Hledám sezonní povinné za rozumnou cenu. Dnes jsem byl v Kooperativě a i když jsem výslovně požadoval sezonní, tedy platné do výpovědi, byla mi nabídnuta smlouva na krátkodobé, tedy od - do s ukončením.
Máte nějaký tip. Hodilo by se mi pojištění na 6 měsíců.
Jinak motorky mám dvě a tak mám na čem jezdit i mimo sezónu.
Klidně můžeš jezdit celý rok, ale v ty "nepojištěné" měsíce máš 100% spoluůčast na hrazení škod. Tak spíš to nechat v garáži.
Nazdar
1 reakcí na tento příspěvek Sezonní povinné ručení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sezonní povinné ručení
1 reakcí na tento příspěvek Sezonní povinné ručení
1 reakcí na tento příspěvek Sezonní povinné ručení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sezonní povinné ručení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sezonní povinné ručení
HornisGSX píše: Brejlovec> co usetris? Ve finale vubec nic....
Když ušetřím 370,- jak psal Brejlovec, tak za to můžu prckovi třeba koupit boty
Jen pro ilustraci. Alianz navýšení z 15 set něco na 17 set něco. Mám bonus 50%. Kooperativa mi nabídla 1001,- Kč. Bohužel krátkodobé pojištění na 6 měsíců, když jsem chtěl sezonní na 6 měsíců. Jaký je v tom rozdíl mohu vysvětlit. Teď už to vím.
Doplnění pro Vitěslav Máří. Jednalo se o Alianz 150/150.
Naposledy editováno 21.03.2017 08:46:40
2 reakcí na tento příspěvek Sezonní povinné ručení
1 reakcí na tento příspěvek Sezonní povinné ručení
1 reakcí na tento příspěvek Sezonní povinné ručení
Někdy se v prosinci/březnu dá normálně jezdit, to se pak jen chodíte koukat do garáže nebo to risknete?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sezonní povinné ručení
Cooker píše: Když ušetřím 370,- jak psal Brejlovec, tak za to můžu prckovi třeba koupit boty
jenže to je ušetřených 370Kč "hrubého" - měl bys odečíst náklady za čas, který strávíš vyřizováním, značky do depozitu atd., takže ve finále to má smysl u vozového parku čítající x strojů a ne jednu motorku, ale každému jeho...
1 reakcí na tento příspěvek Sezonní povinné ručení
Do depozitu se značky nedávají. Fakt ne.
Ohledně vyřizování. Mněl jsem u ČPP. Když slednávám on-line, tak je čas stejný když zakliknu celý rok nebo třeba 6 měsícu. Úspora znatelná, ovšem hodně zdražili, pak se vyplatí celoročně u jiné pojišťovny.
Konkrétně v mém případě. jedna motorka celoročně a druhá na půl roku. Tedy jezdit můžu, ovšem přes zimu jen na jedné. No, nějak to přežiju.
Prvotní dotaz jsem měl na rozumné pojištění, tedy levné. ČPP vypadla a Alianz taky není z nejlevnějších. Teda pro mně jako pro pražáka. Teď už vím, že Kooperativa sezóní nedělá, jen krátkodobé.
Kdyby měl někdo tip na jinou pojišťovnu ( a věděl o čem mluví ), tak sem s ní.
Teda Jeff ví, vložil to rychleji.
Naposledy editováno 21.03.2017 15:02:03
Jeff píše: rollig> Je moznost volby, tak si kazdy muze vybrat pojisteni, ktere mu vyhovuje. Sezonni pojisteni nema s depozitem nic spolecneho, zadne znacky se nikam nenosi a zustavaji na masine. Masina je normalne pojistena na cely rok - zelena karta plati celorocne. Pokud nezpusobis nehodu v provozu mimo nasmlouvane mesice muzes normalne jezdit bez jakehokoliv omezeni, kdyz ano, tva spoluucast je masivni (90%). Pokud zpusobi nekdo nehodu tobe (i mimo nasmlouvane mesice), jde vse z jeho pojistky.
Pravdu má předseda
Letošní zimu jsem okolo motorky nechodil. Raději jsem snowbordil.
Počet dnů kdy se dalo vyjet za prosinec, leden a únor je 1. A to jsem stejně vyjel.
Ale každý jak chce. Od toho je přece výběr.
Jo a jsem fakt rád za Horní/Dolní. Kolega v Prostějově má 50% přirážku za město. Smysl toho mi fakt uniká. To je ale boj pojišťoven.
1 reakcí na tento příspěvek Sezonní povinné ručení
Yura píše: Mě to taky každej rok přisypou o 150 Korun. Ať jsem byl pojištěnej kde chtěl. Ale než se furt nervovat a lítat a shánět, tak radši skřípu zubama a platím. Po pár letech mě to nasere, tak tam vlítnu, a - hovno. "S tím nic neuděláme, pane". - "Hm, tak mi to zrušte a naschle". A jinde to zase pojistím o pár stovek levnějc. A tak si tu žiju
Přesně tak jsem to do teď dělal u český pojišťovny. Každej rok jsem tam chodil a řikal jim, že jsem nespokojen s cenou a chci slevu nebo zrušit smlouvu. Dycky to o pár stovek stáhli a na rok jsem měl zas pokoj. Ale nebaví mě to už a navíc u český jsem to měl pěkně drahý-cca 2500kč. Nyní se dívám co nabízí jinde a u ČSOB mi to vychází nejlevněji na cca 1600kč při 60mil limitu, takže půjdu asi k nim a uvidim.
Pokud jen základní pojištění, tak je třeba říct, jaké budu chtít limity plnění (do jaké výše bude pojišťovna za mé škody ručit). ze zákona 35/35 mil Kč zdraví/majetek.
Doporučuji pokud jezdíte víc nebo zahraničí tak nejít po 50 mil. Kč. Potom když toto máme, tak jdeme na internetové srovnávače a najdeme nejlepší cenu.(Ale jen tam, kde rovnou uzavřu smlouvu ) Pokud jsme s touto nabídkou spokojení uzavírám a hotovo. Další cesta je mít opravdu kvalitního člověka, který může porovnávat nabídky a zná kličky a mimořádné akce pojišťoven. Potom můžete mít cenu i daleko nižší než na internetu. Vetšinou tento člověk má lepší slevy než nabídne pobočkové místo pojišťovny.
Pokud potřebuji i nadstandardní služby nebo přímo havarijní pojištění, tak se dostávám do míst vyjednávání s pojišťovnou a tam se hodí člověk z oboru, který se bude snažit udělat slevu lepší než je standard. Dostat se dá i na 50+% slevy ze základu ceny. Nebo si musím obejít několik pojišťoven a nechat je se mezi sebou "poprat". ale to není efektivní z hlediska času. Důležité je potom se dívat na pojistné podmínky havarijního pojištění, protože se dost zásadně liší a hodně ovlivňují, jak mi škodu pojišťovna zaplatí.
Když se jakýmkoliv způsobem dostanu k uzavření smlouvy, tak vím, že každý rok bude pojišťovna navyšovat cenu (leda že bych si připlatil garanci ceny, většinou na 3 roky) a to je takový "pel, mel" prostě roste inflace náklady atd... no a tak každé 2 roky nechám u specialisty, nebo na internetu spočítat pojistku znovu, protože hodnota motorky klesla a tím i cena pojistky a já si vyjezdil víc měsíců bonusu (slevy) na ceně pojistky a budu to mít levnější.
Sezónní pojištění. Z mé zkušenosti se většinou nevyplatí. Finanční úspora je vůči omezením zanedbatelná. Ale samozřejmě záleží na prioritách. Vetšinou když si to porovná člověk z venku tak dostane cenu za rok a pak sezónní a je tam slušná úspora. Jenže když se dá za stejnou cenu udělat normální roční, nevidím v tom smysl.
Tak a teď už hodně štěstí, protože jak se to zdá jednoduché, tak ta tak vůbec není
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sezonní povinné ručení
georgeCZ píše: Já platím za báwo skoro 3k sezoní pojištění. Tak si nestěžujte
To je divné já taky BMW u Allianz 900kč sezónně :)
panTerek píše: Takže jste si sjednali sezónní pojištění které je cenově +- jako celoroční u jiné pojišťovny (když se trochu smlouvá ) a nemůžete čtyři měsíce jezdit beze strachu že když někoho zválcujete tak to celý zaplatíte. To jste to těm pojišťovnám nandali
Někdy se v prosinci/březnu dá normálně jezdit, to se pak jen chodíte koukat do garáže nebo to risknete?
mám dvě, jednu na bílých ( sezónní, 03 - 10 ), jednu na zelených (celoroční ), tak když to na mě přijde mimo sezonu, vytáhnu veterána
mimochodem, letošní první projetí bylo na bílých, holt Krkonoše, no co naděláš