Diky za kazdou radu kdo ma s temahle moto zkusenosti.
Naposledy editováno 16.03.2017 11:10:10
1 reakcí na tento příspěvek BETA vs KTM
Místní člen Petardak je myslím velký odborník, je tam někde od Tebe a sám jsem s ním probíral pro a proti jednotlivých typů motorek, vyzná se a je ochotný, snad Ti se odepíše.
Naposledy editováno 16.03.2017 12:40:29
1 reakcí na tento příspěvek BETA vs KTM
Spotřební materiál - řešil jsem téměř vše(mám teď čas dát ji do top stavu :) )a bez problému cokoli seženeš a máš do pár dní doma
Servis: z 99% bude náročnost stejná jak u KTM, Beta má hodně mizernej přístup pod ventildekl a ke svíčce.
Jinak se mi beta vzhledově líbí, přijde mi trochu drobnější a tím pádem pro začátečníka poddajnější než KTM.
Ovšem KTM je pojem, má to skoro každej a chybu s ní (obecně) asi neuděláš.
Vždy to bude o konkrétním kusu a čím ta motorka bude starší, tím víc to bude o štěstí :)
Naposledy editováno 16.03.2017 13:52:07
1 reakcí na tento příspěvek BETA vs KTM
Exc 450 v roku 2007 a najeto 180 mth ???? !
Jestli ano, tak nepřemýšlej a ber, kamarád má najeto asi 40 000 km. Udělané na válci honování a má už 3 píst. Jinak vše i klika, převodovka originál.
Jen můj názor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BETA vs KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BETA vs KTM
1 reakcí na tento příspěvek BETA vs KTM
- nedozvíš se nic o servisu, výdrží a dostupnosti dílů u X let jetých strojů...
Kup KTM, (Beta by musela bejt o dost levnější) - když nic jiného .. bude se ti prodávat podstatně líp, než jaký koli jiný evropan, a servisuje je kde kdo...
za mně ber kačenu,2007 je sice trošku neohrabaná proti současným modelům,ale i tak je to vyvážená mašina se kterou se dá zajet všechno to,co s novou.
a ta beta-i když je o 3 roky novější lepší nebude.na jedné jsem jel,težko říct v jakém to bylo stavu(v té době byla stará 3 roky),ale motor tupý a podvozek jak žvýkačka.
a modely 2005-2007 jsou mezi ostrými endury fakt nadprůměrné držáky.
-u desetileté moto vybírej hlavně dle skutečného MECHANICKÉHO stavu, né jen dle designu = počtu nálepek... ty uváděné nájezdy jsou velmi "neběžné" (ne nemožné...)
-KTM 07, je opravdu neskutečný držák, robusní a snadno repasovatelný motor i podvozek, enduro které je tvrdší, přesnější, má blízko ke C.C. případně i k hobby MX
Díly snadno dostupné, kde se podíváš, orginál, v náhradách i bazarově
-BETA 010 ten "jejich" motor je od začátku povedený, slabinou jsou jen plastové kola na pohon mazání, ty je potřeba preventivně měnit, když odejdou zlikviduješ motor
BETA je obecně o fous menší (dle postavy může a nemusí vyhovovat) je měkčí, opravdu enduro až s chlupem trialových genů...
Díly u "Paličů" vše skladem ale nelacino v druhovýrobě téměř nic hlavně extrémně křehké a celkem drahé plasty ale to už snad vyřešil polisport náběhem výroby replik...
Beta, je proti KTM mírně těžší, s citlivějším přepákováním zad. odpružení, ale zranitelným a náročnějším (dražším) na údržbu...
Pokud platí uváděný nájez, hlasuji pro KTM
Naposledy editováno 17.03.2017 09:22:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Regulátor dobíjení na rr390, 18 Beta RR Enduro 450, Beta RR Enduro 400, Beta RR Endu... | Olihňos | 4 | 18.10.2023 v 10:34 yasty |
Pozor na nepravdivou inzerci Beta 4... Beta RR Enduro 450 | ZlomenyUcho | 4 | 25.4.2020 v 14:10 Gahan37 |
Řetězová sada [1, 2] Beta RR Enduro 450 | Jarousek22 | 31 | 13.3.2020 v 20:16 assassin |
Vodná pumpa Beta RR Enduro 450 | Oxymoron | 13 | 18.10.2019 v 13:58 grooll |
Krivé riadenie Beta RR Enduro 450 | Oxymoron | 7 | 4.8.2019 v 23:13 Zdenalbenal |