mám pár problémov s mojou VFR 800 1998. V otáčkach od cca 8300 do 9000, keď mám plný plyn(je jedno ktorá rýchlosť rýchlosť či dva, tri,...) cítim dosť veľký pokles výkonu. Ako keby prestala zrýchlovať a potom od 9000 to akoby až trhne ako začne zrýchlovať. Mal som predtým jednu VFR a nepostrehol som to. Je to v poriadku? Ďalší problém je pri štartovaní. Sem tam akoby ju zakusne a reštartuje sa PC(čas a kilometre v tripe). Máte niekto s tým problém? Toto robilo aj na VFR čo som mal predtým. Posledná vec je akoby slabo dobíjala, po výlete má baterka 20%. A sem tam ju musim roztlačiť keď nechce naštartovať. Niekedy točí aj 4 sekundy a nič zopakujem to tri krát raz ju sekne a roztláčam. Ale to sa stane tak raz za 10 štartovaní(vacsinou ked je teplá). Ďakujem :)
- pokles výkonu ve vysokých otáčkách určitě v pořádku není. Zrychluje to pěkně plynule až po omezovač (12tis. ot).
- máš Hondu, takže má problémy s dobijením. Vesměs je to dělaný špatným chlazením a tak ten regulátor časem odejde. Já už ho taky měnil. Mám teď od ignitechu a paráda.:) Diagnostiku a opravu v pohodě zvládneš sám. Stačí ti jen nějakej měřák na napětí a manuál (je v místním katalogu).
- chcípnutí a reset při startování mi to taky kdysi dělalo. Co mám novou baterku, tak se to ještě nestalo
Být tebou, tak první změřím ten regulátor a případně ho vyměním. Jestli to tím nebude, tak bych šel po baterce.
Pokles výkonu v otáčkách bych řešil až po kompletním seřízení ventilů a klapek.
Jo a jak budeš měnit regulátor, koukni na konektory, jestli nejsou vyhřáté, černé uvnitř....
Edit.. pozdě......
Naposledy editováno 29.04.2016 08:50:21
Muzes treba zkusit pri jizde zhasnout svetla aby si mel mensi odber a zkusit jestli prejdes pred to kriticky pasmo otacek, pokud se to zlepsi pak bych hledal problem bud v regleru nebo vty propojce kostry jak jsem psal.
1 reakcí na tento příspěvek Pokles výkonu vo vysokých otáčkach a iné problémy
Ináč já teď koupil z Lidlu takovou zkoušečku. Je to sranda za 60Kč, hodíš to na baterku a ono ti to ukáže jestli je gut. Pak nastartuješ a ono to ukáže jestli to dobijí nebo nee.:) Jako ono to vesměs měří jen napětí, ale nekup to za ty prachy.:)
Gugo: ad kostra) Na to jsem hleděl jak puk asi před měsícem, kdy jsem nechával vařit podsedlák. Vůbec se s tím nesrali. Asi 30cm drátek vedenej z baterky rovnou na boční stranu podsedlovky, jen přiroubovaný a vůbec je netrápilo, že je mezi očkem a rámem lak :D Nebejt toho šroubu, tak se snad ani ten okruh nespojí.:D
1 reakcí na tento příspěvek Pokles výkonu vo vysokých otáčkach a iné problémy
Modrá šípka je spoj káblov z regulátoru, Neni to ani pájkované len spojené spojkou. Stačí to?
Gugo, ano tom som otváral ale zdalo sa mi to čisté možem tam aj tak s čitím svedomím nastriekať čistič kontaktov?
Comatik, myslím že to robilo už keď som napríklad prešiel 50km. Ak bola baterka nabitá nespravilo to.
Ferda, aj som si myslel, ďakujem
Konktaktol nastrikej kam chces ale to ma docasne ucinky.
A;le stejne si myslim ze ti to nedela tu vykonovou diru.
Edit: Tu je
Naposledy editováno 30.04.2016 12:09:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |