- Vždycky se mi to stalo až se zahřátým motorem - možná jenom proto, že ji předtím prostě šetřím.
- Přijde mi, že se to vždycky stalo potom, co jedu delší dobu do kopce a je tedy delší dobu potřeba víc benzínu.
- Z nádrže do karburátoru benzín teče normálně.
- Výfuk i vše ostatní je originální
- Vzduchový filtr je čistý
- Vyčistil jsem i karburátor. Membrána je OK a nikde se nezdá být žádná závada. Kontroloval jsem podle manuálu i nastavení hladiny, ale za to bych nedal ruku do ohně, že jsem dělal dobře.
- Laickým pohledem se mi zdá, že svíčky ukazují na chudou směs, ale tady bych poprosil o pomoc někoho zkušenějšího.
1 reakcí na tento příspěvek Občas cuká jak kdyby neměla benzín
Yz-250: Opět se možná pletu, ale co jsem se dočetl, tak ten šroubek má vliv spíš na volnoběh, plovák je vodorovně s tím zarovnáním komory (podle manuálu) a jehla je taky podle manuálu. S tou se mi zatím moc hýbat nechce. Na motorce je všechno originální, takže podle mě není důvod, aby najednou z ničeho nic nevyhovovalo tovární nastavení. Napřed se ujistím, že je karburátor opravdu čistý a pak to budu případně řešit dál.
nilgiri píše: Ládínek: Díky, nechám ho vyčistit a uvidím případně, co dál. Jinak se možná pletu, ale pokud by byla obecně chudá směs, tak by to podle mě mělo mít spíš nižší spotřebu, ne? Ta je ale o trochu (ne výrazně) vyšší, než jsem čekal. Takhle na pohled všechno těsní, ale ještě bych mohl vyzkoušet tady ten test se štětcem a benzínem, jestli to přece jenom někde nepřisává vzduch.
Yz-250: Opět se možná pletu, ale co jsem se dočetl, tak ten šroubek má vliv spíš na volnoběh, plovák je vodorovně s tím zarovnáním komory (podle manuálu) a jehla je taky podle manuálu. S tou se mi zatím moc hýbat nechce. Na motorce je všechno originální, takže podle mě není důvod, aby najednou z ničeho nic nevyhovovalo tovární nastavení. Napřed se ujistím, že je karburátor opravdu čistý a pak to budu případně řešit dál.
Ano šroubek volnoběhu je tam také ale měl by tam být i šroubek kterým se ladí směs já ho mám ze spodku karburátoru že se tam normálním šroubovákem nedostanu tak to dělám bitem a kdyby mi ho kamarád neukázal ani bych ho snad nenašel.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... | Slezy28 | 37 | 20.3.2024 v 17:19 Demonient |
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 | frool | 16 | 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein |
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE | Smrči-GSX-F | 5 | 25.12.2023 v 23:51 2stroke |
motor Suzuki XF 650 Freewind | jawaboy1 | 17 | 6.11.2023 v 08:55 primera |
Moderní moto místo veterána [1, 2] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, Suzuki XF 650 ... | Theor | 53 | 14.8.2023 v 12:48 Koudy01 |