paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pokles výkonu vo vysokých otáčkach a iné problémy
29.4.2016 v 00:33
Ahojte,
mám pár problémov s mojou VFR 800 1998. V otáčkach od cca 8300 do 9000, keď mám plný plyn(je jedno ktorá rýchlosť rýchlosť či dva, tri,...) cítim dosť veľký pokles výkonu. Ako keby prestala zrýchlovať a potom od 9000 to akoby až trhne ako začne zrýchlovať. Mal som predtým jednu VFR a nepostrehol som to. Je to v poriadku? Ďalší problém je pri štartovaní. Sem tam akoby ju zakusne a reštartuje sa PC(čas a kilometre v tripe). Máte niekto s tým problém? Toto robilo aj na VFR čo som mal predtým. Posledná vec je akoby slabo dobíjala, po výlete má baterka 20%. A sem tam ju musim roztlačiť keď nechce naštartovať. Niekedy točí aj 4 sekundy a nič zopakujem to tri krát raz ju sekne a roztláčam. Ale to sa stane tak raz za 10 štartovaní(vacsinou ked je teplá). Ďakujem :)

Pokles výkonu vo vysokých otáčkach a iné problémy

29.4.2016 v 08:20 | Nahoru | #1
No já mám VFR rv99 už 10 let a tak ju už trošku znám a:

- pokles výkonu ve vysokých otáčkách určitě v pořádku není. Zrychluje to pěkně plynule až po omezovač (12tis. ot).
- máš Hondu, takže má problémy s dobijením. Vesměs je to dělaný špatným chlazením a tak ten regulátor časem odejde. Já už ho taky měnil. Mám teď od ignitechu a paráda.:) Diagnostiku a opravu v pohodě zvládneš sám. Stačí ti jen nějakej měřák na napětí a manuál (je v místním katalogu).
- chcípnutí a reset při startování mi to taky kdysi dělalo. Co mám novou baterku, tak se to ještě nestalo

Být tebou, tak první změřím ten regulátor a případně ho vyměním. Jestli to tím nebude, tak bych šel po baterce.
Pokles výkonu v otáčkách bych řešil až po kompletním seřízení ventilů a klapek.

Pokles výkonu vo vysokých otáčkach a iné problémy

29.4.2016 v 08:31 | Nahoru | #2
Nemam VFRko a neznam ho. ALE jestli mas problem s elektrikou altik/regler/baterka je mozny ze pri urcitejch otackch hapruje napeti natolik ze se zblazni CDI.

Pokles výkonu vo vysokých otáčkach a iné problémy

29.4.2016 v 08:36 | Nahoru | #3
Souhlas s tím, co už bylo psáno. To že resetuje budík může znamenat, že baterka už budík neutáhne a vymaže se. Takže bych změřil dobíjení, regulátor (pokud je origo, koupil bych rovnou novej, je to otázka času)

Pokles výkonu vo vysokých otáčkach a iné problémy

29.4.2016 v 08:49 | Nahoru | #4
Změř napětí na baterce při nastartovaném motoru a zapnutými světly . Určitě bude málo dobíjet, budeš muset vyměnit regulátor audělej to co nejdřív, než zlikviduješ baterku, jestli teda už není po smrti...
Jo a jak budeš měnit regulátor, koukni na konektory, jestli nejsou vyhřáté, černé uvnitř....

Edit.. pozdě......

Naposledy editováno 29.04.2016 08:50:21

Pokles výkonu vo vysokých otáčkach a iné problémy

29.4.2016 v 09:23 | Nahoru | #5
Tady se nekde myslim od guga flaka navod jak identifikovat zavadu kolem dobijeni . Nez zacnes neco kupovat, je potreba VEDET CO! metoda vymenkar v tomhle pripade je ku hounu a stoji hooodne penez - muzes oddelat postupne altik . To radsi kup v Obi multimetr za stovku z zkus to promerit.

Pokles výkonu vo vysokých otáčkach a iné problémy

29.4.2016 v 10:11 | Nahoru | #6
Hele na vadnej regler moc nevypada to ze to v otackacj 7-8k nejede a pak to sebou trhne. Navic zrovna tahle motorka miva problem se spatnou kostrou (propojka pod levym zadnim podsedlakem schovana v kabelazi) casem zoxiduje a je treba ji procitit nebo vymenit. OVsem pokles napeti kdy uz to nejede je signalizovan svitici kontrolkou FI. Takze bud je ten pokles napeti malej ze to nezaregistruje diag (coz je divny) a nebo nevim. Kazdopadne promerenim nic nezkazis, ale nemyslim ze by tohle bylo zpusobeny vadnym reglerem.

Muzes treba zkusit pri jizde zhasnout svetla aby si mel mensi odber a zkusit jestli prejdes pred to kriticky pasmo otacek, pokud se to zlepsi pak bych hledal problem bud v regleru nebo vty propojce kostry jak jsem psal.

1 reakcí na tento příspěvek Pokles výkonu vo vysokých otáčkach a iné problémy

29.4.2016 v 11:04 | Nahoru | #7
Tak jasný, že se první zjistí jestli je ten regulátor špatnej a pak se vymění. Je to děsně jednoduchý. Podle manuálu vlezeš do toho správnýho konektoru a mezi 3ma kolíkama měříš napětí (zjistíš z manuálu). První se měří co jde při jistých otáčkách přímo z alternátoru, pak co jde z regulátoru. hodnoty porovnáš dle tabulky a hotovo. Origoš regulátor, ale jednou odejde - prostě Honda.:) Určo pak nekupovat zase originál, ale vzít třeba od toho Ignitechu.
Ináč já teď koupil z Lidlu takovou zkoušečku. Je to sranda za 60Kč, hodíš to na baterku a ono ti to ukáže jestli je gut. Pak nastartuješ a ono to ukáže jestli to dobijí nebo nee.:) Jako ono to vesměs měří jen napětí, ale nekup to za ty prachy.:)

Gugo: ad kostra) Na to jsem hleděl jak puk asi před měsícem, kdy jsem nechával vařit podsedlák. Vůbec se s tím nesrali. Asi 30cm drátek vedenej z baterky rovnou na boční stranu podsedlovky, jen přiroubovaný a vůbec je netrápilo, že je mezi očkem a rámem lak :D Nebejt toho šroubu, tak se snad ani ten okruh nespojí.:D

(reakce na) Pokles výkonu vo vysokých otáčkach a iné problémy

29.4.2016 v 11:52 | Nahoru | #8
Ferda22> to jsem nemyslel u VFR je pod levym podsedlakem propojka viz obrazek



ta nikam uchycena neni, proste do ni prichazi hafo dratu ktery mej bejt na stejnym potencialu a tim ze se to zasere tak nejsou a dela to problemy ubytku napeti.

1 reakcí na tento příspěvek Pokles výkonu vo vysokých otáčkach a iné problémy

29.4.2016 v 13:25 | Nahoru | #9
Ďakujem všetkým za komenty. Tak zistil som že medzi kladným polom baterky a červeným kablom z regulatoru je 0,9V namiesto 0,2V. A strašne sa zahrievajú dva žlté kabliky na tomto mieste(červená šípka na foto). Regulátor tam bol vraj menení pred rokom. Nebol ani nejak teplý, keď motorka išla na volnobehu ale tie dva žlté sa skoro ani chytit nedali.
Modrá šípka je spoj káblov z regulátoru, Neni to ani pájkované len spojené spojkou. Stačí to?

Gugo, ano tom som otváral ale zdalo sa mi to čisté možem tam aj tak s čitím svedomím nastriekať čistič kontaktov?
Comatik, myslím že to robilo už keď som napríklad prešiel 50km. Ak bola baterka nabitá nespravilo to.
Ferda, aj som si myslel, ďakujem





(reakce na) Pokles výkonu vo vysokých otáčkach a iné problémy

29.4.2016 v 13:36 | Nahoru | #10
onlyvfr> ubytek 1V na konektoru je dost. Podle me musis mit horkej celej ten konektor. Takze radim vymenit.
Konktaktol nastrikej kam chces ale to ma docasne ucinky.
A;le stejne si myslim ze ti to nedela tu vykonovou diru.

Pokles výkonu vo vysokých otáčkach a iné problémy

29.4.2016 v 19:10 | Nahoru | #11
Ubytok som meral tam kde je modrá šípka. Tie žlté káble idú z alternátora, není to veľmi úzky kábel(1,5mm) na taký prúd. Potom sa ani nečudujem že sa to zahrieva. Do regulátora ide 2,5mm(pri modrej šípke posledných 10cm). Aký mate hrubý kabel z altiku alebo kolko má mať?

Pokles výkonu vo vysokých otáčkach a iné problémy

30.4.2016 v 12:07 | Nahoru | #12
Měl jsem neco podobného. Ty káble se mi taky zahřívaly. Vyměnil jsem je i s tou velkou svorkovnicí. Stejně jsem to musel dát elekrikáři a nakonec to byl ten propojovák jak říká gugo. Mam taky někde založený téma

Edit: Tu je

Naposledy editováno 30.04.2016 12:09:15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist