2 reakcí na tento příspěvek Přihlášení z Německa
Naposledy editováno 15.02.2017 18:06:11
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení z Německa
Německý "Zulassungbescheinigung" dnešního EU formátu má 2 díly, Teil 1 a Teil II, DNES se vydávají vždy 2 díly, ale v minulosti to bylo jinak....zda jsou v SRN vydány ke konkrétní motorce oba díly se pozná jednoduše,
v malém TP je uvedeno číslo velkého TP, pokud byl velký TP vydán, pak je nutné jej v ČR předložit , pokud nebyl vydán, je v tom malém místo čísla velkého TP napsáno "OHNE ZB"
To znamená že byl vydán pouze tento jeden doklad.
Pak stačí vzít ještě to COC, protokol z technické prohídky, občanku, zelenou kartu z pojištovny a tradá na registr vozidel...
Pokud byl vydán také velký TP a prodejce jej nemá, tradá i s motorkou zpět k prodejci reklamovat protože motorka je nepřihlásitelná....
Naposledy editováno 15.02.2017 19:58:41
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení z Německa
Dnes jsem byl přihlásit Piaggo x evo 400 r.2008,mám italskej techničák,kupní smlouvu a odhlášku z itálie a na stk mi řekli že potřebují další udaje,váha,míra,nostnost atd.Kde to mám sehnat to mi neřekli.Myslím??? nemá někdo toho samého skutříka a okopíroval mi Velkej Techničák aby borci na stk věděli co tam vyplnit???nebo nechám si poradit.Děkuji za ochotu
http://www.bikes.cz/2011/piaggio-xevo-400
Bohužel v Čr už víc jak 2 roky platí nová vyhláška o registraci, kde jsou taxativně vyjmenovány technické údaje které jsou pro vystavení českého TP povinné
na výdeji dat vydělávají firmy zastupující výrobce, technická zkušebna dekra a STK, které prodávají žluté protoky ( pokud najdou ve svých databázích požadované technické údaje) za cenu kolem tisícikoruny
Nejlépe je na tom německý techničák, který, pokud je řádně vyplněn v podstatě obsahuje vše co je potřebné pro vystavení toho českého