http://www.cobrausa....t_sounds_and_sights/
Mám od nich i otevřené sání .
http://www.cobrausa....o_air_intake_system/
Naposledy editováno 16.03.2017 18:09:17
koupil jsem:
www.kmbikers.cz/Sada-na-opravu-pneu-SLIME-d1023.htm
(zatím nevyzkoušena, ale sichr je sichr)
nebo
skotymoto.cz/lepici-sada-na-opravu-bezdusovych-moto-pneumatik-velka
Píchneš, zavoláš, přijedou, vyřeší a hotovo. Představa, jak hledám na zadním kole dírku a ještě tam rvu knot je děsivá. To dám raději pár korun někomu jinému.
Podle toho co jsem v servisu viděl, 4 z 5 zaměstnanců jezdí na motorce, doporučili to z vlastní zkušenosti, jak jsem psal, zatím tomu věřím i já.....přeju mnoho kilometrů bez defektu
Knot mám v garáži, pokud někde píchnu, a kolo se nedej bože nezalepí samo, tak si budu hodně nadávat.
Naposledy editováno 25.05.2017 15:05:37
Proč se ptám ?
O víkendu jsem jel s kolegou 500km v sedle a ikdyž jsme jeli spolu tak jsem měl natočeno o 16km více. Což mě sere protože jsem i kdybych se snazil sebevíc tak jsem nemohl vyhrát.
1. Postavte motocykl na boční stojan.
2. Spusťte motor a nechejte jej pracovat na volnoběh po dobu 15 minut . Je-li motor studený, nechejte jej zahřát na dostatečnou teplotu.
3. Držte motocykl ve svislé poloze a nechte jej pracovat na volnoběh po dobu 30 sekund .
4. Postavte motocykl na boční stojan a nechte jej pracovat na volnoběh po dobu 10 sekund .
5. Vypněte motor a počkejte přibližně tři minuty.
6. Vytáhněte měrku motorového oleje a vyčistěte ji.
7. Držte motocykl ve svislé poloze. Zasuňte měrku oleje do otvoru plnicího hrdla. Závity uzávěru plnícího hrdla oleje nesměji být zasunuty, ale měly by se pouze dotknout horního okraje otvoru plníciho hrdla.
8. Vytáhněte měrku motorového oleje a zkontrolujte hladinu oleje.
9. Měrku motorového oleje zasuňte zpět.
To se Japonec asi nudil...