bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Občas cuká jak kdyby neměla benzín
Ahoj, minulý týden jsem koupil DR 650 SE. Startuje dobře i bez sytiče a většinu času jede úplně normálně. Jednou za čas ale začne napřed trochu pocukávat. Když v tu chvíli přidám plyn, tak se ještě na chvilku vzpamatuje. Když naopak úplně uberu a pak přidám, tak se jakoby přidusí a někdy střelí do výfuku. Pokud na chvilku zastavím nebo zpomalím, dál jede zase úplně normálně. Pak zase ujedu v klidu třeba několik desítek km a opakuje se to. Ještě napíšu pár poznatků:
- Vždycky se mi to stalo až se zahřátým motorem - možná jenom proto, že ji předtím prostě šetřím.
- Přijde mi, že se to vždycky stalo potom, co jedu delší dobu do kopce a je tedy delší dobu potřeba víc benzínu.
- Z nádrže do karburátoru benzín teče normálně.
- Výfuk i vše ostatní je originální
- Vzduchový filtr je čistý
- Vyčistil jsem i karburátor. Membrána je OK a nikde se nezdá být žádná závada. Kontroloval jsem podle manuálu i nastavení hladiny, ale za to bych nedal ruku do ohně, že jsem dělal dobře.
- Laickým pohledem se mi zdá, že svíčky ukazují na chudou směs, ale tady bych poprosil o pomoc někoho zkušenějšího.






1 reakcí na tento příspěvek Občas cuká jak kdyby neměla benzín

29.3.2017 v 11:47 | Nahoru | #1
Ládínek: Díky, nechám ho vyčistit a uvidím případně, co dál. Jinak se možná pletu, ale pokud by byla obecně chudá směs, tak by to podle mě mělo mít spíš nižší spotřebu, ne? Ta je ale o trochu (ne výrazně) vyšší, než jsem čekal. Takhle na pohled všechno těsní, ale ještě bych mohl vyzkoušet tady ten test se štětcem a benzínem, jestli to přece jenom někde nepřisává vzduch.
Yz-250: Opět se možná pletu, ale co jsem se dočetl, tak ten šroubek má vliv spíš na volnoběh, plovák je vodorovně s tím zarovnáním komory (podle manuálu) a jehla je taky podle manuálu. S tou se mi zatím moc hýbat nechce. Na motorce je všechno originální, takže podle mě není důvod, aby najednou z ničeho nic nevyhovovalo tovární nastavení. Napřed se ujistím, že je karburátor opravdu čistý a pak to budu případně řešit dál.

(reakce na) Občas cuká jak kdyby neměla benzín

29.3.2017 v 19:23 | Nahoru | #2

nilgiri píše: Ládínek: Díky, nechám ho vyčistit a uvidím případně, co dál. Jinak se možná pletu, ale pokud by byla obecně chudá směs, tak by to podle mě mělo mít spíš nižší spotřebu, ne? Ta je ale o trochu (ne výrazně) vyšší, než jsem čekal. Takhle na pohled všechno těsní, ale ještě bych mohl vyzkoušet tady ten test se štětcem a benzínem, jestli to přece jenom někde nepřisává vzduch.
Yz-250: Opět se možná pletu, ale co jsem se dočetl, tak ten šroubek má vliv spíš na volnoběh, plovák je vodorovně s tím zarovnáním komory (podle manuálu) a jehla je taky podle manuálu. S tou se mi zatím moc hýbat nechce. Na motorce je všechno originální, takže podle mě není důvod, aby najednou z ničeho nic nevyhovovalo tovární nastavení. Napřed se ujistím, že je karburátor opravdu čistý a pak to budu případně řešit dál.



Ano šroubek volnoběhu je tam také ale měl by tam být i šroubek kterým se ladí směs já ho mám ze spodku karburátoru že se tam normálním šroubovákem nedostanu tak to dělám bitem a kdyby mi ho kamarád neukázal ani bych ho snad nenašel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... Slezy28 37 20.3.2024 v 17:19 Demonient
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 frool 16 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE Smrči-GSX-F 5 25.12.2023 v 23:51 2stroke
motor Suzuki XF 650 Freewind jawaboy1 17 6.11.2023 v 08:55 primera
Moderní moto místo veterána [1, 2] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, Suzuki XF 650 ... Theor 53 14.8.2023 v 12:48 Koudy01


TOPlist