kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295435_2014ducatihypermotardsp2.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295436_ducati1098s.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428783_1be95ea03b023f11d36d5f4324cc7713.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428784_8024d87bdd0d4ff55af1a2af3e42e596.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428785_eac7527574e8389a41523f5b93b243f5.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428786_75a72fb3d986dc3399cca6f4fb8503eb.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428963_631024bc358eee107b4b6ae4d9c75f1a.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428964_969b64f210732b08b47805d2727ca02b.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428965_61a1b6afd26f5b4267d83535be546827.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2019/04/470397_d0b289b645f422a057c51f00cec946f2.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2020/01/508824_9d706cd591ade0fb20265567265e6744.jpg)
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Naposledy editováno 04.05.2016 01:15:06
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Druhý graf je originál koncovka s racing svodama, víceméně nárůst krouťáku i koní v celym spektru. Je to F3 675.
Vidím to tak, že úplně dole to něco málo přidá, pak to stagnuje a nahoře je ten nárůst nejvýznamnější..
![](http://www.motorcycle-exhausts.co.uk/userfiles/images/sys/products/Termignoni_Conical_Road_Legal_Titanium_Silencer_MV_Agusta_Rivale_800_2014_14823.jpeg)
![](http://www.motorcycle-exhausts.co.uk/userfiles/images/sys/products/Termignoni_Racing_Collectors_MV_Agusta_F3_675_201213_94173.jpeg)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: Petta> Co je to za hroznou klikatici? To je odladěný?
to je od termixů. co se týče rivale, tak ta zrovna nemá ideální průběh..
Koukni na průběh výkonu a krouťáku mojí 800 RR a obyč 800 Brutale.
Podobný má i Rivale. U mojí si na tom dali konečně záležet:
![](http://www.motorradonline.de/sixcms/media.php/11/thumbnails/110_Test%20Technik_Vergleichstest_Triumph_Street%20Triple%20R_MV%20Agusta_Brutale%20800%20RR.jpg.3863776.jpg)
Naposledy editováno 03.05.2016 14:59:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Ten graf těch termixů, to je šílený. To má nějaký proměnný časování ne?
Naposledy editováno 03.05.2016 15:05:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: No zrovna Corsaro je exemplární případ ošklivýho grafu na brzdě a přitom jede krásně ne?
on ten graf ukazuje jen 100% otevřenej plyn, to je na corsaru asi málokdy, teda asi na každý motorce. Ale je pravda že to kolikrát něco říká i o tom jak to jede na částečně otevřenej. Respektive když je ta křivka pěkně vyhlazená na 100%, nikdo si nestěžuje i v jinejch režimech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Je pravda, že na Corsaro jsem trochu pozapomněl a to taky nemá žádnej krásnej graf a přesto jede celkem lineárně.
Tudíž z toho plyne jedno, míň studovat kraviny a víc jezdit
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 03.05.2016 15:25:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše:
Tudíž z toho plyne jedno, míň studovat kraviny a víc jezdit
A propos, Petto, kolik jsi letos najel?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To jedině na okruh bych řešil nějaky propady a nepropady....a stejně by to bylo k prdu :)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: A propos, Petto, kolik jsi letos najel?
Myslím, že kousek přes tisíc. Náhodou jsem ji koupil v srpnu a v říjnu už nejezdil a dal jsem 4 tis.
Stýská se mi po 1078 z Hypermotardu, to byl motor pro mě na silnici.. Ale ten posed, musel bych to řádně upravit,
aby to bylo dle mých představ. 1100 v Monstru už není tak divoká. Takže HM a řezat a řezat..
To je k té Sefovo úvaze. Taky bych se spokojil s menším stádem a velkým krouťákem..
Naposledy editováno 03.05.2016 15:50:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Petta> Není to v tom hyperákovi jenom jinak zpřevodovaný? Pochybuju, že by si v duc dali tolik práce s jiným naladěním motoru...
Nemyslim si. HM ma max kroutak v 4700 ot. Evo uz o tisic vejs. Monster az v 6000 ot. Evo ho ma asi taky vejs. Asi to nebude jen prevodama. A pokud ano, je HM rozhodne zabavnejsi.. na HM se delalo mraky jednotek, na Monstra jen dve, myslim. Rozdily tam asi budou..
Naposledy editováno 03.05.2016 19:55:06
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Co ctvrtek kdyby vyslo pocasi?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Vubec nelpím na široké gumě.
Naopak většina Cafee má spíš užší gumy.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)