globalmoto_kveten





Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?


Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 13:15 | Nahoru | #511
t_freedom> No to taky, jasně že se dá opatrnou jízdou dostat pod 5 na skoro většině motorek, ale prostě NC je min o 1 - 1,5l úspornější než ostatní při stejném rychlostním průměru a stím nic nenaděláš. Spotřebu řeší i kupci BMW ADV za půl mega, minimálně kvůli dojezdu. Já bych tu spotřebu bral hned všema deseti a řeknu ti, že to NCčkářům závidím. Být ten motor v pro mě akceptovatelném šasi, klidně bych to taky koupil...když si vezmu 25l nádrž, vychází dojezd s 3,5l/100 pohodlně přes 600km a to je prostě paráda, nemluvě o úspoře peněz, které jsou při mém cestování zdaleka největší náklad.

Naposledy editováno 27.06.2016 13:20:27

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 13:36 | Nahoru | #512

t_freedom píše: tady přeci nejde o milost nebo nemilost... nechápu proč se to stále přesouvá do osobní roviny.
Hele, můj rozpočet na auto byl cca. 200tCZK... takže bych si klidně mohl koupit i30 a zbytek lehce dolízat - super duper nový auto, s miliónem roků záruky "v ceně" nejšpičkovější výbavou a největším prodejem v ČR. Soused z Mladé Boleslavi by "zelenal závistí" a já bych byl šťastný do smrti, protože očekávám, že tak dlouho by mě ta dokonalost z Koreje vozila...ba co víc, možná ještě moje nenarozená dcerka by v ní mohla jezdit půl života.
No koupil jsem 8let starou plečku ... s hrozně velikým neekologickým motorem ... úplně vodlítanou ... V70, 2.4D s mapou 152kW co jezdí za 6,4l/100km (ale jako opravdu a ne to co se dnes píše v údajích spotřeb) a stejně se budu chovat i u motorek. Proč? Protože tomu rozumím a vím co chci.
Kdybych chtěl cestovat vezmu R1100R/S nebo RT (a bude to jezdit za pět jako ta NC nádhera) ...to se dá dnes sehnat za 60-80tCZK. Když budu chtít lítat po silnicích seženu do 80-90 krásnou litrovou zmrzlinu. Naháče do kila seženeš úplně s přehledem od všech značek. Kdybych chtěl "prééémiovku" jak píše Petrumr přivezu si SSko od Dukárny, nebo MGčko Griso za šst pětek ... prostě ta škála je nepřeberná. U NCčka nevidím jedinej důvod...opravdu jedinej důvod, proč ten velkej kompromis skůtru převlečenej za motorku koupit ... ikdybych pominul, že se mi to prostě designově nelíbí.
Cokoli mně tu někdo bude tvrdit o spotřebě, dokážu udělat (při těch rychlostech co jezděj) na BMW taky. S Rkem se dá svižně jezdit za 5,5l/100km... když se potáhnu 120km/h max pojede za 4,5-5... rozdíl jednoho litru mne fakt nepřesvědčí.
NCčko je pro ty, kdo si nechají vymejt mozek a nevidí jakej je to prodejní tah ...úplně stejně jak ten Hjundaj ... NIKDO z mýho okolí, kdo kdy jezdil v dobrým autě, si nic podobnýho nekoupil. Kupujou si to jen lidi co chtěj "nový"...protože o technice nic nevědí a nedokážou si s případnejma starostma poradit za "levno"...hawk.

už trochu chápeš "protistranu "?



protistranu nechapem. Poznam mnozstvo ludi zo svojho okolia ktori uvazuju ako ty. Teda mam vo vrecku 200 tycek a dalsich 100 tycek si zoberiem uver. takze co z toho? bud si kupim za tych 300 000 nejaku krabicu typu i30, Rapida, Renaulta).. no proste nudne nove auta. Alebo pojdem do auta vyssej triedy 8-10 rokov stareho ale o dve triedy vyssie

Ma to logiku a ja nehovorim, ze to nedava zmysel. Dolezite si polozit otazku co a kam jazdim a ci mi nove auto prinesie nejaky benefit.
ja som pred 8 rokmi kupoval nove auto, prvych 5 rokov (a 130 000km) som do toho okrem vymeny prevadzkovych kvapalin nenasypal ani korunu. Tak mi daj vediet, ak si kupis by voko 8 rocne auto vyssej strednej triedy s 200+ tisic km ako rychlo zacnes riesit
-tlmice a vseobecne podvozkove diely
-brzdy
-vyfuk
-koroziu

atd. Niektore veci su lacne, niektore nie - zasadne info je to, ze s tych odjazdi napr 100 000km a zacni riesit naklady.naklady by som ale nedaval ako imperativ. Stvalo by ma ale extremne, ze fakt ze sa to niekde vysype a necha ma to v tme niekde v severnom svedsku alebo na balkane. O tom pre mna mat nove auto, vediet celu jeho historiu a podobne. Jedna vec je si auto kupit a druhe ho zivit. Podobne to vidim u NC. Samozrejme, ze za tych 200 tycek, co stoji nove NC si moze clovek kupit 3-5 rokov stareho Triumpha xc800. A samozrejem ze to moto bude mat uplne iny charakter a funfactor. Ale clovek zaujimajuci sa o to NC to proste nepotrebuje. Tak ako ja nepotrebujem auto na pozovanie, ze je to Volvo alebo Maserati. Mne osobne je to jedno - potrebujem auto, ktoremu doverujem. Ti ludia si chcu kupit moto nove a zajazdit si to ako chcu oni. Nevsimol som si ze by tu majitelia NC pisali, ze je to zazrak. Urcite by si si kupili nieco ine, ale rozhodli sa tak ako s arozhodli a su spokojni. Je uplne fuk, ci vedia ze je nieco lepsie alebo nie. Proste im to vyhovuje. A ja osobne som pisal viackrat, ze NC by som si nekupil. Ale stve ma pristup vas , co viete vsetko a mate ten jediny spravny nazor, ze pouzujete ludi co je dobre a co nie

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 13:37 | Nahoru | #513
 

Skalik píše: kubacech> Já bych se přikláněl k tomu, aby se řada NC a derivát NC Diavel více přibližoval těm autům. Když to může mít motor z auta proč ne třeba přední kotoučovku z auta. Desky by vydrželi ještě tvejm dětem. No bylo by to asi malinko těžší oproti brzdě z motorky, ale co by člověk pro tu spolehlivost a nenáročnost neudělal ..


selkie píše: Skalik> tak vono to NC tak trochu těžší už JE musí bejt mega spolehlivý



Však jo, a nikdo nezakrývá, že eNCčko je robustní mašina s velkým rozvorem, s nadprůměrně velkou nosností (kdo chce, může si ověřit, o jakou nosnost jde) a s velkým integrovaným a uzamykatelným odkládacím prostorem.

Kromě motoru uzpůsobeného pro různé varianty spojek a převodovek logicky je i rám a podvozek poněkud robustní, když kvůli životnosti a udržení přijatelné ceny bylo použito převážně ocelových konstrukčních prvků namísto třeba hliníkových, hořčíkových nebo dokonce titanových slitin.

 
EDIT - mně se ta konstrukce zamlouvá
postimg.org/image/v7dezi5gh/][img]http://s8.postimg.org/v7dezi5gh/Honda_NC750_Chassis.jpg[/img
(zvětšení prokliknutím)

Naposledy editováno 27.06.2016 13:40:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 13:52 | Nahoru | #514

Dovi píše:  

Však jo, a nikdo nezakrývá, že eNCčko je robustní mašina s velkým rozvorem, s nadprůměrně velkou nosností (kdo chce, může si ověřit, o jakou nosnost jde) a s velkým integrovaným a uzamykatelným odkládacím prostorem.

Kromě motoru uzpůsobeného pro různé varianty spojek a převodovek logicky je i rám a podvozek poněkud robustní , když kvůli životnosti a udržení přijatelné ceny bylo použito převážně ocelových konstrukčních prvků namísto třeba hliníkových, hořčíkových nebo dokonce titanových slitin.

 
EDIT - mně se ta konstrukce zamlouvá
postimg.org/image/v7dezi5gh/][img]http://s8.postimg.org/v7dezi5gh/Honda_NC750_Chassis.jpg[/img
(zvětšení prokliknutím)



Něco podobnýho bych čekal spíš v reklamním textu k traktoru Zetor než k motorce.

Začínám mít pocit, že každý asi vnímáme motorku jinak. Já jako sportovní náčiní a ty jako dopravní prostředek. A podle toho taky vypadají naše pohledy. Ty se tu ukájíš na tom, jak je ta mašina postavená ze železa a mě je špatně z každýho kila navíc.

Můj názor je ten, že motorka je jako dopravní prostředek krajně nevhodná věc.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 14:02 | Nahoru | #515
Tech> Já to chápu ...jen jsem si už zvykl na jiný čísla spotřeby

A trochu mě tu pak iritujou kecy některých chytráků, kteří napišou že ten co nejezdí každej den je 'sváteční motorkář '... Při tom ti frajeři, co jezděj každej den do práce těch 50/90/120 na tý motorce proti mě můžou/nemusí umět prd. Jinak Já dělám na obou svejch mašinách dohromady 10-12tkm ročně.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 14:10 | Nahoru | #516
Tech> Tenhle argument spotreba vs. dojezd mi nikdy nejde do hlavy. Cenu to ma resit asi nekde v pustine, kde o benzinku skoro nezavadis, ale v Evrope je to podle me blbost. To jakoze pojedes 600km bez zastavky? Asi klub ocelovych prdeli a velkych mocaku

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 14:31 | Nahoru | #517

Skalik píše: Začínám mít pocit, že každý asi vnímáme motorku jinak. Já jako sportovní náčiní a ty jako dopravní prostředek.


Tvůj začínající pocit ohledně mého vnímání je vyloženě nesprávný.

Jako dopravní prostředek máme doma auta a někdy (výjimečně) použijeme vlak nebo autobus.

Svoje motorky mám (a vždycky jsem měl) nyní už skoro výhradně na kochací pohodový ježdění převážně po klidných zapadlých okreskách. Tím, že jezdím na motorce, se za sportovce nepovažuju, ani svoje ježdění jsem nikdy nepovažoval za sport v pravém slova smyslu. Spíš za relaxaci po práci a za hezkého koníčka. A taky za vhodný a příjemný prostředek pro spojení dnešního civilizací dotčeného člověka s pěknou česko-moravskou krajinou.

 

Skalik píše: Můj názor je ten, že motorka je jako dopravní prostředek krajně nevhodná věc.


Tvůj názor Ti vůbec neupírám, i když si myslím, že každý nechť si sebe (a případně druhou osobu a nějaký ten náklad) dopravuje z bodu A do bodu B tím, co je pro něho nejvýhodnější nebo tím, co má k dispozici.

 

Skalik píše: Ty se tu ukájíš na tom, jak je ta mašina postavená ze železa a mě je špatně z každýho kila navíc.


Omlouvám se, že jsem Ti zmínkou o konstrukci rámu (a nebylo to svévolně, ale čistě jen v reakci i na Tvůj posměšný příspěvek ohledně hmotnosti motocyklu) způsobil žaludeční obtíže. Opravdu to nebylo mým úmyslem.

Ale abych neodběhnul od podstaty - na ničem se neukájím, na to tady máš úplně jinou partu.

Já bych neměl ten žaludek (nebo spíš drzost) určovat druhým lidem, na čem mají nebo nemají jezdit a co je pro ně vhodný nebo nevhodný prostředek sloužící ať k dopravě, relaxaci nebo pro mne za mne třeba ke sportovnímu vyžití.

A určitě taky nechodím poučovat lidi třeba se supersportama, motardama, endurama, kroskam, čoprkrujzrama nebo supermotama atd. do jejich diskuzí, že si koupili špatnou nebo pro ně nevhodnou motorku a dokonce je titulovat, že jsou to komunity vymaštěnců nebo dementi apod. Já ne!
 

1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 14:46 | Nahoru | #518
TVL kdyz clovek musi makat a pak si precte jednu stranku najednou, tak je to docela i vtipne.
A nejlepsi natom je jak Dovi jak lidovedemokraticky vysvetluje ten tezkej ram

Mam napad, rad bych poradne vyzkousel tu spotrebu NCcka v praxi, pri testovaci jizde v honde to nebylo nic moc. Nejaky nezaujaty NCckar, ktere si da semnou vylet, pojede na moji ADV a ja na jeho NC ? Prosim nekdo kdo je schopen jezdit vic jak 60/90/130. Dame nejakej mensi vylet po CZ a motorkam a prevlecenejm skutrum do tela.

Jizdu natocime, a zdokumentujem ruzne rezimy.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 15:00 | Nahoru | #519
gugo> do toho nikdo nepůjde, bo mu to zkurví dlouhodobou spotřebu...a možná bys ten motor opotřebil tak, že by najel místo 278.000 km jenom 277.000 km....

1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 15:04 | Nahoru | #520
to je ten zaklad nepochopenia k comu moto je. Mantinelizmus jazda do prace vs sport. Ja osobne moto nevyuizivam moto ani k jednej z navrhnutych moznosti
tu predsa vobec nejde o nejaku rychlost. Tu ide o to co clovek na moto chce dosiahnut. Sem tam jazdievame spolu z manzelkou na vylety, ona na F650CS, ktore je zname svojou nizkou spotrebou a ja na XJ600. Pohoda, vyletnym tempom okresky (teda 100km/h max) a extremne vynimocne dialnica (do 120km/h). Spotrebu ma cca 3,4-3,6. Ja mam u XJ600 liter viac (cca 4,5) a to si myslim, ze jazdim plynulejsie ako ona. A tu treba pochopit jednu vec. Nie je dolezite, ze je rozdiel liter na 100. Treba pochopit ze je to rozdiel 25%. To znamena stvrtina nakladov za sezonu na palive. A ak by mi to zralo menej, mozem si dat o to lepsi / luxusnejsi obed a podobne. Proste s rovnakym budgetom toho zazijem viac, pretoze pre mna (nas) je motorka prostriedkom na objavovanie a cestovanie. Odjazdili sme toho more v aute, moto je ina (v mnohom zaujimavejsia) ale ani autom som na vylety nelietal 180 po dialnici a 140 po okreske. Preco aj - ved som na vylete

2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 15:06 | Nahoru | #521
gugo> Už od začátku uvedení na trh zoufale prosím kohokoliv z NC-čkářů, ať mi napíšou průměrnou spotřebu při delší jízdě na dálnici rychlostí tachometrových +- 150 km/h, tj. takový typický dálniční přesun napříč Německem, kdy hodinku se jede s davem, pak se dá čtvrthodinové kafíčko a každé druhá zastávka je na tankování. Zatím jsem dostal jen odpovědi, že se NC-čkáři takto ke svému miláčkovi nechovají, do Německa či po dálnicích nebo dokonce tak daleko nejezdí, apod.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 15:11 | Nahoru | #522
vilemx> To je ale skoda, ja jsem to myslel uprime. Zasejc by si mohli vyzkouset tu strasne nespolehlivou svinu co by jim rvala pazoury u ramen a pak se vratit na to svoje tichy, klidny NC.
Vono to bude neco podobnyho jak ty skryty kvality E07

Naposledy editováno 27.06.2016 15:11:45

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 15:18 | Nahoru | #523
Komorerth>

takze manzelka jezdi 1 km za 1.044 a ty za 1.2 (na palivu) kdyz date 150 km celodenni vylet tak rozdil je nejakych 20 Kc. Takze ona si da menicko s poliFkou a ty si das jen poliFku jo ??? nebo jak to mate decka .

A to jako fakt vazne resite spotrebu takovymhle zpusobem ? To je pomalu bat se brzdit protoze ty desky se taky vosoupou a neco to stoji.
Vubec netusim jak resite servis, dyt ten benal to je tak to nejlacinejsi co se do ty motorky sype.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 15:30 | Nahoru | #524
gugo> mna za 10 000km stal servis u XJ600 asi 1500 kc vratane vymeny oleja (2x) a filtrov. Nic viac to nechcelo. Manzelku za poslednych 5000km to stalo vratane znizenia a celkovej kontroly asi 2200kc, takze ziadne velke naklady sa nekonaju

ten olej musim menit aj ked budem mat spotrebu o 25% nizsiu alebo vyssiu. Ale ak najazdim za sezonu napriklad 6000 km, tak za rovnake prachy co prelejem hrzdlom mozem o rok na to nalietat 7500 km. A to je uz zaujimavy rozdiel alebo nie? Proste tym istym cestovatelskym stylom bud najazdim 6000 km alebo 7500km.. Alebo len 6000 km ale ostanu mi peniaze napriklad na novu sadu pneu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 15:32 | Nahoru | #525

t_freedom píše:
Můj kámoš má Ducati GT a jezdí pod pět. ... jestli ono taky trochu nebude tím předposraným jízdním stylem. ..



nepíšeš náhodou o mojí maličkosti doufám ,pokud jo tak pod 5 jsem nikdy nejel

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 15:37 | Nahoru | #526
gugo> A nejlíp by udělali,kdyby jeli oba na tom BMW.Top by byly rázem náklady na polovině.A nebo mašinu nevytahovat vůbec,to se pak ušetří majlant....

Komorerth:V té rovnici ti chybí jedna proměnná,a to sice požitek z jízdy.Tuhle veličinu spousta lidí staví nad provozní náklady.A to je jádro celého sporu.

Naposledy editováno 27.06.2016 15:41:55

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 15:40 | Nahoru | #527

Anti píše: gugo> A nejlíp by udělali,kdyby jeli oba na tom BMW.Top by byly rázem náklady na polovině.A nebo mašinu nevytahovat vůbec,to se pak ušetří majlant....



a kdyz pojedes na kole, tak usetris prirodu a ty naklady jsou smesne proti motorce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 15:46 | Nahoru | #528

Komorerth píše: Pohoda, vyletnym tempom okresky (teda 100km/h max) a extremne vynimocne dialnica (do 120km/h). Spotrebu ma cca 3,4-3,6. Ja mam u XJ600 liter viac (cca 4,5) a to si myslim, ze jazdim plynulejsie ako ona.


Podobnou spotřebu mám při rychlostech asi o 30km/h vyšší.

Komorerth píše: gugo> mna za 10 000km stal servis u XJ600 asi 1500 kc vratane vymeny oleja (2x) a filtrov. Nic viac to nechcelo. Manzelku za poslednych 5000km to stalo vratane znizenia a celkovej kontroly asi 2200kc, takze ziadne velke naklady sa nekonaju

ten olej musim menit aj ked budem mat spotrebu o 25% nizsiu alebo vyssiu. Ale ak najazdim za sezonu napriklad 6000 km, tak za rovnake prachy co prelejem hrzdlom mozem o rok na to nalietat 7500 km. A to je uz zaujimavy rozdiel alebo nie? Proste tym istym cestovatelskym stylom bud najazdim 6000 km alebo 7500km.. Alebo len 6000 km ale ostanu mi peniaze napriklad na novu sadu pneu


Nechybí ti u těch čísel nula? Počítat servisní náklady z 5000km je nesmysl.

PS: Co za sadu koupíš za 500Kč?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 15:59 | Nahoru | #529
stráťa> no vidis.. a ak si clovek kupi novu NC, tak skutocne okrem vymeny oleju nemusis riesit NIC. Servisne naklady nula do nejakych 20 000km (nejake kontroly ventilov, rozvodakov, retazovka, atd) tam nie su ziadne naklady A o tom je nova motorka

EDIT - tu vobec nejde o to, ci ist jednym moto alebo nikam neist. Tu ide o to ze ak mam chut na tocene pivo, boh ma ochranuj Starobrno, a chcem si ho dat v normalnej cistej hospode tak mi asi nebude jedno ci zaplatim 30 alebo 40 korun. Uz len z podstaty veci je proste za podobnych okolnosti uplne zbytocne a kontraproduktivne platit viac. Mne osobne tych 40kW u NC stacilo. Na dialnici sa 150km/h nepresuvam.Viac ocenim pohodlie a podvozok u horsich ciest ako nejake sportove ambicie. A ocenim jednoduchost a robustnost a nizke servisne naklady

Naposledy editováno 27.06.2016 16:06:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 16:03 | Nahoru | #530
Komorerth> čekal jsem hodně, ale tohle je fakt hustý

Mám jeden tajnej tip - Renault Mégane CC 1,5 dCi jede to stejně rychle, žere ještě míň, ale, teď se podrž, přijde nejvíc největší masakr - NEMUSÍŠ BRÁT NEPROMOKY A BABU MŮŽEŠ DRŽET ZA RUKU A POVÍDAT SI S NÍ (takže ušetříte ještě za interkom- no, není to skvělé? JE to skvělé!)

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 16:04 | Nahoru | #531

gugo píše: Komorerth>

takze manzelka jezdi 1 km za 1.044 a ty za 1.2 (na palivu) kdyz date 150 km celodenni vylet tak rozdil je nejakych 20 Kc. Takze ona si da menicko s poliFkou a ty si das jen poliFku jo ??? nebo jak to mate decka .

A to jako fakt vazne resite spotrebu takovymhle zpusobem ? To je pomalu bat se brzdit protoze ty desky se taky vosoupou a neco to stoji.
Vubec netusim jak resite servis, dyt ten benal to je tak to nejlacinejsi co se do ty motorky sype.

nepočítej to na prachy, procenta zní líp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 16:05 | Nahoru | #532

Komorerth píše: stráťa> no vidis.. a ak si clovek kupi novu NC, tak skutocne okrem vymeny oleju nemusis riesit NIC. Servisne naklady nula do nejakych 20 000km (nejake kontroly ventilov, rozvodakov, retazovka, atd) tam nie su ziadne naklady A o tom je nova motorka


Přesně tomuhle se říká demagogie a je to důvod, proč si z majitelů NC-ček lidé tak utahují. Protože existuje spousta motorek, kde od funglovky po prvních pár desítek tisíc nemusíš kromě oleje měnit lautr nic. Podle mě to je normální stav nikoliv vyjímečnost řady NC.
P.S. mám za to, že jsme zapomněli na gumy

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 16:09 | Nahoru | #533
vilemx> další sadu gum má NC v ceně, ne?

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 16:11 | Nahoru | #534

Tifone píše: nepíšeš náhodou o mojí maličkosti doufám ,pokud jo tak pod 5 jsem nikdy nejel



ty zas nemáš co dělat co "ocásku" polámanej ...ne ...o tobě ne...ale Šuty je přeborník.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Já tomu stejně moc furt nerozumím ...
Těžký, ošklivý, bez žádnejch jinejch ambic než být "levný" ... a kolik lidí je rádo

Nás "skalní" jak nás tu rádi označujou, stejně nejvíc sere, že dnes už je "motorkářem" každej kdo má mezi půlkama otvor a může svobodně říkat tabulkama podložené názory o dokonalosti motocyklu

Naposledy editováno 27.06.2016 16:11:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 16:12 | Nahoru | #535
selkie> mam accenta 1,5CRDi.. uz sme po Europe s manzelkou najazdili dost(cca 20 krajin), Megana by som nechcel. radsej rejzu v garazi ako <> na kapote.
vilemx > ja viem..a vyssie som to aj pisal, tak tu prosim nehadz na nejaku demagogiu. Bola tu diskuzia preco nekupit nieco ako jazdeneho bawora 1200GS za tie peniaze ako nove NC. Par stran dozadu som pisal, ze najblizsi konkurent ktorym je VStrom je o 25 000 Kc drahsi. Za tych 25 000 sa da ist s tym NC na Nordkapp a nasledne to bude vyzerat

225 000 investovanych korun ceskych:

NC + Nordkapp = velky zazitok z toho, ze sa clovek dostane niekam co fakt stoji za to
Vstrom pred barakom = kecy na motorkarich

EDIt - pismena

Naposledy editováno 27.06.2016 16:12:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 16:14 | Nahoru | #536

vilemx píše: gugo> Už od začátku uvedení na trh zoufale prosím kohokoliv z NC-čkářů, ať mi napíšou průměrnou spotřebu při delší jízdě na dálnici rychlostí tachometrových +- 150 km/h, tj. takový typický dálniční přesun napříč Německem, kdy hodinku se jede s davem, pak se dá čtvrthodinové kafíčko a každé druhá zastávka je na tankování. Zatím jsem dostal jen odpovědi, že se NC-čkáři takto ke svému miláčkovi nechovají, do Německa či po dálnicích nebo dokonce tak daleko nejezdí, apod.


Tak při jízdě po dálnici tacho 140 - 160km/h mám spotřebu 5.6l. Měřeno na trase Ostrava-Brno.

1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 16:14 | Nahoru | #537
Re gumy - ak tam obujes E07 tak to 20 000km vydrzi, muhehehe. Sranda nabok - pneumatiky su u mna v kategorii spotrebak tak ako benzin

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 16:19 | Nahoru | #538
Komoreth> Když to berš tahkle, tak:

225 000 investovanych korun ceskych:

NC + Nordkapp = velky zazitok z toho, ze sa clovek dostane niekam co fakt stoji za to
Vstrom pred barakom = kecy na motorkarich
Jawa (10.000) + repase (15.000) + cesta kolem půlky Světa (200.000)

Co ty na to?

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 16:19 | Nahoru | #539

Komorerth píše: Re gumy - ak tam obujes E07 tak to 20 000km vydrzi, muhehehe. Sranda nabok - pneumatiky su u mna v kategorii spotrebak tak ako benzin



Hele tak to je něco přesně pro gugoně, kombinace NCéčka a E07 je jeho vlhkej sen
Čau, Tom

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

27.6.2016 v 16:21 | Nahoru | #540

Trvidy píše: Tak při jízdě po dálnici tacho 140 - 160km/h mám spotřebu 5.6l. Měřeno na trase Ostrava-Brno.


No konečně první odvážlivec. Takže při vyšších rychlostech to má spotřebu jako dost jiných motorek, které mají navíc i jinou přidanou hodnotu než jen nízkou spotřebu při kochací jízdě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X Lacer 2 21.5.2024 v 19:45 ja1
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 9 18.5.2024 v 23:08 ivako
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 32 6.5.2024 v 14:08 Radek_S
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK


TOPlist