1 reakcí na tento příspěvek Varadero vs GS 1200
Na GS jsem sice ještě nejel ale řekl bych, že určitě bude lepší v terénu a v utažených pomalých zatáčkách bude mít také navrch, protože je lehčí. Ale naopak má podstatně dražší servis a co jsem slyšel pár názorů, tak GS chválí majitelé jen proto, že to je BMW...
Ani s jednou žádnýho supersporta nenaženeš a sportovní tempo je velmi relativní pojem. Obecně jezdit sportovně na cenduru je úsměvný slovní obrat. To je jako bys řekl že chceš jezdit sportovním tempem s dodávkovým vozem
Varan má lepší ochranu proti větru. Jinak všechny ostatní plusy jsou na straně GS. Lehčí, silnější, úspornější, ovladatelnější. A taky mechanicky lépe zpracovaná motorka než Honda. Bohužel adekvátně taky o 50% dražší. Ale cenu nezmiňuješ, tak je asi irelevantní.
Naposledy editováno 26.07.2016 06:21:34
1 reakcí na tento příspěvek Varadero vs GS 1200
Ani jedna motorka do terenu totiz neni. Varan ze projede vazne hodne? to bych rad videl to trapeni motorky a jezdce, GS na tom v tom smeru nebude o moc lepe. Vetisna je o gumach, dalsi problem, co je dobre na silnici, pohori v terenu a opacne.
Pokud neuvazujes o jinych, s treba potlacenim choutek na teren, tak ja bych sel asi do Varana, ale v globalu to bude celkem jedno, zalezi na penezich
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero vs GS 1200
KubaLC8 píše: Rozhodujici je, co je pro tebe obcas teren, protoze neni teren jako teren.
Ani jedna motorka do terenu totiz neni. Varan ze projede vazne hodne? to bych rad videl to trapeni motorky a jezdce, GS na tom v tom smeru nebude o moc lepe. Vetisna je o gumach, dalsi problem, co je dobre na silnici, pohori v terenu a opacne.
Pokud neuvazujes o jinych, s treba potlacenim choutek na teren, tak ja bych sel asi do Varana, ale v globalu to bude celkem jedno, zalezi na penezich
Videl jsem Varana na drapacich s padakama, plechem pod motorem a tunou nalepek z Mastodont Rally a podobne. Verim, ze jeho majitel projel "vazne hodne" - vsak je to primarne o ridici, ne o motorce
SirIndy píše: Videl jsem Varana na drapacich s padakama, plechem pod motorem a tunou nalepek z Mastodont Rally a podobne. Verim, ze jeho majitel projel "vazne hodne" - vsak je to primarne o ridici, ne o motorce
primárně je to o všem dohromady. Sjaak taky objel svět na R1. Ale že by to byla nějaká výhra v loterii, tak to rozhodně nebylaSirIndy píše: Videl jsem Varana na drapacich s padakama, plechem pod motorem a tunou nalepek z Mastodont Rally a podobne. Verim, ze jeho majitel projel "vazne hodne" - vsak je to primarne o ridici, ne o motorce
Tak jestli se chtel dobrovolne a uplne zbytecne trapit, tak proc ne
1 reakcí na tento příspěvek Varadero vs GS 1200
Měl jsem Varana 2005 a musím potvrdit že je to hooodně povedenej stroj
Teď mám GS 1200 Adventure 2008
Co se týče podvozku má jasně lepší BMW ( i když s mnohem menší odezvou informací k řidiči )
Hlavně při plné polní včetně spolujezdce se vlastnosti podvozku skoro nemění
Motor je kapitola sama pro sebe ....
Motor na Varanu je co na plynu to na kole
Na GS je to takovej gumovej traktor
Ve výsledku jede GS o něco lépe ale na projev motoru jsem si dlouho zvykal
Ochrana před větrem a nepřízní počasí ... To o co je Varan lepší je zároveň jasná nevýhoda !!!!
Na Varanu jsem měl plégo MRA s deflektorem -koukal jsem přes plexi a mohl jsem do 140km/h jezdit s otevřenou přilbou ....
Zároveň jsem se v létě neskutečně pařil a v dešti jsem se neskutečně mlžil !!!
Na Advíkovi Fouká víc ale jsem víc vtažen do děje
Pravda že jsem musel vyměnit helmu .... mnou vychvalovaná na Varanu SHARK EVOLINE je na GS totálně nepoužitelná
Se zavřenou se vůbec nedalo jet !!! Pouze v otevřeném stavu nebyla hlučná a nefoukalo přímo do očí
Koupil jsem SHOEI NEOTEC a vše super -musím říct že lepší helmu jsem neměl !!!!!!
Tak jak všichni nadávaj že maj na BMW mokrý boty tak já koupil Advíka s né moc vhlednými zástěrkami pod válci ....
Do konce jsem je chtěl původně sundat ale jejich význam je opravdu neoddiskutovalný (y) (y) (y)
Co se týče jízdy v terénu je to hlavně o pneu a jezdci !!!
Ale co je jasná výhoda a proč jezdí tolik expedičních jezdců na BMW je jeho odolnost proti pádům !!!
Z Varana i při malém padu máte trsátka ....
Na vlastní kůži jsem se přesvědčil ....když jsem nedobrzdil a narval to s Advíkem do kamčáku (y) (y) (y)
Krom ulomených přídavných světel vše přežil bez újmy (y) (y) (y)
Tu samou ránu by Varan nerozdejchal ............
Co se týče spolehlivosti servisu ,nákladů na servis je jasně Varan mnohem spolehlivější a levnější !!!!
Rozdíl v pořizovací ceně mezi těmito stroji ...rozhodně nekompenzuje nekvalitu a výhody BMW !!!
Žádna motka není určitě bez chyby a vše je relativní ...do budoucna plánuji novou Africu
Naposledy editováno 14.08.2016 14:18:53
...to je tak, kdyz date na navigaci. Ja ji dam, silnice 3.tridy!
...toto je prosim zkratka na Olymp, ktery vidite pred nami
Naposledy editováno 06.01.2017 23:28:51
Protože nejsi rozhodně první kdo takové dilema řeší.....Jinak moje GS má teď najeto 100 000 Tak jsem se mu rozhodl zaplatit velký servis v autorizovaném servisu, ten spočívá v kontrole motorky a výměny ložisek v kardanu... Jinak s tím nic prostě není....
GS má každej.... Varana taky... a kdo nemá ani jednu z nich, tak má Křoví.
Kolik do toho chceš max. vrazit? Jen čistě za mašinu...
1 reakcí na tento příspěvek Varadero vs GS 1200
S Varanem stačí běžné nářadí a 1 rezervní spojkové lanko
Naposledy editováno 15.01.2017 18:02:54
1 reakcí na tento příspěvek Varadero vs GS 1200
petrumr píše: Zapomněls na pojistky a to, že oni měli zpátečný letenky koupený a to posrání bylo ve scénáři režie a RP, protože tam byla reklama na servis. Ty když jezdíš máš hotovost? kartu nevlastníš?
Co mám zkušenost, tak pojistky i běžné žárovky se dají sehnat po celém světě v jakékoliv pr++li. Což se o ND na kardany říct nedá
1 reakcí na tento příspěvek Varadero vs GS 1200
ale to je jen můj názor a nekonečným debatám o tom samém nelze bránit
Podle rychlýho pohledu do inzerce bude GS tak skoro o polovinu dražší.
Jde tedy o 12 let starou motorku a základ úspěchu je vědět, co kupuju. Každá má svoje problémy, který se dají eliminovat buď výběrem stroje a nebo dostatečným servisem po nákupu. To je potřeba načíst (o obou je na netu informací pět prdelí), případně vybrat vhodnýho člověka, co pomůže s nákupem konkrétního stroje. Když tohle nepodcení, tak ho nevypeče ani ložisko koncovýho převodu, ani regulátor dobíjení....(zjednodušeně řečeno).
Každá z těhle motorek má nějakou svoji charakteristiku a jde spíš o to, co konkrétnímu řidiči líp sedne. Spousta věcí jde poznat poměrně rychle, takže jednoznačně doporučuju zkušební jízdu na obou. Potom bude mít tazatel třeba jasno - pokud mu budou vadit zvuky, který lezou za jízdy z boxeru, tak si ho přece nekoupí. Téma kardan/řetěz taky může výběr usnadnit - to už je na každým, co bude preferovat.
Zabýváte se kvalitou podvozku - a klidně jako spousta dalších podepíšu, že na BMW byl lepší. BYL!!! Když bylo nový. Po 12ti letech už to taková hitparáda být nemusí a je potřeba do toho investovat. Stejně jako u Varadera. A do srovnání "mrtvej podvozek Honda" vs. "mrtvej podvozek BMW" se radši nepouštím :)
Takže jako shrnutí - není to jednoduchý, vybrat by si měl každej sám.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rumunsko BMW R 1200 GS | Tom73x | 1 | 28.5.2024 v 20:09 DolphinXXL |
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS | fajgara | 7 | 25.4.2024 v 19:21 ja1 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS | RobocopCAP | 20 | 5.4.2024 v 19:42 Anetoska |
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |