globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak moc R1 topí od výfuků?
18.9.2016 v 08:19
Zdarec,

začal jsem se dívat na R1 04-05 a občas čtu o tom, že hodně topí od výfuků. Jak moc to je vážné? (kvůli buzeraci na STK a policajtů se zajímám spíš o originální výfuky - buzeraci tady prosím neřešte, o tu teď nejde... )..... Přece jen léta jsou v poslední době dost horká. Tak aby se třeba nerozteklo zadní světlo, mobil v podsedlovce, abych po odpoledni na motorce neměl večer vajca na tvrdo, nebo tak něco...

A měl třeba možnost se někdo svézt na výše zmíněné R1 a GSX-R 1000 k5-k6? Co je podle vás lepší?

Díky za rady.

Jak moc R1 topí od výfuků?

18.9.2016 v 08:42 | Nahoru | #1
porovnanie nemam ale co sa tyka spolahlivosti motora tak tam ma suzuki zrejme navrch.

Jak moc R1 topí od výfuků?

18.9.2016 v 08:52 | Nahoru | #2
Mel jsem obe dve a co se tyce toho topeni pod prdelou tak to neni nic hroznyho,rekl bych kdyby se o tom nepsala tak si malokdo vsimne,mel jsem tam jak origose tak ladaky.pri vyberu dej pozor,uz je to starsi motorka,dvacetiventil,bez chlazeni oleje.mel jsem k6 a rek bych ze o dost dravejsi,jede bezvadne a motory drzijou,ale pozor,za peknej kus zaplatis.

Jak moc R1 topí od výfuků?

18.9.2016 v 09:07 | Nahoru | #3
Když je nad 30 stupňů R1 topí dost.A hlavně nemá antihop.K6 je ve všem lepší.Akorát brzdy nic moc.

Jak moc R1 topí od výfuků?

18.9.2016 v 09:24 | Nahoru | #4
Kup K6, motor je držák a třmeny s pumpou dej z Yamahy a budeš spokojenej, já dráždil pouze Yamahu R1 07 a že by to extrémně topilo na vejce jsem si nevšimnul, s laďákama se ta prdel hřeje míň, rychleji zchladnou...

Jak moc R1 topí od výfuků?

18.9.2016 v 09:37 | Nahoru | #5
Tak mě přišlo že R1 RN12 hřála i s těmi tepelnými štítky po stranách dost na zadní stranu stehen na křižovatkách pod zadek ani moc ne ale pokud jde o jízdní vlastnosti tam má K6 1000 od Suzi asi vážně navrch a je nižší a ostřejší já bych taky zvolil spíš Suzuki ale je problém najít dobrej kus za dobré peníze

Jak moc R1 topí od výfuků?

18.9.2016 v 20:59 | Nahoru | #6
Hřeje hodně, kamoš ji ted koupil a bude se to pokoušet něčím obalit

1 reakcí na tento příspěvek Jak moc R1 topí od výfuků?

19.9.2016 v 09:18 | Nahoru | #7
Kazda sportovni motorka hreje (a to nejen do ramu) a kdo tvrdi, ze R1 topi moc na sedadlo, nema na te motorce co delat.
Nebo si snad nekdo kupuje motorky tohoto formatu, aby na tom sedel jak pytel od brambor a mrdal se nekde predpisovych 50/90? I kdyz v desni dobe je mozny vsechno...
Na modelu rn12 jsem odjezdil par peknych sezon a naprosto bez problemu. Staci jezdit svizne, vylejzat z motorky a koule si udrzite ve zdravi, vl. zkusenost.

Otazka RN12 vs. K6 neni tak jednoznacna, kazda motorka ma svoje.

R1:
Tocivy 180PS motor. Jasne, kazdej mrdalek napise, ze R1 nejede odspoda. OK, ale porad tady mam pasmo vysoce pouzitelnych otacek v rozmezi 8 - 14tis.+/min a to je vic nez dobry. Dobre 180PS neni v dnesni dobe zadny zazrak, ale treba na ten motor poseka R1 09+ big bang.

Vyborna vec na teto seriove R1 je podvozek (mnohem lepsi jak u GSXR, kt. je chabrus na zadni pruzinu) a samozrejme bezkonkurencni brzdy.
Celkove to je vysoce funkcni balicek pro strelbu jak na silnici, tak na okruhu. Neni treba nijak upravovat, vse funguje jak ma.

K zaporum urcize patri odchazejici spojka, prevodovka, 20ti ventilova technika, kt. nejakou decku oleje zbasti, ale kt. motorka ne.

K6:
Velke plus je motor, zejmena na okresky nebo hory. Ten motor tahle prakticky uz od 3tis. ot., to jsem fakt jeste nezral. Do provozu asi to nej. Co stoji za zminku, je sucha hmotnost 166Kg.

GSXR je motoricky strasnej delnik. Te motorce muzete davat strasny kotle na okruhu a porad jak motor, tak prevodovka budou fungovat.

Zapory jsou jasne. K5/6 a jejich praskajici ramy. Motorku, kt. nema z autorizaku nainstalovanou vyztuhu je treba na hned vzit na kontrolu ramu. Pokud se nenajdou zadne mikroprasklinky, zdarma vam Suzuki doda onu vyztuhu, se kt. uz nebudou s ramem zadny trable. Pokud je ram KO, fungovala tu vymena.

Dalsi vec jsou zoufale az tragicke brzdy Tokico. Tokičo na pyčo. Pri palbe v horach nebo kor na okruhu se vam klasicky zacne propadat packa a to az k riditku. Navic je to cely nechutne gumovy, proste ja bych s tim brzdit nechtel, bych si dobre rozbil tlamu.

Vybiral bych asi kus od kusu, tezko rict, kt. je lepsi. Osobne bych sahl po RN19 a dal na ni brzdy z RN12.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak moc R1 topí od výfuků?

19.9.2016 v 09:51 | Nahoru | #8
SLEEPER> RN19 jsem lítal a brzdy super, ale je pravda, že na okruhu jsem s ní nebyl, to jsou fakt tak tragický ty radiální šestípísty???

(reakce na) Jak moc R1 topí od výfuků?

19.9.2016 v 10:56 | Nahoru | #9
dewwil> Tragicky rozhodne nejsou, porad asi o 1000% lepsi jak ty tokica ze zx10 nebo gsxr z te doby.

Celkove se vic hrejou, resp. jde uz zaznamenat propad packy a ani to davkovani neni tak dobry. Nevim, co vymejsleli, kdyz predchozi mode (a R6R) ma brzdice vyborny.

Jak moc R1 topí od výfuků?

30.9.2016 v 15:39 | Nahoru | #10
Topení od podsedlové části tlumiče je naprosto zanedbatelné. Mám tam Akrapy a nijak extrémně se nehřejí. Co je opravdu nepříjemné, například při pojíždění v koloně, je teplo které jde od motoru. Nevím, zda to je především od chladiče nebo se na to podílí i svody, ale po delší době je to fakt masochistický zážitek. Ale zadek i baťůžek jsou fakt v pohodě.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1191, 1192] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35731 Dnes v 21:57 Ozzy_
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete


TOPlist