pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Plus to ještě řídí podle tachometru, dokud tam je nějaké číslo, drží se to nad 1500. Sotva tam padne nula, hned to spadne níž
Naposledy editováno 26.01.2017 18:53:54
assassin píše: a proc tam ten spinac nemuzes mit origo? za jizdy je to vicemene sumak... spis to muze blbnout (udajne, nezazil jsem) kdyz stojis na semaforu s kvaltem a spojkou...
no, mám tam rejsink řidítka co maj jinak úhly než origo a jsou níž a když jsem tam dal spínač tak bych tam musel mít ty řidítka pod úhlem co mi naprosto nevyhovuje a trhá šlachy a karpály a s úhly co mi vyhovujou ten spínač drtím o tubus vidle a je to naprd. Proto to řeším, no...1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: A na čem to děláš? Když nad tím přemýšlíš, tak ten spínač funguje jen když přiřadíš
Ale hraju si s mým TL a spínač mám furt sepnutej a teď jsem to s tím spínačem někde vyčetl Jinak tu mám na rozvody, vidle, olej, chl. kapalinu, brzdovku a zprovoznění aut. sytiče GSX1000R K2 takže se nenudím. A ještě jednu R6 kde vynechává 1. válec, mám podezření na vložku válce má menší kompresi než ostatní tři... Ještě to musím víc prozkoumat než vynesu verdikt...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Po koupi sem to tak myslim mel, bylo nalomene a vytocene bokem, ale niceho sem si myslim nevsiml
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
BlackSabbath píše: Víš jistě, že to tak je i u TL? Třeba u GSXR to nemá ještě ani litrová K5/6. Tady se to řešilo.
Jj, díky, jsem si právě toho všimnul, když jsem dělal přesun loni po dálnici, že se to skoro nedá vytočit do omezovače a při předjíždění, když jsem podřadil a škubl za heft tak vystřelila a pak na úrovni řidiče auta zpomalení jak když Neo v Matrixu uhejbá kulkám a během půl vteřiny se to zas chytlo, tak jsem dal novej palivák, Starej byl plnej sraček a zlepšilo se to, ale furt to není ono, takže jsem pátral co jsem při přestavbě předků kde odpojil atd... a pak jsem narazil na článek o tom spínači spojky a Assassin a tvůj odkaz mi dal rozřešení Dal jsem i o 2 zuby větší rozetu, protože i origo převod na origo TL je takovej do klidu... A šestka pomalu do omezovače nešla vytočit ani u origo TL1000S. Takže se mám zas v čem zatím vrtat...1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Dewil: no hele to mi prijde normalni, ja mam 16/39 a pres 250 by to mozna jelo kdybych na tom nekde lezel ... Ale to jsem ani nezkousel. Do omezovace sestku taky nedostanu
dakarista píše: dewwil> ty, to bude ten vyšší profil gumy. Co jsem někde zkoušel počítat, tak na tu 190/55 to vždy chtělo +2 zuby na rozetu proti 190/50 . Když jsem tehdy dal na Tuono tu 55, najednou ta motorka byla taková línější. Tak jsem to zkoušel počítat
Potvrzuju z okruhu, velka guma udela klidne 2 zuby na zadni rozete ....
assassin píše: Dkarista: 40zubu rozeta je u TLS +2zuby proti serii
Dewil: no hele to mi prijde normalni, ja mam 16/39 a pres 250 by to mozna jelo kdybych na tom nekde lezel ... Ale to jsem ani nezkousel. Do omezovace sestku taky nedostanu
tak to já celkem v pohodě, ale zas je fér říct že to vychází asi na 245 reálnejch, takže převod budu mít asi trochu silnější
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: dewwil> já bych tam teda dal 180/55, pokud je v techničáku
v technicaku je jen 190/50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: assassin> tak to jo, ale kdybych měl vybírat mezi 180/55 a 190/55, tak bych vzal radši užší, žádnej velkej trhač to není a dnešní gumy jsou trochu jinde
To bych nevolil podle trhače asfaltu, ale spíš podle šířky ráfku. 180 patří na 5,5" ráfek a 190 patří na 6" ráfek
Naposledy editováno 27.01.2017 10:39:42
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mileek píše: 180/55 jde i na 6" ráfek, mám ji v TP a jsou i v RSV manuálech...
to sice jo, ale mám za to že jsou dělaný primárně na 5,5 a tím jak se rozplácnou se rozdíl ke 190/50 bude stírat - třeba se pletu, dneska mi to jde ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: to sice jo, ale mám za to že jsou dělaný primárně na 5,5 a tím jak se rozplácnou se rozdíl ke 190/50 bude stírat - třeba se pletu, dneska mi to jde ...
Myslim, ze je to jak rikas, ostatne ja kdyz tam 180 mam nazutou, je vic "rozbalena" nez 190/50 - rozhodne jsem mnohem driv na hrane pneu, na to moje jezdeni to staci, ale na okruhu treba uz by to bylo nic moc... Rozhdone se mi na ni ale jezdi lip nez na 190... 190/55 je pocitove podobna, jen i ve vetsim naklonu nehobluju hranu. Ale asi zalezi i pneu od pneu ... Takze taky zadnej objektivni vyzkum...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: dewwil> já bych tam teda dal 180/55, pokud je v techničáku
To jsi trefil dobře, v TP mám chybu a je tam psaná ta 1805517. Sice tam máme 6" ráfek, ale na 180/55R17 to je o dost lepší než na 1905017. Na Speed Triple jsem měl taky 6"ráfek a obouval jsem 1805517 a ten se na tom vodil jak víno (rosso II) a loni jsem Alien obul na TL 1805517 SuperCorsu a taky si to pochvaluje, ta motorka je obratnější než s tou 1905017... Na STK jsem taky musel se 180.tkou a málem jsem si ustlal, bo to chtělo samo do každý zatáčky