Ale... Ma nekdo tip na podobnou krasnou silnici...kde by se dala tropit neplecha? V Cechach prosim..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Tech píše: PetrS> Úzká silnička, na motárdoj si ty zatáčky může zkracovat, kdežto auto musí přesně obkreslovat silnici. Na velkém okruhu se tohle smazává. Navíc lepší motorka pro dané podmínky už nemůže být. Asi by ses divil, jak nalazené WRko jede.
Aha, dobré vědět, to jsem netušil
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Na př na Dubé díky provozu a kamerám to už není ono , ale pár useků v okolí ano.Je velký rozdíl jet ve svém pruhu bez přejíždění čáry do protisměru....
Na dálnici gsxr 1000 proti Corvetě- od 220 na moto poodjížděl ,v 280 ho corveta předjela....
Byl test real ve Speedu 911 turbox focus rs 2 a Fazer 1000 ten bohužel neměl vůbec šanci...
V reálu málokdo v autě jede rychleji a skoro na hraně , takže moto je skoro vždy rychlejší...
Metric píše: assassin> Zo zvedavosti (snáď nerozpútam flamewar), podľa Tvojho názoru by si to SuMo na tej trase proti superšportu viedlo ako?
na technicke trati je rychlejsi motard - kdyz jsou piloti podobne urovne. vychazim ze zkusenosti kdy jsem s lidma z OPENu (Aliii, Zpevak a spol) jezdil na projizdky, stahoval jsem jejich naskok ze zatacek na rychlejsich usecich. Kdyz jsme jeli se stejnyma lidma jen na sportech bylo to +- podobne
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Nevšiml jsem si, že jezdíš motárda. Pak nechápu proč se divíš.
Naposledy editováno 26.01.2017 11:02:10
2 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Tech píše: assassin> No dobře v přímce to není jak sport, ale i tak se celkem chytá.
Nevšiml jsem si, že jezdíš motárda. Pak nechápu proč se divíš.
no on petr uz jezdil kde co, vcetne pomerne silnejch aut (drift) takze jeho diveni vychazi z praktickejch zkusenosti ktery tu zas tolik lidi nema.
a ono to supermoto automaticky rychlejsi neni - neni zas tak snadny na tom jet rychle a taky kdekoliv se silnice trosku otevre, okamzite schazi vykon...
Naposledy editováno 26.01.2017 11:16:22
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
shewcza píše: Nikdo se nechce srovnávat s rodinným naftovým kombíkem?
no nabizel jsem neco podobneho, jen s 2x pomalejsim autem :) kdybys mel cestu okolo chtel bych na e61 mrknout (teda spis kolega, premysli o nakupu, jen mu to prijde male - ted ma omegu)
2 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Tech píše: assassin> Nevšiml jsem si, že jezdíš motárda. Pak nechápu proč se divíš.
To přijde s věkem : )
Tech píše: assassin> No dobře v přímce to není jak sport, ale i tak se celkem chytá.
Nevšiml jsem si, že jezdíš motárda. Pak nechápu proč se divíš.
Ten kkt s BMW to nejdriv malem napral do auta v protismeru ve 21 vterine pri brzdeni a ve tricaty zase skoro nedal misto protijedoucimu v zatacce. Od takovejch blbcu jsou pak zajimavy silnice lemovany krizkama. Dal jsem nekoukal.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Že vás to tak pálí?
Na yt je video,kde kluk(byl i na nově) jede Ústí - Děčín až 300..S rodinným sedanem tam taky dokážu jet 160-200 stabilně,jsem teda pomalej?
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
jinak zajimavy video napr. zde:
urcite nekdo namitne ze problem F1 jsou nekapotovany kola (oni jsou teda castecne "kapotovany" okolni aerodynamikou..), a ze s kapotazi ve stylu LMP by asi byla rychlejsi, to je asi fakt ale zas motorka ma taky kola vicemene nekryty, ..navic ta kapotaz F1 by celkem zasadne ovlivnila konstrukci, zejmena chlazeni brzd, atp. toz tak..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
kerut píše: ja myslim ze je to takhle proste nesrovnavatelny, motorka ma skoro vzdycky lepsi pomer vaha/vykon a tim ze je pomerne uzka ma i lepsi aerodynamiku ve smyslu ciste celniho odporu, takze by mela papirove vyhrat ve sprintu,.. auto je kvuli sirce podstatne "odpornejsi" ale je diky tomu zase stabilnejsi v zatacce navic muze jeste tuhle svoji zdanlivou aerodynamckou nevyhodu promenit naopak ve vyhodu ve smyslu aerodynamickyho pritlaku.. takze rozhoujici ve vzajemnem souboji nebude jen konkretni typ motorky nebo typ auta, ale vzdy zejmena volba trati
jinak zajimavy video napr. zde:
urcite nekdo namitne ze problem F1 jsou nekapotovany kola (oni jsou teda castecne "kapotovany" okolni aerodynamikou..), a ze s kapotazi ve stylu LMP by asi byla rychlejsi, to je asi fakt ale zas motorka ma taky kola vicemene nekryty, ..navic ta kapotaz F1 by celkem zasadne ovlivnila konstrukci, zejmena chlazeni brzd, atp. toz tak..
aerodynamika se bohuzel neposuzuje ciste z pohledu "celni plochy" ale soucasne i podle Cx a tim padem ma motorka vyrazne horsi aerodynamiku nez auto... ve vetsich rychlostech je to i docela vyrazne poznat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Rozhodně je víc aut než motorek, co udělají těch tvých 400 km/h.
10 + 10 nejrychlejších aut světa: 400 km/h dnes není problém
E: A snad si někdo fakt nemyslíte, že má motorka lepší aerodynamiku než auto........
Naposledy editováno 26.01.2017 12:49:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
assassin píše: aerodynamika se bohuzel neposuzuje ciste z pohledu "celni plochy" ale soucasne i podle Cx a tim padem ma motorka vyrazne horsi aerodynamiku nez auto... ve vetsich rychlostech je to i docela vyrazne poznat...
tim myslis jako ze ma ze ma motorka vetsi treci odpor nez auto ? si srovnej si omocenou plochu, ..navic v nizkorychlostni aer. (rychlostech dejmetomu do 250 km/h) ma tlakova slozka Cx celkem podstatnej vliv, treci slozka Cx vyrazneji nasupuje az v rychlostech vyssich
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
kerut píše: tim myslis jako ze ma ze ma motorka vetsi treci odpor nez auto ? si srovnej si omocenou plochu, ..navic v nizkorychlostni aer. (rychlostech dejmetomu do 250 km/h) ma tlakova slozka Cx celkem podstatnej vliv, treci slozka Cx vyrazneji nasupuje az v rychlostech vyssich
v absolutnich cislech asi ne (ale zalezi jake auto, jaka motorka) - ale "lepsi aerodynamika" podle me neni uplne jen o cisle. to pak muzes tvrdit, ze krychle ma "lepsi" aerodynamiku nez koule - kdyz bude mensi...
ja jen ze aplikujes krasne teorii na neco co v praxi byva obvykle uplne opacne (treba ten sprint - motorka s relativne vysokym tezistem ma docela problemy dostat vykon na silnici... atd)
Tech píše: PetrS> Úzká silnička, na motárdoj si ty zatáčky může zkracovat, kdežto auto musí přesně obkreslovat silnici. Na velkém okruhu se tohle smazává. Navíc lepší motorka pro dané podmínky už nemůže být. Asi by ses divil, jak nalazené WRko jede.
Prostě (dobrá) auta bez přítlaku (ikdyž vlastně takové už neexistuje) jsou na tom podobně jako motorky., Aerodynamika je 1000x účinnější než výkon, resp. akcelerace velké motorky.
Si pamatuju v Brně formulky (spíš takové velké motokáry), co jeli max sotva 200, a přitom zajížděli 1:55. Ani F1 se v Brně nerozjela na 300, a přitom zajížděla 1:36.
Proto i ty pomalé Hothatche jsou schopný se udržet velké motorky. Vše je o rychlosti v zatáčkách, že jedete na o 20km/h rychleji mezi nima už moc neudělá.
SPIJKER: Je vidět že nevíš o čem je řeč. Myslím že by sis z toho 65ps ubožáčka sednul na prdel. Nějaký sport je proti tomu nic.
ale jenom do kila... :)
Metric píše: assassin> Zo zvedavosti (snáď nerozpútam flamewar), podľa Tvojho názoru by si to SuMo na tej trase proti superšportu viedlo ako?
to bych taky rad videl... ...dobre rizeny SM a dobre rizenej litr typu bawo panykále.. apod..
sfv píše: Chystám v létě srovnání s Focus RS Mk1 280 ps proti mé moto, něco přes 70 koní , přehledné zatáčky max cca do 150km/h. On má Most za 2,01 , takže umí řídit auto.
Na př na Dubé díky provozu a kamerám to už není ono , ale pár useků v okolí ano.Je velký rozdíl jet ve svém pruhu bez přejíždění čáry do protisměru....
Na dálnici gsxr 1000 proti Corvetě- od 220 na moto poodjížděl ,v 280 ho corveta předjela....
Byl test real ve Speedu 911 turbox focus rs 2 a Fazer 1000 ten bohužel neměl vůbec šanci...
V reálu málokdo v autě jede rychleji a skoro na hraně , takže moto je skoro vždy rychlejší...
to bude zabava...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
assassin píše: no on petr uz jezdil kde co, vcetne pomerne silnejch aut (drift) takze jeho diveni vychazi z praktickejch zkusenosti ktery tu zas tolik lidi nema.
a ono to supermoto automaticky rychlejsi neni - neni zas tak snadny na tom jet rychle a taky kdekoliv se silnice trosku otevre, okamzite schazi vykon...
presne... v mejte ti kluci z republiky daj jednu max dve sekundy na kolo.. na SM...to i proste chybej ruce.. Ale... jsou tam dve rovinky.. kde umim vytocit dvojku (zprevodovano retezem) do omezovace.. a tam je znat..ze 65k je proste takovej chabrus na plice..
jinak jasne ze moznost svezt se na vyladenym SM je extremni zazitek atd... ale ze bych si z toho sednul na prdel.. to se obavam ze ne... to proste litr umi v mem vnimani sveta vetsi emoce.. treba z nuly na 290 pod 20 sekund apod.. kdyz proste ve 275 radis petku a mas tam jeste jeden kvalt...
assassin píše: no nabizel jsem neco podobneho, jen s 2x pomalejsim autem :) kdybys mel cestu okolo chtel bych na e61 mrknout (teda spis kolega, premysli o nakupu, jen mu to prijde male - ted ma omegu)
soudruzi... ja doufam ze se v tomto roce v ramci nejakyho prijemnyho setkani potkame.. a svezeme
Behysek píše: ElFidel> Vždyť to píšu, že Rko nemá na silnici co dělat, si to přečti ještě jednou. A nežere mě na tom nic, jen podle mě ho nezesměšnil, motorkář prostě využil to, co mu nabízí stroj, to je všechno.
zato total vydlabana GSXR jo? a golf gti tam rozhodne neni nejrychlejsi seriovka, najdes tam i podstatne rychlejsi seriova auta...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupě Ducati 848 Ducati 848 | BULLIT | 16 | 15.9.2022 v 21:02 P_B |
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO | davidjindra | 8 | 23.7.2020 v 06:19 davidjindra |
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 | pivodam | 8 | 8.7.2020 v 08:35 t_freedom |
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 | pavelik_cz | 19 | 28.5.2020 v 20:37 Marty93 |
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 | Anti | 9 | 31.1.2020 v 21:54 Anti |