1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis
.Sice pozdě ale kdo ví třeba se ti to hodí do budoucna.Nevím jestli ho třeba neznáš ale já když potřebuji spravit motorku tak ji dávám do MVmoto v Kromplu. Měl jsem u něho dvě mašiny a vždy spokojený.
Nebo Goldwingy jsou hodně náročné na opravy,že to vozíte až někam pryč?
1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis
Naposledy editováno 24.03.2016 22:22:20
1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis
1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis
Asi se budu v něčem opakovat ale chci se podělit o zkušenosti s Richardem Wingem z Prešova.
Jelikož jsem koupil gl jako každý z nás v pořádku a připravenou na sezonu tak jsem nechal servis na zimu.Po názorech na internetu a Motorkářích mi vyšla jedna možnost.Richar.Neznám ho.Praha-Prešov 700 km.Teď vím že to byly zbytečné obavy.Napsal jsem mu ,slovo dalo slovo a v lednu přijel Richard dodávkou ,za 5 minut zjistil co a jak ,naložil moto a večer napsal že je v pořádku v Prešově.Domluvili jsme se na kopletním servisu s tím ,že v únoru se do toho pustí.Jak řekl tak udělal.Motorka v pořádku a připravená na sezonu.Ani hovno.Vprůběhu servisu samozřejmě začaly vyplouvat skryté vady a odborníky zničené díly,(Rozlámané plexi pod čumákem,probroušenej teleskop,zničený ložisko v krku řízení-odborníci s flexou,brzdový destičky neoriginál sračky,prasklej váleček v hydraulice,neoriginální šrouby,ulámaný držáky kapoty a sto dalších věcí).Pro radost jsem si nechal dát světelný lišty zadních kufrů,nové gumy zásuvku do kufru,napojit navigaci v še promazat a ošetřit originálními přípravky.Komplet náplně včetně proplachu,seřízení motoru a podvozku atd.Všechny úkony se mnou probral po telefonu a posílal fotky co a jak.Neskutečný.Kompet vyúčtování a servisní úkony v barevných a přehledných tabulkách.Ve čtvrtek po předběžné domluvě jme nasedli na vlak a pátek ráno nás vyzvedl v Kysaku na nádraží a odvezl do svého království.Předání cca 2,5 hodiny Richard mi vše vysvětlil,ukázal a mohli jsme vyrazit.DOprovodil nás ještě asi 15 km a pak jsme se rozloučili.První dojmy po cestě domů(760km).Nezkutečný rozdíl.(výkon motoru,jízdní vlastnosti,brzdy).Konečně vím jak jezdí honda gl 1800.
Jestli někdo váháte jako já na záčátku tak tady máte moje zkušenosti s Richardem Wingem.Richarde Tobě ještě jednou děkuji za perfektně odvedený servis.
Naposledy editováno 11.04.2016 13:49:57
Z diskuze- jiných servisů:
(KN filtr bych po zkušenostech s HD-kdy bylo vidět skrz díry v bavlně nepořídíl,taky proč ? Výměna je tak pracná a za tak dlouho -že výhoda případného praní filtru je blbost. Zkušenost s orig.deskami a neorig.brzd.deskami -neoriginály strašně práší-zatuhnou Vám prachovky na válečcích brzdičů,no a je z toho furt sajrajt (orig. je pálka ,ale nepráší a brzdí to o 20% víc) Vytuněný motor (jedna z Wigových specialit) jde do otáček rychleji ,má hlubší zvuk,pérování je super -opravdu to umožní držet se i naháčů nad litr v technických úsecích.No a jako bonus je že můžete ovládat tuhost tlumičů za jízdy. A nadosmrti (Winga) máte poradce na telefonu,když se Vám něco nebude zdát...vždy máte někoho ,kdo alespoň ví o čem se mluví.
Servis jsem udělal u Richarda alias Winga v zimě -přijel odvez dovez. Jezdí pro GLka stále tak to vzal ze Zlína... . Nebudu tvrdit ,že to bylo laciný...Richard vždy udělá takovou malinkou generálku (kyby měl lakovnu tak to snad i přelakuje) -on je takovej perfekcionista , že by mu upadla ruka než by nevyměnil ložisko co je ze 60% v háji motorka od něj MUSÍ BÝT 100% jinak dostává třes a amok, když zákazník co to nechápe "Dyť je to ještě vlastně na 40% dobrý" tak, už vře jak papiňák a dokáže si zapálit i dvě naráz tak ho moc nese..te, ať nám vydrží .
Holt GO u strojů z 2003 něco stojí. Hodně si cucnou díly -Richard používá jen to co použila Honda nebo v problémových dílech (pružiny) lepší. Takže bude vždy dražší než např.Týn,kde mi možná dolili olej do vidle,přehodili prachovku,dali vzduch filtr (no name) a klíček(jen odlitek-prý si to mám dodělat a 10 tis v háji. (dodnes mě to se...e)
Vony ty prachy za max.servis přebolí -motorka zůstane .
Jak říkám v úvodu servisovat Goldwing jde asi i všude ,ale opravdu ho opravit ????
Ahooj Svoboďák.
Udělal jsem, svěřením M1 do jeho rukou, jedno životně důležité rozhodnutí. A protože mám v plánu jezdit do 100 let, tak jsem a budu na cestách v klidu, bez strachu o život svůj i "batůžku" a vím, že dojedu vždy a všude luxusně a s velmi plusovým adrenalinem...pokud ovšem vydržím já. A jestli se mnou do té doby vydrží i Richard?? Hm, tak to bude záležet jen na něm, aby se nesedřel a psychicky vydržel, když ho tak my ničíme. ...nj, jenže stejně ho asi nebudu těch zbývajích 40 let potřebovat, protože Gl -ko teď mám "na věky".
Získal jsem špičkový stroj a z mého pohledu taky i přátelství. Díky Richarde.
.
Naposledy editováno 19.06.2016 18:14:21
1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis
1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis
jsem čerstvým majitelem Hondy Goldwing 1800, r.v. 2007. Potřeboval bych znat opravdu někoho slušného, který by si zaůčtoval jen to, co opravdu opravil. Motorka je asi OK, ale prohlídka by neškodila, abych měl duvěru.
Nechci lidi, kteří dopředu neřeknou cenu a pak to stoji desítky tisíc-skoro za nic. Vím i o platbách nad 100tis a motka byla rozdrbaná. Ptal jsem se několika majitelů GL, ale nevím, kam se obrátit.
1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis
Na podzim, po ujetí cca 15tis km se Wing krátce (odhad cca 2km) projel a řekl: Máš volné řízení, blbě pérují vidle, a klepání je od sekundáru, pětku jsem nezkoušel, jel jsem jen kousek.
Nechci se někoho dotknout, ale na nové motce tolik závad? Nějak mi to nehraje. Buď je to motka na rklamaci nebo ho chce někdo natáhnout. Divný, ne?
Nechci se Vás dotknout, ale asi jste mimo mísu. Chápete jednu podstatnou věc, že člověk, který téměř DENNĚ po dlouhé roky má pod rukama jeden daný typ motorky a dokáže ji popsat, rozebrat do šroubku a zase složit a to vše i se zavázanýma očima, je schopen a má právo říct i po 2km jízdy, co je na ní špatně??? Asi jste moc neměl tu čest se potkat s takovými lidmi. Já za těch svých 60 let ano, je jich jen pár...a Wing je jeden z nich .
Tu novou motku, kterou citujete z příspěvku p.Nowaka, znám a i jejího majitele osobně a nemám k tomu co dodat, protože jsou to fakta a na reklamaci to je. Natáhnout jej někdo natáhl...ale dívejte se jiným směrem, ne do Prešova.
Chápu, že pochybnosti a jistou nedůvěru máme všichni, kteří potřebují něco řešit a hledají tu nejschůdnější a nejlehčí cestu k úspěchu, zvláště v dnešní době. Přeji Vám úspěšné vyřešení....ale i v pohádkách je cesta k princeznám jen ta trnitá a náročná, kde musíte něco ze sebe vydat. Tak stejné je to i u servisu GW. Nemůžu chtít za ŠPIČKOVÝ servis Rolls-Royce žádat cenu garážového servisu Škody nebo Dacie, o kvalitě provedení nemluvě. A to pominu cenu dílů, která tvoří podstatnou část celé akce s GW. Hold, když cheš mít doma opici, musíš mít i na banány.
Berte to ode mě jak chcete, ale já můžu Wingovi jen děkovat.
"Těžko se mohu zorientovat na trhu nabídek servisů a opraven. I ti neopěvovanější vykázali selhání viz příspěvek výše, a důvěra se pomalu vytrácí. Opravy nejen motorek se dělají stylem: „Honem honem, ať jsou peníze“. Všichni chtějí být rychle bohatí i za cenu devalvace jejich jména či firmy. Často slyším, ….. když tě motorka stála skoro meloun, tak přece dvacet tisíc obětuješ, ne? Ne. Ten co toto vysloví, ztrácí u mě body."
Dále bych chtěl říci, že na mém novém GL je řízení a pérování naprosto v pořádku a není tam žádná vůle ani po enduro vložce a ujetí cca 2000 km v Rumunsku. Zřejmě došlo na chybnou diagnostiku nejen z mé strany.
Pane ANOVK, já rozhodně nejsem najatý pisálek, všiml jste si možná, že po finančně velmi rozsáhlé opravě GL mé přítelkyně se zde zatím neobjevila ani zmínka.
Na druhou stranu tu fakt nejsou desítky či stovky skvělých referencí na servisy Honda a různé neautorizované opraváře GL jak jsem původně očekával.
Ja bych to zavezl k nejakym indum. Oni uz to nejak slikuji a bude z toho GW-RoyalEnfield
Mám po dovo, cirka 3000 km různých cest, spotřeba ok, GL jen přede. Srovnávat s jinýma mašinama nemá cenu, každá má něco, ale GL má víc kladů než záporů. Potkal sem pár goldwiňáků, dali jsme řeč vo všem možným i vopravách. Pár typůje na Hondu, ale nic moc. Pak někdo kolem Prahy to dělá dobře. Týn není asi špatný, dělaji GL dlouho. P. Hodný je ochotný. Pro mě daleko.
I o Wingovi sou řeči různé. Prý se nesmí mluvit vo cenách a ty lezou od 50 až do 150 tis za opravu, dopředu nic neviš a takz sou stížnosti. Někdo chválí, jiný mlčí tak jak s Hondama či Týnem. Za ty prachy dělat ze starý motky novou je konina. Ti co mi vopravují motky doteď, GL bohužel nedělají.
Pane Novak skušenosti nepíšete ani + ani -. Snad se nebojíte. Vo nic tu přece nejde, jen o radu.
No a k cenám pane, zkuste si dát na papír co vás najednou budou stát na GL1800 : pneu, oleje, origo desky všechny náplně, filtry oleje, u 9ti leté moto repas brzd a díly do podvozku včetně pružin.......je to darda že , jen v dílech ? A co když koupíte zamaskovanou přestříkanou bouračku se stočeným tachem což je v realitě cca všech 60-70 % případech ? A moto ma na tachu 60tkm a ve skutečnosti okolo 150ti a více zanedbanou - resp nikdy neprováděnou údržbou ? Ale po rozebrání zjistím kolik je skutečný stav km/mil to vše se dá na X věcech poznat. Co pak ? Zadní tlumič KO, vytahané rozvody, spojka, ohlé či vydřené truby teleskopú, zničený dolní krk od flexy na čepu, křivé parohy,kotouče , ložisko kola kyvky, chybějcí spojovací origo materiál, vydřené brzdové pístky, občas vymlácená zdvihátka ventilú, občas nějaký válec má malou kompresi, kapota lepená Mamutem, vytahané rozvody, startovací relé, tekoucí vodní pumpa, kříž kardanu, vymlácená zpátečka atd............a to se nebavíme třeba o převodovce či ADG.. A dost často se pane stává že je potřeba předělat komplet kabeláž doplňkú po někom s novými konektormi prúchodkami, aby to šlo vúbec rozebrat , to buďte rád že netušíte co to je za práci, postrhávané šouby v hlavách atd......Což když je uvnitř rozlámané plexi co není zvenku vidět, černý plast pod ním atd ? Nechat to tak ? Víte x věcí z venku nejde vidět ani roentgenem. A co třeba pane když máte GW a tluče a mlátí na klice ? víte co to bude dopředu bude stát a co to je ?
No nic evidentně jsem Vám, či jen múj psaný projev nesedl , což se stává sympa a antipatie nebývají vždy oboustraně stejné a opětované, třeba kdyby jsme spolu osobně hovořili , k čemuž možná dojde možná nikoliv, měl by jste jiný názor anebo třeba si jej jen potvrdil a né slyšel sem a tamten povídal.... . Já Vám nechci opravovat nic , nic Vám nevnucuji, ale jako každému Vám nabízím kdo má GW18 nezištnou jakoukoliv pomoc zdarma, neb ty stroje moc miluju, ale klidně opravujte si jej pak kde uznáte ze za vhodné . Věřím že si svúj servis nakonec vyberete dle svých preferencí, či co Vám kdo poradí, a budete pak spokojen, přeji Vám to. Hezký zbytek sezony a přeji všechno dobré do Svitav. . RichardS " Wing "
PS: pokud Vám to jede a jste spokojen jak píšete po dovolené pak jen měnit olej v motoru a servis netřeba............
1 reakcí na tento příspěvek dobrý servis
Čtu si znovu jeho příspěvky a píše, co zjistil. Nezdá se mi Wingu, že by tě nějak pomlouval. Mi osobně zde vadí přisrávači viz výše, který nic neprodukuje, jen má nějaké duchaplné poznámky, kterým nerozumím a můžu si myslet, že se mě týkají. Ale zřejmě to směřuje na Anovka.
Zkrátka toto téma je opravdu k ničemu. Myslel jsem, že se tu něco dozvím o jiných servisech GL, než jsem dosud poznal.
Jistě Wingu chápeš, že už ti motorku mé přítelkyně do Prešova nedám. Ona nechce o té huráakci s jejím GL už ani slyšet. Není to jen tou vzdáleností, ale víš sám, že s opravou nebylo vše OK. Třeba by stálo za to zde napsat pravdu, která by nebyla postavena jen na "někdo říkal"-viz ANOVK. Pokud bych už obětoval čas, musel bych uvést všechna fakta, která se k opravě i reklamaci vážou. Nerad bych Winga zbytečně vychvaloval či zhazoval. Toto není můj styl. A o nějakou "válku faktů" nestojím. Ať si každý sbírá zkušenosti sám.
Po precteni celeho tematu me napadla jen ta opice s banany. U motorek vyssich kubatur to plati a u GW dvojnasob. GW jsou uzasne stroje, ale financne bych ji proste neutahl. Je to level nejvyssi a ten neni pro kazdeho...
Treba to nekdy prijde...
Ano, da se poridit i "levne", ale uvest ji dostavu 1A, coz by pro mne byla nutnost (puntickar telem i dusi) holt stoji moooc bananu. Normalni nova motorka stoji cca 300tis, GW skoro mega. Je to proste tezkej nadstandart. Kdybych byl majitel, hledal bych pro GW to nej....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Podložka alternatoru Honda GL1800 GoldWing | zjedz | 2 | 10.3.2024 v 23:16 zjedz |
Výměna gum přezutí Honda GL1800 GoldWing | Polous | 16 | 7.2.2024 v 12:25 Danielodek |
Goldwing škube a svítí závada FI Honda GL1800 GoldWing | winner820614 | 6 | 22.10.2023 v 13:29 winner820614 |
Kdo vymýšlí takové debiloviny [1, 2] Honda GL1800 GoldWing | Tommp3 | 47 | 2.9.2023 v 09:46 Číkus |
kvalitní baterie [1, 2, 3] Honda GL1800 GoldWing | šuma | 85 | 5.10.2022 v 16:43 MotoMike |