Myslím, že Ducati už na tom není co se spolehlivosti týče jak bejvala, tak by pozdrav "Čau, máš 6 imbus?" nemusel platit. 😄 Ale stejně se zeptám na co si dát kdyžtak pozor. Díky :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru 796 od Ducati
Naposledy editováno 01.02.2017 18:30:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru 796 od Ducati
ElFidel píše: Jo u těch FZ a podobných motorek z té doby je kolem 150 tisíc dneska normální nájezd. Když to není zrovna nějakej jedno/dvouválcovej vzduchem chlazenej kepl :) tak to 200-250 tisíc km najede jak nic. Jestli si někdo myslí, že je 100 tisíc km na takového 4V vodníka většího objemu už moc, tak je dement. Stočky ze 130 na 30 jsou bohužel "normální" a hodně leštičů by se divilo, co to mají ve skutečnosti v garáži.
Na netu koluje Varadero 1000 s 500 000 km...
To víš že jo, ty brepto. Tady jen takový malý vzorek těch vzduchem chlazených dvouválů (většina v mílích). Mě po 74k vezme do výměny (10k) tak tři deci. California ani slzu. Když tys ty dvouvály měl akorát stylem kamarád kamaráda povídal. A MZ do toho fakt nepleť.
2 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru 796 od Ducati
Jde hlavně o "ITALSKÉ" a "JAPONSKÉ" a to úplně na posouzení celé věci stačí
Ten najezd ohledne tech fazor a podobnych motorek jsem samozrejme myslel bez vetsich servisnich zasahu do motoru. takze zadny prekruhovani, vymeny pistu a tak dale... Ty najezdy co jsi postnul jsou hezke, netvrdil jsem ze to nejde... Ale co tam taky vsechno borci menili pri tech statisicich mili...
Ze vzduchac pracuje s vetsimi provoznimi vulemi, s vetsimi teplotnimi rozdily... Cim min valcu, tim vetsi namahani celeho ustroji, snad vsichni vime... Takze za me... Ten vodnik po tech najetych km bude v lepsim stavu nez vzduchac. Z principu. Ale uznavam, ze jsem to napsal nepresne a hodil jsem vsechny vzduchace do jednoho pytle. Ty vase robustni traktory od guzzi vydrzi klapat dlouho. :)
California ani slzu? Nesmysl, to by se ti zadrela. :)
2 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru 796 od Ducati
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru 796 od Ducati
1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru 796 od Ducati
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru 796 od Ducati
Problém Ducati samotný, jak jsem tu už xkrát psal, je to že bez svého servisu prostě dlouho žít nebude...desmo je prostě citlivý na vent. vůle. Na japonci se na to vysereš a max ztratíš výkon, nebo podpálíš ventil. Na dukárně uděláš motor na hlavě. A to je celej problém ...motorky se sem tahaly, ale kór v ČR prostě servisní návyky nebyly, servis je přeci drahej a ten olej si doma udělám sám...nikdo nevěděl jak se o to starat a tak to kapalo jednou na řemeny, napnutí, starý projetý, roztržený, na kroužky vymačkaný atd. Pokud vše děláš včas, většinou ani nepotřebuješ měnit podložky. Často dáš nový půl-kruhy a má to vůle jako předtím. To že to občas nenastartovalo, nebo odešla elektrika... ano, stalo se... hromada lidí, když slyšela suchou spojku, myslela že je to zvuk motoru ... pak ty chytrý řeči o zvuku "desma " ... nikdy jsem nepochopil jak desmo zní ...prostě nikdo o tom nic neví...ale všem je to hrozně podezřelý...a každej zná minimálně 2 kamarády strejdova bratrance, z hospody, který tvrdili, že je to sráč...protože to říkal mechanik v traktorce JZD kde dělaj ... asi tak.
Naposledy editováno 03.02.2017 20:49:37
Naposledy editováno 03.02.2017 20:48:35
Asi se na pár mašinek zajedu podívat a když, tak si ve smlouvě vynutím nějakou týdenní zkušební dobu a hned s tim zajedu do Ducati, ať mi to okouknou...
Díky moc :)
nebuďme jako plechovkáři, kteří se dělí na koncern, BMW, a zbytek světa s tím, že vše co není germán je sračka.
Jezdím letos přesně 40 let značky československé, japonské, německé, anglické a italské a všechny mají/měly své kouzlo a jsou něčím jiné.
Nebojím se žádné a po nezapomutelně pozitivní zkušenosti s MG Breva 1100 klidně ochutnám i z kuchyně Duc Duc. (asi HM 796, jsem už starší pán a tahat pořád 250 kg ráno do fabriky a odpoledne domů je facha).
Lada XTZetka, XT, CX, ČZ, GS, Breva, Bonneville...a asi MH, nová sezóna - nová "milenka"
JollyJoker píše: Ale úplně nejlepší je "škatulkování". Je jedno,kdo se jak o moto stará,jak s ní jezdí,kde garážuje a jak jí servisuje.
Jde hlavně o "ITALSKÉ" a "JAPONSKÉ" a to úplně na posouzení celé věci stačí
V tomhle moje zkušenosti mluví jasně, vedou Italové nad Japonci. .. s Japonci byl vždy nějaký větší problém
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati Ostrava Ducati Monster 796 | golfik | 24 | 21.10.2023 v 21:55 Joxa |
ducati 796 zadni blatník Ducati Monster 796 | HappyTom | 0 | 3.4.2022 v 22:26 HappyTom |
Přezutí Letmo uloženého kola - Prah... [1, 2] Ducati Monster 796 | pedro01 | 41 | 28.10.2020 v 10:09 dva_hrnce |
Monster 796 - řetezová sada Ducati Monster 796 | vena-x | 6 | 8.8.2020 v 16:08 _Michal |
Je reálné ujet 1100km za jeden den [1, 2] Ducati Monster 796 | Edgar08 | 56 | 28.7.2020 v 23:14 yeuop |