jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 10.04.2024 07:11:21
kawapepek píše: Trochu spolupracuju s Kawasaki ČR a se silniční motorky.cz a vznikají zajímavý projekty...
http://silnicnimotor...aero-l-39ng/ [/quote]
tak to zavidim fakt bych se svez jako blazen
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: Leti to hrozne, mentalne sem se zasek nekde na 12ti, fyzicky se cejtim na 25 a 38 nechapu kde se vzalo. Nerozumim tomu.
Přesně!!! Každopádně klobouček za to jak dlouho ti ta mašina vydržela,to už se pak těžko prodává je jako člen rodiny
Naposledy editováno 29.07.2016 16:19:53
Ďuričko píše: Přesně!!! Každopádně klobouček za to jak dlouho ti ta mašina vydržela,to už se pak těžko prodává je jako člen rodiny
to jo, zaslouzi metal. nicmene fakt nevim co bych ted chtel a sem uplne spokojenej, takze muzu jezdit dokud to bude vrcet a pak se stejne muze vymenit motor apod, tak zatim pohoda maximalne koupit min ojetou stejnou ale to mi zas neprijde fer vuci tydle
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
jestli ne, tak od tebe za litr koupim spojkový víko a budeš mít na bubrákovo sedlo spolujezdce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
brachovo Gixero zaclo hur startovat, bracha jezdi kratsi trasy do prace, tak mozna nestiha dobit baterku jizdou. nicmene dneska sme to merili a dobijeni dava na volnobeh a nizky otacky 14.9 V (a to i pri svetlech, pri dalkach a pri ventilatoru zaroven), a s rostoucima otackama se to ustali na 14.5
me tech 14.9 prijde pomerne hodne a mohlo by to nicit baterku, co myslite ? pripadne to bude asi nejspis regulatorem. kabelazi asi ne , ani altikem tipuju (?)
dik za rady
Bubrak-ZX10R píše: hele takovej oftopik trochu
brachovo Gixero zaclo hur startovat, bracha jezdi kratsi trasy do prace, tak mozna nestiha dobit baterku jizdou. nicmene dneska sme to merili a dobijeni dava na volnobeh a nizky otacky 14.9 V (a to i pri svetlech, pri dalkach a pri ventilatoru zaroven), a s rostoucima otackama se to ustali na 14.5
me tech 14.9 prijde pomerne hodne a mohlo by to nicit baterku, co myslite ? pripadne to bude asi nejspis regulatorem. kabelazi asi ne , ani altikem tipuju (?)
dik za rady
Hele tvůj brácha by měl hlavně nechat udělat ventily a nejspíš i řetízek a napínák, podle jeho motoru si mimina laděj chrastítka Se divím, že to ještě vůbec chytne, nebejt to poctivý GSiXeRo tak už to dávno nejezdí, 14,9V už se mi zdá celkem dost,...
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Rebel83 píše: Máte někdo osvědčený způsob jak snadno roztlačit ZX10R?
Když mě odešel altík, tak jsem roztláčel klasicky, rozeběh a naskočit na II nebo III kvalt a nebo když byli lidi tak jsem se nechal roztlačit.
Fugo píše: Když mě odešel altík, tak jsem roztláčel klasicky, rozeběh a naskočit na II nebo III kvalt a nebo když byli lidi tak jsem se nechal roztlačit.
mno mě včera na benzince odešla baterka a při oživení jsem pravděpodobně působil velice komicky1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
matt píše: Fugo> odešel ti 2x altík?? to je mazec a není přírina někde? mám cca 65tis a altík je ok - mám teda prosinec 04 rok
jen by me zajimalo - nechavas po kazdych 40-50tis serizovat axialni vuli na altiku ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
matt píše: Bubrak-ZX10R> no zatím nejde nic slyšet, takže jsem se do toho nevrtal, ale jak to tady čtu tak na něj mrknu. mám ještě 2008 ninju, takže jezdit můžu dál :D
ok ok, asi mas ten novejsi typ '2005', kterej se daval uz do poslednich 2004, prip nektery starsi 2004 ho maj vymenenej za ten novejsi (jako ja treba). ty prvni 2004 altiky maj koncepcni chybu a dochazi u nich k devastaci uz mnohem driv nez mas ty najeto. a je u nich treba nejdyl ve 40tis (co sem tak pochopil) serizovat axialni vuli, prip vymenit opotrebeny podlozky na ose altiku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
jinak souhlas, že na tento model se tlumič řízení nedává
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |