cage11 píše: koukám ze ti komisaři musí být nadlidi. aby poznaly kolik přesně jedeš + - 1 km jestli jsi zmáčkl zadní brzdu a nemáš na ní tu nohu pouze položenou. nu asi mají chody brzdových páček jako na třistapadesátce a na tom bych fakt chtěl jezdit brzdit zadek patou.
nemusej maj tam radar
Milosh-GSX1400 píše: JohnnyS08> Přesně tak, brzdění pouze přední je chyba a za to tě vyhodí, a navíc když šlápneš první na zadní a pak po sléze na přední tak to nedobrzdíš a když jo tak máš kouř za gumama jako prase a to je taky chyba.... A logicky vyplývá že vždy musíš brzdit nejprve přední aby šla síla na přední kolo kde máš 2 brzdové kotouče - čili větší brzdná účinnost a pak zadní na dobrždění.
Ja neresil, co se ma, nebo nema podle nejake piici Mgr. Strnadove (o cele te saskarne si myslim sve a nekolikkrat jsem to tu psal). Ja vam jen rekl, ze se to da v pohode ubrzdit i bez sklidneni moto zadni brzdou na te vzdalenosti, ale zvlaste pro zacatecnika je lepsi zvysit pritlak . Jinak mam pocit, Miloshi, ze stale nechapes princip posazeni moto zadni brzdou. To uvodni prislapnuti zadni brzdy ma za nasledek, ze motorka si pricupne (snizi zadek i predek) a zvysi se zatizeni predniho kola, takze v momente, kdy zatahnes za predni uz mas dostatecny pritlak na prudke brzdeni - tato technika je popsana v mnoha knizkach/videich (napriklad Sportovni jizdni technika od Nicka Ienatsche, ale i v Twist of the Wrist).
Dneprak- manzelce taky dali tu knizku Dokonala jizda na motocyklu a musim rict, ze mi prijdou ty vyse dve jmenovane lepsi. Ale v principu je vse ve vsech.
1 reakcí na tento příspěvek úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
DrDNA01 píše: Mimochodem, muze mi nekdo rict, jak komisar pozna, ze jsem nezmacknul zadni brzdu pri krizovym brzdeni. To prece nema absolutne sanci poznat.
Nepozná, pozná pouze pokud bude blokovat. A nebo pokud mu budou vlát nohy mimo stupaček. A soudný komisař se spokojí s tím, že bude splněno zastavení na stanoveném místě.
1 reakcí na tento příspěvek úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
Zas to bude komisař od komisaře, lehké prizvednuti zadku asi nikdo moc hrotit nebude, vysloveně stoppie s prdeli ve vzduchu být na 90% nesmí.
3 reakcí na tento příspěvek úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
1 reakcí na tento příspěvek úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
JohnnyS08 píše: maspe> U Viraga 535 se zadní kolo při intenzivním použití přední brzdy odlehčí tak, že není schopné přenést téměř žádnou brzdnou sílu. S trochou snahy jde dokonce to zadní kolo dostat do vzduchu. Předpokládám, že u Viraga 250 to bude podobný.
No na žadny vyrážce jsem nejel ....moj vyhraněný nazor na tu hromadku trubiček jsem tu hojne prezentoval ale uz z principu stavby pises hloupost , zkoro mam pocit jako bys na jine , motorce :) nejel. pocitam ze napr na GSR bys psal o tom jak přepadáváš přes přední kolo :)))
Fyziku neohneš -..
Naposledy editováno 04.05.2016 20:54:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
Tea108 píše: Chtěl bych ještě dodat, že autoškolu kterou dělám je skvělá, vede to super típek a přestože jsem to nedal napoprvé, tak nás učí skvěle. Byl bych nerad aby to vyznělo, že autoškola nás nic nenaučila, to v žádném případě. Jsem rád, že jsem se přihlásil zrovna tam.
nerikal jsi nedavno, ze za ty prachy by si mel mit 30 hodin ???? , ze to je vsechno na hovno atd ???? vzal sis prasky ? nebo se zmenilo neco jineho ?
FishX3 píše: No na žadny vyrážce jsem nejel ....moj vyhraněný nazor na tu hromadku trubiček jsem tu hojne prezentoval ale uz z principu stavby pises hloupost , zkoro mam pocit jako bys na jine , motorce :) nejel. pocitam ze napr na GSR bys psal o tom jak přepadáváš přes přední kolo :)))
Fyziku neohneš -..
ja taky ne.. pravda v posledi dobe jsem jel na 2jech trubkach tohoto razeni a myslim ze postavit to na predni nejde ani kdyz clovek chce, natoz nechtene. To se ty vidle driv ohnou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
The Hard Way: If you cannot do the exchange, then you must obtain a driver's license the hard way. You will have to pass a multiple choice test before you can take the road test. Driving school is very expensive in France though, so expect to pay hundreds of euros if you don't need a lot of practice and over a thousand euros if you do need practice. (For example, the cheapest school found in the center of Bordeaux was 600€, including exam fees, a study booklet to borrow, and 8 hours of driving.) The whole process takes at least two to three months to obtain a French driver's license.
zdroj here
Proste mas nekolik moznosti
a] platit a ucit se v autoskole
b] v autoskole navic nic neplatit a jedit nekde mimo silnici a naucit se to sam nebo od nekoho
c]vysrat se na to
d]pockat,. protoze podle me se do pul roku - roku podminky zase zmirnej
proste stizily se podminky tak se prizpusob, vzlykanim na netu to nevyresis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
Tea108 píše: gugo> Když sis dělal řidičák ty, kolik tě stál a jak složité byli závěrečné zkoušky?
hele musel bych se jit podivat na ridicak, ale pocitam ze prvni na moto 1992, kolik to stalo fakt nevim pocitam neco okolo 1000 kc. Pozadavky byly jiny, doba byla jina. navic uz jsem to tady zminoval, po ns se chtelo aby jsme brzdili zadni, o nejaky prevenci nehod jsme nevedeli vubec nic, jezdil jsem tenkrat v letecky bunde bez chranicu, do helmy bych narval jeste pulku svoji hlavy.
1 reakcí na tento příspěvek úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
Určitě už jste to všichni viděli, myslím, že jeho názor je rozumný. Snížit trochu rychlost a roztáhnout kužely.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
Tea108 píše:
Určitě už jste to všichni viděli, myslím, že jeho názor je rozumný. Snížit trochu rychlost a roztáhnout kužely.
prijde mi ze slalom jede zbytecne rychle . pozadavek chuze se mi nezda splnen
U obrat se mi zda ok , s autobusem se otocim na podstatne mensi plose takze by to asi zak mel dat
vyhybaci manevr mi prijde jako picovina a zeptam se - v zadani je podminka nejzdove rychlosti nebo v celem prubehu manevru ?? si nejak nedokazu predstavit ze bych v realu nezpomalil , prijde mi ze mira nezpomaluje. pletu se?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
FishX3 píše: U obrat se mi zda ok , s autobusem se otocim na podstatne mensi plose takze by to asi zak mel dat
Normální autobus má délku 11 metrů a ty se s ním otočíš na 8 metrech.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úkony na cvičišti u zkoušek ŘP
FishX3 píše: prijde mi ze slalom jede zbytecne rychle . pozadavek chuze se mi nezda splnen
U obrat se mi zda ok , s autobusem se otocim na podstatne mensi plose takze by to asi zak mel dat
vyhybaci manevr mi prijde jako picovina a zeptam se - v zadani je podminka nejzdove rychlosti nebo v celem prubehu manevru ?? si nejak nedokazu predstavit ze bych v realu nezpomalil , prijde mi ze mira nezpomaluje. pletu se?
Měl bys to projet bez ubrání plynu a bez brzd.
Plyn nevím jak moc budou hrotit, ale brzdové světlo už bude problém.