Jak to budete řešit? protože většina z nás má motorky, které neprojdou TK a ted to fotej, tocej, takze se to moc dobre osmelit neda :/
viz tento link: Euro4-Emise
Koupil jsem si Ninju ZX6RR 2003 rok a pristi duben mám dělat technickou a přemejšlim, že jí udělám ještě teď, než bude pozdě..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technická kontrola 2017 - Euro 4 -
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technická kontrola 2017 - Euro 4 -
Piwell píše: Sakra salzpáku taky nemam. Tak asi nedostanu steml
To aby sis tu solnou páku někde sehnal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technická kontrola 2017 - Euro 4 -
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technická kontrola 2017 - Euro 4 -
1 reakcí na tento příspěvek Technická kontrola 2017 - Euro 4 -
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technická kontrola 2017 - Euro 4 -
HornisGSX píše: _zdenda_> ja vim kde mam vin nejsem blbej ale jde o cislo motoru to se taky foti a prej to desne zvysuje bezpecnost
V původním komentáži píšeš něco o VIN motoru, tak jak si to mám přebrat? VIN je "vehicle identification number ".
Číslo motoru není povinnou položkou, lze ho vyškrtnout. Takže nevím co řešíš…
_zdenda_ píše: V původním komentáži píšeš něco o VIN motoru, tak jak si to mám přebrat? VIN je "vehicle identification number ".
Číslo motoru není povinnou položkou, lze ho vyškrtnout. Takže nevím co řešíš…
Máš pravdu, ale... Dnes se neeviduje číslo motoru, ale na STK je zjišťuje typ motoru, kterej je součástí čísla motoru. Jen co si vzpomenu, GS500 má např motor M502, DR 650 s nakopávačkou P405, DR se stratérem P406, Jawy 638 - 640 motory typ 638. To prostě musí na STK sedět.
Naposledy editováno 06.10.2016 14:46:53
1 reakcí na tento příspěvek Technická kontrola 2017 - Euro 4 -
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technická kontrola 2017 - Euro 4 -
Jurawood píše: Přátelé, vsadím se, že když si odmontujete komplet přední kotouče i se třmeny, sundáte řetěz, a odmontujete víko motoru. Vytáhnete ložisko z krku řízení, a budete mít na odrazce E, nebudete mít nejmenší problém. Vítejte v čr.
Ano. Stejně jako když jsem párkrát montoval tažný (následně povinná kontrola na stk, budiž). Na úřadě měli pokaždý keců tři zadele a pak mi technik z stk tvrdil, že už ani tohle nejde. Takže si můžeš auto sám rozebrat a zase složit, dát na něj jiný brzdy, pružiny, tlumiče, převodovku, prostě hrabat se do věcí, který přímo ovlivňují jízdní vlastnosti, ale namontovat šínu s koulí, kterou drží 4 šrouby a nejde to ani dát špatně, to nesmíš (ani s následnou "oficiální kontrolou").