globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 14:30 | Nahoru | #16531
Tady je správnej Wehrmacht http://www.mobile.d...rbike/225951782.html

Naposledy editováno 04.05.2016 01:15:06

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 14:48 | Nahoru | #16532
Tady je graf Termixů, nejdřív jen koncovka, kde je úbytek maximálního krouťáku, ale posílení v nízkých a nárůst maximálního výkonu. Je to Rivale 92 kW.
Druhý graf je originál koncovka s racing svodama, víceméně nárůst krouťáku i koní v celym spektru. Je to F3 675.

Vidím to tak, že úplně dole to něco málo přidá, pak to stagnuje a nahoře je ten nárůst nejvýznamnější..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 14:51 | Nahoru | #16533
Petta> Co je to za hroznou klikatici? To je odladěný?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 14:53 | Nahoru | #16534

Jindřej píše: Petta> Co je to za hroznou klikatici? To je odladěný?



to je od termixů. co se týče rivale, tak ta zrovna nemá ideální průběh..

Koukni na průběh výkonu a krouťáku mojí 800 RR a obyč 800 Brutale.
Podobný má i Rivale. U mojí si na tom dali konečně záležet:


Naposledy editováno 03.05.2016 14:59:34

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 15:03 | Nahoru | #16535
Petta> Ten výkon u RR vypadá už pěkně. Krouťák je ještě takovej malinko divokej ale ta obyč 800, to je slušnej masakr
Ten graf těch termixů, to je šílený. To má nějaký proměnný časování ne?

Naposledy editováno 03.05.2016 15:05:08

Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 15:06 | Nahoru | #16536
Což mi připomíná

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 15:09 | Nahoru | #16537
Jindřej> Kéž by.. Ty motory a jejich elektronika jsou šílený. Až RR, Stradale a Turismo Veloce, tedy nový modely to mají zmáknutý..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 15:12 | Nahoru | #16538

Jindřej píše: Petta> Ten výkon u RR vypadá už pěkně. Krouťák je ještě takovej malinko divokej ale ta obyč 800, to je slušnej masakr
Ten graf těch termixů, to je šílený. To má nějaký proměnný časování ne?



No zrovna Corsaro je exemplární případ ošklivýho grafu na brzdě a přitom jede krásně ne?





Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 15:12 | Nahoru | #16539
ten výkon 135 koní je na 3V 800 stejně dost dobrej To nemá snad ani novej triumph s 1050.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 15:19 | Nahoru | #16540

Franco82 píše: No zrovna Corsaro je exemplární případ ošklivýho grafu na brzdě a přitom jede krásně ne?



on ten graf ukazuje jen 100% otevřenej plyn, to je na corsaru asi málokdy, teda asi na každý motorce. Ale je pravda že to kolikrát něco říká i o tom jak to jede na částečně otevřenej. Respektive když je ta křivka pěkně vyhlazená na 100%, nikdo si nestěžuje i v jinejch režimech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 15:25 | Nahoru | #16541
Franco82> To ja vůbec netvrdil, že to musí špatně jet. Spíš jen že opticky to působí dost nevábně. Když to porovnám s grafem z rsv co jsem měl, tak mě to překvapilo. I TNT ho mělo slušnější a to je to hroznej werk.
Je pravda, že na Corsaro jsem trochu pozapomněl a to taky nemá žádnej krásnej graf a přesto jede celkem lineárně.
Tudíž z toho plyne jedno, míň studovat kraviny a víc jezdit

Naposledy editováno 03.05.2016 15:25:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 15:30 | Nahoru | #16542

Jindřej píše:
Tudíž z toho plyne jedno, míň studovat kraviny a víc jezdit



A propos, Petto, kolik jsi letos najel?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 15:31 | Nahoru | #16543
Stev> Já to byl v neděli projet a říkal jsem si, že by mi na silnici stačilo koní klidně i míň, sem řadil tak v půlce otáčkoměru :)

To jedině na okruh bych řešil nějaky propady a nepropady....a stejně by to bylo k prdu :)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 15:49 | Nahoru | #16544

Franco82 píše: A propos, Petto, kolik jsi letos najel?



Myslím, že kousek přes tisíc. Náhodou jsem ji koupil v srpnu a v říjnu už nejezdil a dal jsem 4 tis.

Stýská se mi po 1078 z Hypermotardu, to byl motor pro mě na silnici.. Ale ten posed, musel bych to řádně upravit,
aby to bylo dle mých představ. 1100 v Monstru už není tak divoká. Takže HM a řezat a řezat..
To je k té Sefovo úvaze. Taky bych se spokojil s menším stádem a velkým krouťákem..

Naposledy editováno 03.05.2016 15:50:11

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 16:10 | Nahoru | #16545
Petta> Tak to jde, to je slušnej nájezd

Já jsem s koněma i s krouťákem spokojenej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 16:37 | Nahoru | #16546
Petta> Není to v tom hyperákovi jenom jinak zpřevodovaný? Pochybuju, že by si v duc dali tolik práce s jiným naladěním motoru...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 16:47 | Nahoru | #16547
Sefo> Těch koní je v každým bajku až moc na silnici. Já si zablbnul i na 250VTR.
Když jsem jel teď s mým starým Tuonem na rovince 250km/h a pořád chtěla,tak mi to nedává vůbec smysl. Chtěl bych mít okruh za barákem

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 17:11 | Nahoru | #16548
z.a.j.o.c.h> Taky bych řek,že měl 1100HM jenom jinak kolečka,bo stejně neni potřeba ani taková maximálka

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 17:22 | Nahoru | #16549
DESMOQUÍZ: Copa je to na obrázku?






a aby to nebylo moc těžký, tak malá nápověda:






Naposledy editováno 03.05.2016 17:24:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 17:33 | Nahoru | #16550

honzabiker píše: Honzatuu> 750 = úzkej zadní ráfek na 160ku gumu....


V tom vubec nevidím problém

třeba takhle.









(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 18:07 | Nahoru | #16551

z.a.j.o.c.h píše: Petta> Není to v tom hyperákovi jenom jinak zpřevodovaný? Pochybuju, že by si v duc dali tolik práce s jiným naladěním motoru...


Nemyslim si. HM ma max kroutak v 4700 ot. Evo uz o tisic vejs. Monster az v 6000 ot. Evo ho ma asi taky vejs. Asi to nebude jen prevodama. A pokud ano, je HM rozhodne zabavnejsi.. na HM se delalo mraky jednotek, na Monstra jen dve, myslim. Rozdily tam asi budou..

Naposledy editováno 03.05.2016 19:55:06

Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 18:27 | Nahoru | #16552

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 19:45 | Nahoru | #16553
Honzatuu> no to máš zrovna devítku,myslím. Asi by nebyl problém použít na sedmpade ráfek z devítky ale už to máš jinak než v TP i když v případě takový stavby je to už asi jedno...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 20:57 | Nahoru | #16554
Sefo> ja se byl projet dneska a zjistil ze to musim lehce doladit, ale uz nemusim nic rozebirat. Kazdopadne jsem se ale parkrat k omezovaci podival a libilo se mi to, zacina ze me bejt rovinkar

Co ctvrtek kdyby vyslo pocasi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 21:23 | Nahoru | #16555
honzabiker> že by nám tu panáček ukazoval kalibr na měření podložek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 21:42 | Nahoru | #16556
Petta> muzu potvrdit, lehce poladeny hpm a jsem nadmiru spokojen, jede to perfektne a ta pouzitelnost...a podle me jsem i rychlejsi nez na 1098, nebezpecne divoke a navykove :)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 23:11 | Nahoru | #16557

t_freedom píše: honzabiker> že by nám tu panáček ukazoval kalibr na měření podložek


Vyhráváš zlatýho bludišťáka...Teď jsem to doměřil, zítra to spočítám a objednám a hurá, sezona může začít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 23:18 | Nahoru | #16558
honzabiker> To byl priklad
Vubec nelpím na široké gumě.
Naopak většina Cafee má spíš užší gumy.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.5.2016 v 00:57 | Nahoru | #16559
Sice to sem nepatří, protože je to plechovka a je to japonský ...ale mít ty prachy, tak http://auto.idnes.c..._094525_automoto_fdv

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.5.2016 v 06:40 | Nahoru | #16560
Honzatuu> kdybych stavěl z SS tak to bude něco takovýho:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist