V hlavě mi už od minulého podzimu vrtá nějaká ta mašinka. V 16 letech sem se trošku zanevřel, jelikož sem koupil špatný kus Cagiva Planet a moc jsme si neužili, tudíž sem ani v 18 nedělal rozšíření, což bych chtěl letos napravit.
A právě jen tak zkoumavě pokukuji po mašince..
Rozhodl jsem se, že by to mělo být určitě něco kole obsahu 600,jednobuch a nejspíš supermoto.
Súza DRZ 400 co jsem četl dost zábavy a lehkost, ale prej brzo omrzí. Chci něco co bude trošku držet takže ostrá SM 510 od Husy to taky nebude, ale zase líný a těžký XT 660 taky ne.. Můj favorit je asi EXC 525 na motardech, ale chci se zeptat ohledně STK jestli je to OK? A taky jestli je nutnost na silnici tvrdších pružin?? LC 640 vím něco malinko a SM 690 supermoto skoro vůbec, jelikož se mi moc nelíbí ani jedna. LC starší verze kvůli zadnímu blatníku a SM 690 supermoto kvůli zvedlým výfukům a přednímu blatníku :D Vím není to takový problém změnit.
Co se týče SMC 690 tak to už je zase trošku jiná cenová.
Takže budu rád za každou radu co se týče výhod, nevýhod a kterou byste volili Vy osobně.
Zatím dík a úspěšnou blížící se sezonu!!!
1 reakcí na tento příspěvek A teď Káčo raď...
http://www.motorkari...supermoto-35986.html
Legálně EXC 525 s motard kolama na papíry v čechách nedostaneš. Občas se to možná někomu zázrakem povede, ale nemá to smysl (podvozek, brzda, převody - hromada peněz na přestavbu, aby to aspoň trochu fungovalo). A údržba je stejná jako na Husce 510.
Naposledy editováno 16.02.2017 21:35:34
Tvůj článek sem četl, již před vložením, akorát mi tam chybělo LC 640, ale to je v podstatě to samé co DUKE 640 nepletuli se.?? A toho SM 690 supermoto sem si slepec všiml až teď, za což se omlouvám. Ale i tak mě zajíma názor ostatních.
A právě co se týče EXC 525 tak sem jich viděl dost co se prodávaly s motardama nebo aspoň 530 takže jedině jezdit na punk jo ?
Díky za odpověď a zdařilý článek.
1 reakcí na tento příspěvek A teď Káčo raď...
Pokuď to má bejt motorka do provozu, tak se na nelegální přestavbu vykašli, fakt to za to nestojí a navíc se u toho EXC utopíš v údržbě...
Jinak SM 690 má kamarád a ta motorka je perfektní. Jen to chce sehnat dobrej kus.
1 reakcí na tento příspěvek A teď Káčo raď...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A teď Káčo raď...
Myslím, že tady nic nemíchám kdyby ses podíval hned do nadpisu, tak bys věděl, že mám na mysli LC 640.
Ale ok..
Dík za opověď.
Globe píše: K660S>
Myslím, že tady nic nemíchám kdyby ses podíval hned do nadpisu, tak bys věděl, že mám na mysli LC 640.
Ale ok..
Dík za opověď.
sory, sem to trochu blbe pochopil. no ale to nemeni nic na tom, ze 640 a ostry exc je uplne neco jinyho
1 reakcí na tento příspěvek A teď Káčo raď...
Doufam chlapce, ze mas alespon dobry obleceni.
Jinak aby si zase nebyl zklamanej ze porad servisujes, z toho co tam mas me nejvic bezproblemova prijde 690, ale pro me je 690 takova neslana nemastna, uz to neni takovej buchar jako LC4.
IMHO resit ze se ti nelibej vejfuky horem na tomhle typu motorky me prijde jako blbina, ale at si kazdy resi co chce.
Motárdy jsou prostě o rošťáctví a ten rohatej furt sedí na rameni a nenechá tě na pokoji. Pokud chceš jezdit dál, než jen hodinová vyjížďka, ze které se vrátíš domů rozlámanej, ale zato s parádním zážitkem a už v podstatě když budeš garáž zamykat, tak se budeš těšit, až pojedeš znova, nebo na okruh, nejseš ochoten často servisovat, tak si radši kup nějakyho víceválce. Dojedeš na tom daleko a nějaky roští na tom taky svezeš. To s motárdem neuděláš. Anebo velmi nepohodlně a roští se nebude chtít vozit na motorce, natož pak na tobě
Jsou ale lidi, kteří josu ochotni tohle podstupovat, viz já, kterej na tom jezdí do práce, ale víc, než těch 9km, co jezdím bych s tím do práce jezdit nechtěl.
Asi jsou i pohodlnější motárdy (690, 701), nevím, na tom jsem nejel, ale pro mě je 140kg těžká motorka.
Stejně bohužel, dokud si něco nedovezeš domů a chvíli nepojezdíš, tak nevíš, jestli to chceš nebo ne.
Vyzkoušet motárda si můžeš např. v nějaké motoškole, kde tě nechaj jezdit dlouho. Já tak teď získal inspiraci na moje enduro. Jel jsem si to vyzkoušet do motoškoly. Protože až přijedeš k někomu, kdo motorku prodává, tak se svezeš tak 5minut. I když je pravda, že se dá sednout na motorku a po pár metrech víš, jestli jo, nebo ne, ale ot se týká asi zkušenějších jezdců.
1 reakcí na tento příspěvek A teď Káčo raď...
S tím, že jsou to obě rozdílné mašiny máte pravdu a proto, abych to upřesnil...
Jak sem říkal na začátku jen se rozhlížím. A kdyby to něco mělo být, tak moto na kterém se chci bavit...
Což znamená, zatáčky, rychlé výjezdy postupem času nějaké koleno,okruh popřípadě wheelie, takže něco agilního.
Co se týče financí chtěl bych se pohybovat max. kolem těch 100tis.
Gugo----
Asi jsem to trošku špatně formuloval...
Tehdy to byl takový začarovaný kruh, ale to je trošku na delší povídaní.
A potom sem to nějak vypustil a řešil sem auto.
Ovšem weby a články sem sledovat nepřestal.
Prostě a jednoduše mě to stále drželo, ale věděl sem, že minimálně do těch 18 nic dalšího nebude.
Klubko---
Roští, neroští. Dělám to přece pro sebe a zábavu :)
A díky za nabídku rád se ozvu.
Všem díky za reakce!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
brzdovy spinac predni brzdy ktm 640... KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto | LTA | 2 | 5.6.2024 v 20:57 LTA |
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Dunlop Mutant- "Vaše zkušenosti?" KTM 690 Supermoto, KTM 690 SM | W.Geronimo | 16 | 24.4.2024 v 07:46 Pavel_G |
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Mazanie KTM LC4 640 KTM LC4 640 | dere | 2 | 6.1.2024 v 17:26 _SHIFT_ |