Olehla mě dneska volal,že je válec v pr..eli,že je už několikrát vařenej a pravděpodobně se kousl,protože se zkroutil a je prostě už na prd.Navrhl litinovou vložku.Nevím moc co si o tom myslet,jakej to bude mít vliv na výkon,hlučnost,odvádění tepla atd atd.Cenu mne určil na 3500,- plus pístní sada.Druhá varianta je že mám doma ještě jeden válec,ale starší série a tudiž slabší (66650E),kterej vařenej nikdy nebyl,dokonce je na něm ještě puvodní nikasil a udělat by tam šel,cenově by to vyšlo zhruba stejně jako ta vložka.Láká mě vidina levnějších generálek s případnou vložkou,ale na druhou stranu..kdyby byla vložka dobrej nápad,tak ju tam dávali už v sérii a nerad bych měl motorku nějak zimprovizovanou.Mám z toho hlavu,jako meloun zkuste prosím někdo poradit,jestli máte nějaké zkušenosti s vyvložkováním.Díky,Dejv
Ty dva válce co máš se zase tak moc neliší. Jeden má o 4 stupně víc otevřenej výfuk a druhý zase o 4 stupně víc otevřené přepouštění.
http://www.mitoclub....ruppi-termici-cagiva
Já mám A0401 a táhne pěkně až do 12500 otáček a to má časování o něco nižší.
Naposledy editováno 24.02.2017 07:06:44
je to kompromis...kdyby jsi neměl jinou nic jiného ti nezbývá..
vložka ma i nějaké výhody..můžeš do budoucna dělat výbrusy po 0,25 mm vybrus vložky stoji 300 kč
Nikasil ti udělaj vždy na 1 píst ...sedřeš ..... musíš znova novy nikasil tj.cca 2500 kč
A pak jsem jezdil stejně jako předtím,nic jsem nepozoroval.Pokud to tedy snesl točivý motor 250 s cca 50 kobylama...tak bych se nebál...
u nás dělané nikasily už nejsou nic moc a pokud je tam i nějaké svařování,tak je to o průser.
litinová vložka má svoje mínusy,ale je to léty ověřená a bezproblémová technologie,o něco horší odvod tepla a vyšší tření,ale to se bavíme v řádu procent.
pokud ten druhý válec co máš půjde upravit tak,aby to byla 100% náhrada,tak ho tam dej.pokud to nebude 100% tak raději vložku.
Nechápu jak může takhle lítat teplota - mě drží 60 stupňů ať to ženu ve vedru, nebo lehtám v zimě - termostat to tam drží. Otvírá při 55 stupních a při 60 je již plně otevřen. Vyšší teplota se objeví jen na volnoběh - chladič nemá ventilátor. Ale víc než 70 stupňů jsem ještě neviděl. Za jízdy se to nikdy nedostalo přes 65 stupňů. Pokud máš vadný termostat - mám nové. I čidla teploty.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cagiva supercity přední tlumiče Cagiva Supercity 125 | Michalcz2003 | 7 | 12.7.2021 v 19:53 trapez |
cagiva supercity tlumič Cagiva Supercity 125 | Michalcz2003 | 1 | 12.7.2021 v 19:51 trapez |
Po přidaní plynu se dusi Cagiva Supercity 125 | Michalcz2003 | 18 | 12.3.2021 v 18:21 JwKS_Pavel |
Pneu Cagiva Supercity 125 | Michalcz2003 | 2 | 23.1.2021 v 14:40 Michalcz2003 |
Cagiva supercity 125 Cagiva Supercity 125 | Michalcz2003 | 4 | 26.10.2020 v 12:18 Bakoun |