy delší dobu potřeba víc benzínu.
- Z nádrže do karburátoru benzín teče normálně.
- Výfuk i vše ostatní je originální
- Vzduchový filtr je čistý
- Vyčistil jsem i karburátor. Membrána je OK a nikde se nezdá být žádná závada. Kontroloval jsem podle manuálu i nastavení hladiny, ale za to bych nedal ruku do ohně, že jsem dělal dobře.
- Laickým pohledem se mi zdá, že svíčky ukazují na chudou směs, ale tady bych poprosil o pomoc někoho zkušenějšího.
1 reakcí na tento příspěvek Občas cuká jak kdyby neměla benzín
Humusus: I když jsem karburátor čistil, jak jsem psal výš, tak se asi nedá vyloučit, že tam něco nezůstalo, i když jsem nic neviděl. Vidím to tak, že investuju pár stovek a zajdu s tím na vyčištění ultrazvukem. I když to třeba nepomůže, tak aspoň budu vědět, co můžu vyloučit jako příčinu. Jinak díky
Naposledy editováno 28.03.2017 22:25:10
1 reakcí na tento příspěvek Občas cuká jak kdyby neměla benzín
Yz-250: Opět se možná pletu, ale co jsem se dočetl, tak ten šroubek má vliv spíš na volnoběh, plovák je vodorovně s tím zarovnáním komory (podle manuálu) a jehla je taky podle manuálu. S tou se mi zatím moc hýbat nechce. Na motorce je všechno originální, takže podle mě není důvod, aby najednou z ničeho nic nevyhovovalo tovární nastavení. Napřed se ujistím, že je karburátor opravdu čistý a pak to budu případně řešit dál.
nilgiri píše: Ládínek: Díky, nechám ho vyčistit a uvidím případně, co dál. Jinak se možná pletu, ale pokud by byla obecně chudá směs, tak by to podle mě mělo mít spíš nižší spotřebu, ne? Ta je ale o trochu (ne výrazně) vyšší, než jsem čekal. Takhle na pohled všechno těsní, ale ještě bych mohl vyzkoušet tady ten test se štětcem a benzínem, jestli to přece jenom někde nepřisává vzduch.
Yz-250: Opět se možná pletu, ale co jsem se dočetl, tak ten šroubek má vliv spíš na volnoběh, plovák je vodorovně s tím zarovnáním komory (podle manuálu) a jehla je taky podle manuálu. S tou se mi zatím moc hýbat nechce. Na motorce je všechno originální, takže podle mě není důvod, aby najednou z ničeho nic nevyhovovalo tovární nastavení. Napřed se ujistím, že je karburátor opravdu čistý a pak to budu případně řešit dál.
Ano šroubek volnoběhu je tam také ale měl by tam být i šroubek kterým se ladí směs já ho mám ze spodku karburátoru že se tam normálním šroubovákem nedostanu tak to dělám bitem a kdyby mi ho kamarád neukázal ani bych ho snad nenašel.
To si každý myslí, že když to uškrtí tak ušetří.
Když ti to blbě spaluje tak to zase nemá ten výkon. A točíš víc plynem. Asi tam máš dvě komory tak překontroluj kdy otvírá ta druhá, zda je v pořádku. Zda to před tebou už někdo nenaladil na nízkou spotřebu = motorka nejede.
1 reakcí na tento příspěvek Občas cuká jak kdyby neměla benzín
Jeste jedna zajimavost, ktera teda uplne nesouvisi s tematem, ale v ramci akci pokus omyl jsem promeril fajfky a jedna byla mrtva...presto hazela jiskru. Pro jistotu jsem obe vymenil a motorka vyrazne ozila a zklidnil se chod motoru.
Pokud se neco zmeni, budu informovat ;)
1 reakcí na tento příspěvek Občas cuká jak kdyby neměla benzín
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zkušenosti s moto Suzuki XF 650 Freewind | Míra-Prcek | 9 | 20.5.2024 v 18:18 Míra-Prcek |
Zapojení Gipra Suzuki XF 650 Freewind | Kane1905 | 4 | 27.4.2024 v 22:43 Kane1905 |
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... | Slezy28 | 37 | 20.3.2024 v 17:19 Demonient |
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 | frool | 16 | 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein |
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE | Smrči-GSX-F | 5 | 25.12.2023 v 23:51 2stroke |