globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kam přidělat kameru na motorku

17.6.2016 v 20:12
Zdarec chtěl bych se vás zeptat kam připevnit akční kameru na motorku. S bráchou sme dostali k vánocům nějakou akční kameru (nějakej čínskej krám ) a teďkom bych chtěl zkusit natočit nějaký video z jízdy, ale nevím kam ju přidělat aby záběr nějak vypadal. Samozřejmě mě napadlo ju přidělat na helmu, ale chcu ju zkusit aji na motorce. Napadlo mě nějak na přední blatník nebo na řidítka. Možná by šla dát aji na bok motorky, ale nevím jak by to ve finále vypadalo. nějaký přípravky na uchycení mám tak by to neměl být problém. Máte nějaký zkušenosti s připevněním na motorku popřípadě kde na motorce bude záběr vypadat nejlíp ?. Předem díky

17.6.2016 v 20:19 | Nahoru | #1
No pokud je to nekvalitni Ciiina, tak je jedno kam ji das. Obraz bude rozklepany. Vyzkouseno. Jedine pak ta helma.

17.6.2016 v 20:46 | Nahoru | #2
Helma, prsa ./...clovek nejlup tlumi vibrace.

17.6.2016 v 20:48 | Nahoru | #3
Mrkni na youtube, do vyhledávání napiš třeba "gopro mount motorcycle" a vyskočí ti mraky videí s hromadou inspirace

17.6.2016 v 21:34 | Nahoru | #4
Já jí dávám na tyčku zrcátka a dobrý Nemám kameru nějak extra drahou ale šunt to úplnej taky není a obraz bez vibrací...

18.6.2016 v 08:50 | Nahoru | #5
Normalne....hrebikem!

18.6.2016 v 08:59 | Nahoru | #6
Já mám SJ4000. Uchycení na bok nebo vrch helmy mi připadá dobrý na takový ty videa z cest - kam se otočíš, tam to snímá, takže je vidět hodně věcí. Ale ty záběry mi nepřijdou akční. Zkoušel jsem kameru dát na řídítka tak, aby byly vidět budíky. To mě žena dala když ty záběry viděla ... Pak jsem zkusil dát kameru na padák - z boku u motoru. A to mi přišlo docela akční jak je kamera blízko u asfaltu. Pěkný záběry jsou ze zadní kyvky když je vidět řetěz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam přidělat kameru na motorku

18.6.2016 v 10:10 | Nahoru | #7

Piwell píše: To mě žena dala když ty záběry viděla ...

No tak to je super, ne? Horší by bylo, kdyby ti za trest nedala.

18.6.2016 v 10:54 | Nahoru | #8

vybouřená_mrkev píše: No tak to je super, ne? Horší by bylo, kdyby ti za trest nedala.

Přesně! !

18.6.2016 v 11:47 | Nahoru | #9
Já ji mám na předku nádrže, před řídítky. Kouká skrz plexi, jsou vidět budíky i to, kam jedu a obraz není rozklepanej :)

18.6.2016 v 12:03 | Nahoru | #10
Docela akční záběry a nejmíň překážející umístění:

18.6.2016 v 12:04 | Nahoru | #11
Puberťáci ....

18.6.2016 v 14:33 | Nahoru | #12
Ja mam drzak na nadrzi s takovou tou vzduchovou pricuckou a drzi jak svin.. Zabery okaa

18.6.2016 v 20:03 | Nahoru | #13
hoši díkec , uvidíme co ta moja kamerka zvládne

18.6.2016 v 21:07 | Nahoru | #14
Pro inspiraci - právě jsem dodělal držák na bradu.

18.6.2016 v 22:35 | Nahoru | #15
Ty voe me fascinuje kde vsude musi met clovek kameru.... a hovna si taky tocite?

19.6.2016 v 06:04 | Nahoru | #16
Tak já jsem pořídil kamerku na začátku roku. Využívám ji mimo jiné k tomu, abych se mohl podívat jak sám jezdím, kde dělám chyby a mohl jsem se tak posunout dál.
Už jsem odhalil dost věcí o kterých jsem netušil, že dělám. K tomu je to dost dobré. Zatím s uchycením kamery laboruji, pro záznam jízdy je dobrý pohled z předku přilby. Pro ostatní záběry využívám uchycení na padáky. Teď zkouším i selfie tyčku přidělanou izelopou. Je to nejvariabilnější, lepší než RAM mount.

PS: Před nějakou dobou jsem tu četl, že se na textilní oděv se nedají dát slidery. Dnes už s jistotou můžu potvrdit, že to je blbost. Klidně našijte sucháč a dejte slider.

Naposledy editováno 19.06.2016 06:17:24

19.6.2016 v 17:02 | Nahoru | #17
PAP28> Super záběry . Jinak tak jak to máš ty za sebou na boku je přesně tak jak bych to chtěl

20.6.2016 v 06:22 | Nahoru | #18
udělal jsem si držák na nádrž, až budu mít čas, tak to vyfotím a spokojenost

20.6.2016 v 08:22 | Nahoru | #19
podle typu motorky se da chytit i za zadni sedlo (pripadne primo na zadni sedlo, coz lepe tlumi vibrace) a otocit ji primo na sebe. kdyz to dobre nastavis tak uvidis krasne jak se na motorce hybes a vychytas si neduhy ve vysedani atd.. jinak standardne riditka (u klasickych riditek), pripadne nadrz (na sportech), kyvka a bok aby bylo videt na predni kolo, pripadne otocit o 180 stupnu a uvidis na stupacku. az v krajni nouzi na sebe (hrudnik, helma) protoze to jsou vubec nejnudnejsi zabery

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam přidělat kameru na motorku

20.6.2016 v 14:05 | Nahoru | #20
Daart> super díky dneska to pudu vyzkoušet přidělat

20.6.2016 v 14:07 | Nahoru | #21

kubak1 píše: Daart> super díky dneska to pudu vyzkoušet přidělat

mrkni ke me do profilu, tusim ze u SuperDuka a Fireblade v Repsolu mam v deniku fotky kde jsem ji vozil. mozna i u dalsich, ale to si nejsem jisty

20.6.2016 v 18:18 | Nahoru | #22
řídítka
madlo dopředu
madlo dozadu
Dobrej je držák na hrudník , ale naní dobrej na hodně rychlou jízdu - při zalehnutí se mění úhel pohledu a překáží mi kamera o nádrž .
Tady se mi osvědčil .

21.6.2016 v 09:15 | Nahoru | #23
Také s tím laboruji. Nejvíc se mi osvedčilo na tyčku zrcátka. Praktické na manipulaci. U levého zrcátka mám navigaci (držák z E-shopu za pár babek, ale super), u pravého zrcátka mám kamerku. Obraz se truchu tetelí, jak se třese bo tyčka je tenká a já jsem to vypodložil měkkou gumou. Zejména při stání na semaforu a volnoběhu. Mám v zámyslu předělat držák na tenčí tyčku. Pak to bude dokonalé. Akurát, jak je to u pravého zrcátka, tak v pravých zatáčkách to místy vypadá, že jedu po krajinici

21.6.2016 v 11:32 | Nahoru | #24
Loni jsem ji vozil na Hornetu na pravým zrcátku - jinam se prostě nevešla. Letos jsem ji chtěl přidělat na spída a držák mi prasknul, tak jsem objednal z e-bayeTento a chytám ho na řídítka přesně doprostřed. Je to rychlý a docela flexibilní. Akorát jsem musel dotáhnout ten horní kloubek natvrdo, je tam taková otočná pružina a klepalo se to. Po utažení je to dobrý. Jinak to jde chytit v podstatě všude, na zadní stupačku, na padák atd. a oproti držákům co byly ke kameře originál nemusí být smontovaný 2-3 držáky tak, abych to tam nabastlil.

24.6.2016 v 16:49 | Nahoru | #25
Od Ládi Hruškovýho

25.6.2016 v 19:10 | Nahoru | #26
poulie> hmmm že bych vyzkoušel ...

27.6.2016 v 12:16 | Nahoru | #27
Já mám kameru přilepenou na helmě, dobrý je.. že hlava suprově tlumí náraz... takže obraz neni rozklepanej, takhle to mám u svý Lamax X8..

28.6.2016 v 09:41 | Nahoru | #28
...a extrémně akční bude přidělat kamerku na špici kola. Zejména, když odstředivá síla překoná sílu držáku. To pak bude hezký závěr klipu