Je mi jasné, že z něj půjde ten "náhonový kabel" přímo k motoru, ale odkud dostat protikus na ty konektory, které jsou na napájení atd...
Díky
Naposledy editováno 15.09.2016 23:25:25
Jako je mi jasné, že přímo protikus nikde nenajdu a budu si to muset napájet, ale kde najít ty danné kablíky. viz další foto.
Naposledy editováno 15.09.2016 23:31:13
1 reakcí na tento příspěvek Jak připojit tyto konektory ?
2 reakcí na tento příspěvek Jak připojit tyto konektory ?
A na napájení si budu muset natáhnout kabel od baterky což ? Protože starý budík vlastně napájený není... Jako kablíky můžou být pokus omyl ale napájení se nesmí udělat špatně no, protože to můžu spálit...
Chápu tedy dobře, že na dírku POWER napojím kablík od + baterky ? Nebo tam musí být i - vývod někde ?
Naposledy editováno 16.09.2016 00:02:31
No asi tak. V pohode zapojis kontrolky svetel, blinkru, oleje. Neutral je jenom o tom, najit spravnej drat na motorce a dotahnout to k tomu. To samy otackomer. Pokud mas nahon na rychlost mechanickej, tak se da bud koupit redukce, ktera to pres prevod prevede na pulsy a nebo si tam nabastlis to co ti k tomu dali. Vrele doorucuju se na ty montaze mrknout na youtube, projit si net atd... A nez se do toho pustis natvrdo (strihani, vrtani, pajeni), tak mit vsechno odzkouseny a promysleny.
Kabel pro "memory" budes muset natahnout singl asi primo na baterku (pojistku dej co nejbliz k baterce) a hlavne ho tahni podel nejakyho stabajiciho svazku, a poradne ho zajisti.
Naposledy editováno 16.09.2016 00:21:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak připojit tyto konektory ?
Jarrinn píše: Ten novej si veme kostru z budiku, bude to pokus omyl. Mozna te nemine tahat drat přes celou motorku od rele (jak se to muselo udelat u sv).
Ne naopak? Tipl bych, že vodič pro kontrolku neutrálu bude při zařazeném neutrálu ukostřen (jinak nikoliv).
Naposledy editováno 16.09.2016 01:16:21
Takhle se vyresil neutral
Origo bylo pripojeny na zelenej. Cina fungovala na červenej
Edit: takhle je schema komplet. na obrazcich jsou prohozeny barvy..pac sem byl kokot :D
a takhle se poresil otackomer
byl to jeden z tech oznacenych.
Naposledy editováno 16.09.2016 12:04:47
E: tak moje chyba, musí se tam přidělat senzory a přiložené magnety na rychlost. A otáčky brát asi ze snímačů na klikovce
Naposledy editováno 16.09.2016 12:25:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |