globalmoto_kveten





Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?


Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 10:53 | Nahoru | #301

Skalik píše: Minimálně odhlučněním nebo kvalitou interiéru jen a tom ten golf/octa o level jinde. Možná i o víc. Dvojkovou octou po firmě s 250tkm na hrbu jsem v chorvatsku byl, do kie by mě nikdo nedostal



je jel v starsim modelu ceedu s dieselem a ten byl hlucnosti na tom o dost lip nez golf a novejsim I30 s benzinakem kterej mi zpracovanim interieru - a hlavne vybavou (couvaci kamera, vyhrivanej volant) prijde blize te zminene premiovce...

je fakt ze VW je dost jednoduchej v interieru = vetsi sance ze bude fungovat i po letech....

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 10:57 | Nahoru | #302

Tech píše: assassin> Ať si na VW nadává každej jak chce, ale proti Kie vtom máš pocit premiovky, ikdyž vlastně není. Možná i proto je koncern největší automobilka na světě.

K výkonu, každej výkon ze stejnýho objemu je závislý pouze na otáčkách. Motor je z auta, velké setrvačné hmoty a velký zdvih = velká pístová rychlost nedovolí u NC dosáhnout vyšší otáčky proto 40kw. Tečka.



jo takhle, takze nejde o tvuj pocit, ale o to jak to vnima "verejnost" tzn co o tom rikaj automobilovi novinari....

s tim se da souhlasit, v evrope je VW za modlu, ale pritom to s premiovkou moc spolecneho nema, ja kdyz doma presednu do toho golfa tak mi to prijde fakt jak plastak na nakupy (coz to vlastne je)

nic proti uzitkacum, tady v tematu jde o to ze NC je z kategorie uzitkacu a ze vetsina motocyklovejch nadsencu mela motorku jako predmet zabavy... tak tu "spornou" uzitkovost NC zpochybnuji...

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 11:05 | Nahoru | #303
assassin> Co já měl kde možnost si "sáhnout" na hundai nebo kiu tak to byla docela bída s nouzí. A motory to je taky věc sama pro sebe. Papírový výkony obrovský, ale pocitově to prostě nejede. I zkušenosti s firemního provozu kde maník co nafasoval i40 s 1,7crdi záviděl ostatním octy. Nebo další co si po pěti letech vybrečel golfa místo ceeda i když ceed byl ještě v "záruce".

Ono celkově je podle mě vypovídající kolik těch korejskejch pekáčů jezdí v operácích. A ty zůstatkový hodnoty jsou taky moc pěkný.

Jo výbavu tu umí nabídnout pěknou. A papírový hodnoty jim taky jdou.

Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 11:05 | Nahoru | #304
Gugo: A zjistil jsem, ze kdyz neuvazuju svoje opravdove kamarady, tak se zacinam absolutne necekane opravdovych hustych motorkaru stranit. Zrovna jen od tech slysim, co to mam za kurvu. Pro ty lidi, ktery jsem si myslel, ze celej zivot vyhledavam, je to bud zmrsena řada introse, protoze to tak nejakej picus pro evropu asi chtel a jako bych za to mohl a nebo je to jen posrany osmikilo co nebrzdi nejede a nema fun factor.
A o introsovi co mam, boulevard m50 mu radsi rikejme, jsem ani nepipnul. Vysirat si zacal ty, uplne nesmyslne a zbytecne a uprimne, opravdu je min prijemny slyset, co mas doma za hajtru, nez poslochat, jak nekdo v euforii vychvalu stroj, ktery si to objektivne mozna nezaslouzi.
Tak se tu z toho kluci treba podelejte.
Jdu se radsi povozit, je pekne.

Naposledy editováno 24.06.2016 11:06:45

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 11:07 | Nahoru | #305
Komorerth> Očividně máš problém se čtením psaného textu v češtině. Takže se to buď nauč (můžeš začít tím, že budeš číst pomalu, nahlas a několikrát) nebo táhni na motorkari.sk

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 11:11 | Nahoru | #306
oldy> a ty nekde ctes , ze ja presvedcuju nekoho o tom ze si ma koupit KTM ADV nebo nejakou z mejch motorek ? Ano pokud nekdo zalozi vlakno a bude se ptat na cestovni enduro a ma ambice jezdit do terenu, reknu mu ze neni nic lepsiho nez ADV950 nebo ADV 990 , ale to je asi tak vsechno.

Takze fakt netusim o jake urputnosti mluvis.

Ad definice fun faktoru: to se asi tezko definuje, proste neco to ti v pozitivni slova smyslu zvedne tep, neco co vytvori pretizeni scim se da zablbnout. Jestli te uspokojuje jizda na intruderu tak se obavam ze nejsem schopen ti to vyvetlit.

1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 11:12 | Nahoru | #307
Skalik: ja s tim toho tolik nenajezdil, ale ten crdi ceed jel pekne. ta i40 je slaba to se vi, ikdyz to ma 170ps verzi toho motoru musi se to tocit - je to tezky auto nacpany blbinama, ceed je ale lehci...

a papirovy hodnoty - mati ma 81kW oktu, otec 77kW golf 5 a teda to je nesrovnatelny, ten golf proti tomu total nejede, nemecko je s tim fakt spatny, jsou mista kde to s bidou udrzi 160 na dalnici... ale nejspis bude golf o kus tezsi.
me s tema 1700kg 120kW taky moc nejede :(

3 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 11:26 | Nahoru | #308
Ad papírový hodnoty - papírově má VW Multivan 4motion 2,0 biTDI 132 kW. A byť je v manuálu, tak je to neskutečná mršina. Vůbec to nejede, všude a pořád plnej a nic. Strašná mrdka. Z A do B to doveze, ale jinak nechápu ten příplatek za výkon.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 11:35 | Nahoru | #309

selkie píše: Ad papírový hodnoty - papírově má VW Multivan 4motion 2,0 biTDI 132 kW. A byť je v manuálu, tak je to neskutečná mršina. Vůbec to nejede, všude a pořád plnej a nic. Strašná mrdka. Z A do B to doveze, ale jinak nechápu ten příplatek za výkon.



hele tak ja s tim jel pred tydnem v automatu a prislo mi to docela ok, na to jaka je to krabice...

ja mam 120kW v osobaku a jede to spis hur nez ten multak (ale taky jedu v podstate porad plnej)

Naposledy editováno 24.06.2016 11:37:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 11:43 | Nahoru | #310
assassin> To už je volba motoru podle toho na co to auto potřebuješ tdi 77kw rozhodně není na dálnici. Nebo teda na německou dálnici na D1 kde je v levým ustálená rychlost někde kolem 120km/h to je v pohodě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 11:46 | Nahoru | #311

t_freedom píše: oldy> tak já to tu napsal už několikrát ...a vždy se vyrojí zástup lidí co píšou " že mám Itala, tak musím kolem sebe kopat"...nebo " že když už jsem zaplatil za tu italskou jebku tolik peněz, že musím zákonitě hanit něco levnýho " ...já nevím...snažím se psát objektivně, že je to levná, levně udělaná motorka s podprůměrnejma komponentama, těžká jak svině pro ty co to chtějí levně a na ničem lepším neseděli...a nemají vysoké požadavky...
Takový Hjundajisti ...na dvou kolech

to neříkej. Tohle jsem řekl hned ve třetím příspěvku a byl jsem NC-čkářskou komunitou nazván ubožákem a kriplem

Naposledy editováno 24.06.2016 11:48:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 11:57 | Nahoru | #312
 

Dovi píše:
Předpoklady pro to jsou, např. už jen ten podkoňovaný automobilový "dýzl na benzin" (s příznivým litrovým výkonem) i dlouhodobé zkušenosti výrobce s motory s velkou životností.


kubacech píše:
litrovým výkonem? To jako vážně? Vždyť tam je výkon pětky a krouťák šestky ve spektru otáček velkého automobilového dieselu


Ale vždyť ano (nejsme přece v rozporu, jen jsi asi tu přiměřenost pochopil obráceně).
NCčko má MALÝ litrový výkon.
A ta zmínka o tom byla v souvislosti s dotazem na životnost motoru...

Takže znovu a pomalu:

...podkoňovaný "automobilový" motor s (k tomu) přiměřeným litrovým výkonem
(= přiměřeně k životnosti s MALÝM LITROVÝM VÝKONEM)
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 11:59 | Nahoru | #313

selkie píše: Ad papírový hodnoty - papírově má VW Multivan 4motion 2,0 biTDI 132 kW. A byť je v manuálu, tak je to neskutečná mršina. Vůbec to nejede, všude a pořád plnej a nic. Strašná mrdka. Z A do B to doveze, ale jinak nechápu ten příplatek za výkon.



Me prijde ze s tema novejma dizlama se clovek musi naucit jezdit. Mam 115 CDI ve vitu, predtim jsem mel 112 ve starym vitu a pocitove ten starej motor tahnul lip.
Ale uz jsem se stim srovnal, proste takovej ten super tah odspoda a hvizdani turba tam neni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 12:03 | Nahoru | #314

assassin píše: hele tak ja s tim jel pred tydnem v automatu a prislo mi to docela ok, na to jaka je to krabice...

ja mam 120kW v osobaku a jede to spis hur nez ten multak (ale taky jedu v podstate porad plnej)


2,5 TDI jede o granát líp, ale jako tak, že to ani nejde srovnat...

Jednička je brutálně krátká (ale to maj všechny tyhle krabice), dvojka, trojka nejsilnější převody, pak celkem velkej skok a 4, 5, 6...takže to tomu taky dvakrát nepřidá. Tacho je do 80 po deseti kilometrech, tak to vypadá, že to letí...ale je to slabota. A to jezdím v drtivý většině ve dvou, 5 lidí výjimečně.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 12:05 | Nahoru | #315
gugo> prostě ekologický mrdky

1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 12:05 | Nahoru | #316
Nikdy bych nevěřil, že kůň nebude kůň

1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 12:10 | Nahoru | #317
Hezký pátek všem,

Mufiozo se ptal nad smyslem řady NC, zkusme mu na to odpovědět bez vzájemného napadání, urážení a odbíhání od tématu.

Můj pohled na věc je takový, že jsou motorkáři, kteří se potřebují dostat z A do B, kteří si chtějí zajet na dovolenou, do vedlejší vesnice, jen tak na kocačku kolem komína, na druhý konec Evropy. Každý má jiné preference... Když se někdo rozhodne pro řadu NC, nedělá ho to horším ani lepším člověkem. Měl pro to své důvody a svobodně si vybral.
Byl jsem se na NC 750 svézt - verze X i S. Musím říct, že to je velice příjemná motorka, která se krásně ovládá. Motorka je o pocitu. Když se někdo cítí dobře na NCčku, říkám si, proč ne.
Pokud se podíváme na motorky Moto Guzzi řady V7, Kawasaki W800, Triumph Scrambler - velice podobné hmotnosti i výkony, ale prodeje jsou menší a diskuze kolem nich také. (Samozřejmě tím neříkám, že jsou to přímí konkurenti nebo že by to byly špatné mašiny, to v žádném případě - MG i W800 jsem se projel a paráda)

Možná je to o počtu zastoupení, které je u Hondy početnější nejen v CZ, ale i v Evropě.
Možná je to o využití motorky bez potřeby jí umývat, protože to není designovka.
Možná je to o tom úložném prostoru.
Možná je to o vnímání motorky jako parťáka, kterého se lidé nechtějí bát, NCčko je prostě hodné
Možná je to o rozumné ceně - ano, posunula se v čase, ale intervence ČNB se podepsala na všem importovaném
Možná se Honda opravdu trefila do požadavků většiny, byť se to menšině nemusí líbit
Možná jsou tam i úplně jiná možná...

Hodnotit může ten, kdo motorku má nebo se na tom někdy svezl. Tu čest jsem měl a motorku rozhodně nezatracuji, naopak.

Upřímně řečeno jsem rád za každou motorku, kterou potkávám na silnici bez ohledu na výrobce, model, stáří, barvu, výkon... je fajn se pozdravit s každým, koho jedna stopa baví a vyjede, NCčkáře nevyjímaje...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 12:13 | Nahoru | #318
kubacech> Vidis ...ja ti to rikal ze to prijde

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 12:14 | Nahoru | #319

selkie píše: Nikdy bych nevěřil, že kůň nebude kůň



Mno ha tomu verim, krom toho vita mam jeste hyunday tucson ktery ma prej 100 konu. Nejak nechapu , obcas mam pocit ze 50 jich slo nekam na vylet,

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 12:16 | Nahoru | #320
seikos> to je vpoho... Husa třeba nakonec upálili...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 12:18 | Nahoru | #321
Obycejny_clovek> tvuj prvni prispevek a jaky pekny, slunickovy.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 12:19 | Nahoru | #322

Skalik píše: assassin> To už je volba motoru podle toho na co to auto potřebuješ tdi 77kw rozhodně není na dálnici. Nebo teda na německou dálnici na D1 kde je v levým ustálená rychlost někde kolem 120km/h to je v pohodě



jo to jo, proto je taky otce a ne moje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 12:24 | Nahoru | #323

selkie píše: 2,5 TDI jede o granát líp, ale jako tak, že to ani nejde srovnat...

Jednička je brutálně krátká (ale to maj všechny tyhle krabice), dvojka, trojka nejsilnější převody, pak celkem velkej skok a 4, 5, 6...takže to tomu taky dvakrát nepřidá. Tacho je do 80 po deseti kilometrech, tak to vypadá, že to letí...ale je to slabota. A to jezdím v drtivý většině ve dvou, 5 lidí výjimečně.



ve ctyrce nebo 5ce? v t5 ji ma kamarad a taky zadna slava. T4 bude o kus lehci.... (a taky 2,5 v t4 je jinej motor)

DSG mi prijde pro tenhle motor lepsi, s tim to vypada ze to docela jede... jel jsem s t6 4motion 132kW dsg ve vysoky vybave i ve 110kW 2wd dsg zaklad multak a dost podobny... rozhodne mi ten 110kW nepripadal nepouzitelnej. Ale bral bych Vcko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 12:37 | Nahoru | #324

gugo píše: Obycejny_clovek> tvuj prvni prispevek a jaky pekny, slunickovy.



Ale má pravdu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 12:42 | Nahoru | #325

ElFidel píše: Ale má pravdu...



Nevim jestli se da oznacit prispevek ve kterem je 7x slovo mozna za pravdivy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 13:06 | Nahoru | #326

gugo píše: kubacech> Vidis ...ja ti to rikal ze to prijde



koukám, jen stále nerozumím tomu litrovému výkonu

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 13:11 | Nahoru | #327

Dovi píše:  

Ale vždyť ano (nejsme přece v rozporu, jen jsi asi tu přiměřenost pochopil obráceně).
NCčko má MALÝ litrový výkon.
A ta zmínka o tom byla v souvislosti s dotazem na životnost motoru...

Takže znovu a pomalu:

...podkoňovaný "automobilový" motor s (k tomu) přiměřeným litrovým výkonem
(= přiměřeně k životnosti s MALÝM LITROVÝM VÝKONEM)
 



V čem je výhoda mít v motorce motor z auta? ohánět se životností je trochu zcestné. Stejně na tom milion nenajedeš...

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 13:15 | Nahoru | #328
assassin> obojí t5, obojí 4motion, ten dvoulitr FL. Ale já sem asi divnej, protože mně přijde, že ani 170 koňový Mondeo nejede... Za to 1,8 TSI, to už je jiný kafe..a to je papírově nejslabší

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 13:18 | Nahoru | #329

kubacech píše: koukám, jen stále nerozumím tomu litrovému výkonu



no jo.. to je matika zakladne skoly. Ak mas 500ccm a 20 koni, aky je litrovy vykon? nopredsa 40 koni ze ano. Tak si to cvicne prepocitaj kolko bude litrovy vykon ked to ma 750ccm a 40kW.. Trojclenka ta vytiahne z bryndy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

24.6.2016 v 13:20 | Nahoru | #330
 

kubacech píše: koukám, jen stále nerozumím tomu litrovému výkonu


Měrný (jednotkový) výkon na litr objemu válce/válců.

Např. 125 ccm motor s výkonem 11 kW má litrový výkon 11 / 0.125 = 88kW .
 
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X Lacer 4 Dnes v 05:56 hergod
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 9 18.5.2024 v 23:08 ivako
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 32 6.5.2024 v 14:08 Radek_S
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK


TOPlist