1 reakcí na tento příspěvek Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?
PETARDAK píše: Mám totox : http://berantuning....spx?Ids=3695 [/quote]
2 reakcí na tento příspěvek Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?
1100Virago píše: assassin: Na kolik si ceníš kopii? Občas bych to využil.
tak zasadni je ta prevodovka, je z nejakeho vojenskeho pristroje, otec je nekde splasil na RC vrtulniky - mel jich nekde vic, zeptam se jestli je ochotnej nejakou jeste obetovat...
assassin píše: tak zasadni je ta prevodovka, je z nejakeho vojenskeho pristroje, otec je nekde splasil na RC vrtulniky - mel jich nekde vic, zeptam se jestli je ochotnej nejakou jeste obetovat...
Ty voe me to pripadne jako "bez urazky" domek ocasniho rotoru pro rc vrtulnik....
Jinak stejně tak, mám 90 stupňovej šroubovák. Jak píšeš, sundávat a pootáčet už mám taky za sebou a je to chujovina. Já si nechal poslat z USA a vyšel tuším na 600,-
A to beru už jen 100 oktan.
Co se týče šroubku, kolik tam máš otáček? 2, 2,5? jestli 2 tak dej 2,5 jestli 2,5 tak už jsi stejně na maximu , můžeš zkusit 2,75
Pak už to stejně nemá smysl a střílení se nikdy úplně zbavit nejde. Jo jedině zavírat při deceleraci palivo (ochuzovače).. běžně karbece mívají, myslím virago apod.
Mě dost pomohl vyrobit DBkiller.
1 reakcí na tento příspěvek Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?
Naposledy editováno 01.07.2016 15:48:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?
Naposledy editováno 01.07.2016 17:23:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?
Anti píše: MEK0TA> Jenže třeba u té VTR se s žádným standardním šroubovákem nedostaneš.Prostě na to není místo.
Dlouhym tenkym sroubovakem s tim hnes, byl jsem u toho. Ale to se stelovalo na lambdu a neresil se pocet otacek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?
1 reakcí na tento příspěvek Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?
1 reakcí na tento příspěvek Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?
Jednoduché, ne?
A když nebude stačit doladění šroubkem, změnit volnoběžnou trysku...
To přece nejde, od stolu říct, kolik musíš povolit či utáhnout šroubek bohatosti směsi...
Prostě bys měl vědět, jak se to dělá - použitelné seřízení je i na poslech, přesnější na analyzátoru spalin.
Já mám takové zkušenosti se čtyřtakty a dvoutakty, že 4T je velice háklivý na zásahy na straně sání, dvoutakt na výfuku.
Né že by se změny u 4T na výfuku a nebo u 2T na sání nijak neprojevovaly, ale více se projeví ten první případ.
Takže pokud namontovals filtr s jiným odporem, lze se domnívat, že to bude chtít otryskovat hlavní okruh. A kór v kombinaci s laďákem .Páč používat motor delší dobu na chudou směs néni moc dobré...poznáš, jak se chová motor při jízdě na chudou směs? Že to chce větší trysku?
A potom seřídit ten zbytek...
Seřízení bohatosti směsi je v principu všady stejné, jenom je dobré vědět, co šroubek bohatosti směsi reguluje - jestli vzduch a nebo palivo.
Před rozdrbáním čehokoliv je dobré poznačit si původní polohu, jak to bylo - fixem a počet otáček si poznačit na kus papíru.
Před tímto vším bys měl mět na motoru seřízené ventily a podtlaky (v tomto pořadí).
Pak, pokud ovšem mám u karbecu správně seřízený hlavní okruh, možu štelovat volnoběh.
Motor musí byt zahřátý na provozní teplotu. Pak mírně zvýším volnoběh dorazem klapek. Šroubek bohatosti směsi po-ma-lu zašroubovávám (reguluje-li palivo) do té míry, až motor začne zvyšovat otáčky a posléze, při dalším zašroubovávání, jít zřetelně nepravidelně a z této polohy ho povolím o těch 90-120 stupňů nebo aj o půl otáčky - aby byly otáčky pravidelné a nešlo to jak Anča po hrázi.
Takže vlastně ani nevím, o kolik je šroub povolený od úplného zašroubování .
1 reakcí na tento příspěvek Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?
Jurawood píše: I 2t je velmi citlivy na sani. Co se tyce 4t volnobezne smesi, kterou tady resite, filtr ani vyfuk smes absolutne na volnobehu nemeni.
to bych si podle svych zkusenosti dovolil rozporovat... treba TLR s kuchlym airboxem a vyfukem nejde skoro nastartovat...
VTR s propustnym filtrem uplne zdechne kolem 2-3tis, coz by jeste mohla byt oblast volnobeznejch sroubu..
2 reakcí na tento příspěvek Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?
Teď jsem intenzivně ladil mikuni VM, změna z trumpetek (velocity stack) na košíkový filtry BMC a směs se nepohla na volnoběhu absolutně vůbec. Hlavní tryska potom -0,05 mm. + jsem měnil komínky, primary choke clonku a jehly.
Ale volnoběh fakt nic...
Naposledy editováno 05.07.2016 13:49:15
1 reakcí na tento příspěvek Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?
Pak pres konec navlec puncochu a opakuj.
Zajimal by me jaky rozdil odporu vzduchu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 20 | Včera v 23:00 ..Roko.. |
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |