globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ochrana páček
2.3.2016 v 14:33
Ahojky .
Máte prosím někdo zkušenosti s tímto druhem ochrany páček ?
Vím ... neztlumí náraz větví, nebudou chytat mušky ani kapky deště, o větrové cloně ani nemluvím.
Zajímalo by mě, nakolik jsou chráněné páčky při pádu v pomalé rychlosti. Navíc mám vyhřívané gripy, nebyl by to problém je namontovat ? Děkuji .












Naposledy editováno 02.03.2016 14:35:28
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Ochrana páček

8.3.2016 v 13:38 | Nahoru | #31
Tak Vám děkuji . Rutan je obchodník, ale co jsem četla diskuse, má pravdu a jeho odpovědi mají logiku.
Navíc ten chlapík, s kterým jsem přímo mluvila o padacích protektorech mi vcelku podal technické informace výroby než jen nabídku stálého zboží. Pochybuji, že by mi prodavač vysvětloval, že už má vyhlédnuté TT, které bude měřit a přímo na jejich rozměry kostry vyrábět kusy na míru. Tak nevím . Ale ty páčky mě zajímaly, protože jsem o nich nic pořádného nedohledala. Navíc jsou z kovu a věřím, že šmejdy to vážně nejsou. Jejich výrobky zbroušené pádem,
co tam vystavovali to potvrzují.
Nabývám dojmu, že pokud nemám vyloženě enduro, tak jsou mi úplně k ničemu jakékoli ochrany páček.

Naposledy editováno 08.03.2016 14:48:57

(reakce na) Ochrana páček

8.3.2016 v 15:24 | Nahoru | #32
Wildaja> 100x lépe uděláš, pokud koupíš CNC zalamovací páčky... a ano například tyto ´´chrániče´´ páček stejně jako samotné páčky Rutan společně s kotouči nakupuje v Číně

(reakce na) Ochrana páček

8.3.2016 v 15:51 | Nahoru | #33
[quote=BohusStejskal]Nesmysl
Dává se to samozřejmě "v páru". Nechtěné škrtnutí soupeři o spojku, je stejně fatální jako o brzdu.

Původ je opravdu ze závodního prostředí, jak zde bylo psáno a slouží jako ochrana před nechtěným zmáčknutím brzdy. To, že toho Rizoma a další výrobci využili a dělají z toho nějaké chrániče páček při pádu, je věc druhá. K tomuto už daleko delší dobu slouží zalamovací páčky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ochrana páček

8.3.2016 v 16:00 | Nahoru | #34
Wildaja> Rutan něco sám vyrábí (např. padáky) a něco přeprodává.
A k tomu přibrzďování ve vysokých rychlostech. Neznám konkrétní data z telemetrie, ale něco na tom může být. Dělají se dokonce i páčky, které mají v těle vyfrézované díry, kdy je to uváděno jako zmenšení odporu vzduchu právě kvůli přibrzďování.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ochrana páček

8.3.2016 v 16:17 | Nahoru | #35
Děkuji .... tak aspoň vím, že těch pár minut, co jsem to s nimi probírala, nebylo k ničemu. Hodně z vás mi doporučuje zalamovací páčky, tak se zaměřím na ně, ale origo Triumph jsou jedna za 1800,- takže momentálně na to kašlu. Stačí, že za gumy a padák dám 10-ku .

Black Sabbath ... uvádět můžou co chtějí, spíše bych se přiklonila pohledu jako na desing. Motorky toho co se týče atraktivnosti snesou hodně, ale i ony mají omezené části / místa .. co nebo kde se dá pořád něco nového vymýšlet. Svým způsobem už je vše vymyšleno . Jen se to upravuje, zdokonaluje, nebo opičí jeden od druhého.

Naposledy editováno 08.03.2016 16:24:17

(reakce na) Ochrana páček

8.3.2016 v 16:32 | Nahoru | #36
Wildaja> Ty páčky používá třeba Yoshimura na svém superbiku, takže bych to neviděl až tak negativně... Podobné vybrání mají myslím i některé páčky od Bremba.

1 reakcí na tento příspěvek Ochrana páček

Skvělá odpověď, děkuji! 8.3.2016 v 17:02 | Nahoru | #37
Ahoj, jsem rád, že tě naše ukázky na Sosně bavily a že máš o gymkhanu stále zájem.

Co se týká páček, raději bych byl pro blástry s hliníkovou výztuhou než pro lámací páčky. Přeci jen mají přidanou hodnotu v podobě ochrany rukou před větrem a zimou. Na Versysu tři pády na stejnou stranu, hliníková výztuha drží. Stejně tak po jednom pádu na závodní, jen škrábnutí.

Cena bude dost podobná, tak ti zbyde vybrat si to, co se ti víc líbí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ochrana páček

8.3.2016 v 17:15 | Nahoru | #38

Krejza píše: Ahoj, jsem rád, že tě naše ukázky na Sosně bavily a že máš o gymkhanu stále zájem.

Co se týká páček, raději bych byl pro blástry s hliníkovou výztuhou než pro lámací páčky. Přeci jen mají přidanou hodnotu v podobě ochrany rukou před větrem a zimou. Na Versysu tři pády na stejnou stranu, hliníková výztuha drží. Stejně tak po jednom pádu na závodní, jen škrábnutí.

Cena bude dost podobná, tak ti zbyde vybrat si to, co se ti víc líbí.



Ahojky . No to si piš, že mě to nepřešlo .... při pohledu na kluky v Brně ... jsem měla takovou radost .
Mám koupené už rok tyto : bez výztuhy a myslím, že plast je dost měkký na to, aby vydržel, ale líbili se mi.






Děkuji i Tobě za rady .

Naposledy editováno 08.03.2016 17:37:36

Ochrana páček

8.3.2016 v 18:16 | Nahoru | #39
Zalamovaci packy na ebay do 500 kc...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ochrana páček

8.3.2016 v 18:29 | Nahoru | #40
Wildaja> Bál bych se, že při prvním pádu prasknou. Možná u lehkého endura, SM by mohly vydržet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ochrana páček

12.3.2016 v 20:12 | Nahoru | #41
Wildaja> ....s tímto druhem páček zkušenosti nemám, ale nedávno jsem za "pár" korun instaloval toto (důkladnější ochrana před povětrností, před poškozením páček, lepší pasivní ochrana, ovšem nevím jak dlouho to přežijí ty filigránské pozičky....):










Naposledy editováno 12.03.2016 20:13:37

(reakce na) Ochrana páček

12.3.2016 v 20:15 | Nahoru | #42




1 reakcí na tento příspěvek Ochrana páček

13.3.2016 v 18:19 | Nahoru | #43
HAPO .... děkuji. Vidím, že tam nemáš žádné závažíčka. Vypadá to jinak dobře ... proč by měl být v něčem problém ? Já pokud namontuji ty moje, tak i s nimi. Mám vážně nad čím přemýšlet. Díky moc .

Naposledy editováno 13.03.2016 18:20:39

(reakce na) Ochrana páček

Skvělá odpověď, děkuji! 17.3.2016 v 19:38 | Nahoru | #44
Wildaja> Před montáží těchto chráničů je nutné originální "závažíčka" odmontovat z několika důvodů: Výrobce těchto BB Storm chráničů k výrobku přidává dva ploché kotoučky různé tloušťky (pro TT800 nebo TT1200) , které slouží k vymezení a vypodložení místa mezi koncem řídítek a výztuhou chrániče. To původní kónické "závažíčko" se zůžením směrem k vnější straně, má obrubu pro osazení orig. chrániče, ale tato plocha není vhodná jak tvarem, tak malou styčnou plochou k opření a přišroubování výztuhy BB Storm. Proto ten mezikus. Vypadá to teď amatérsky (zvlášť s vyhřívanými gripy, které jsem musel při jejich montáži o půl cm zkrátit - nemají teď ukončení s lemem, ale jinak to na tyto řídítka nejde), ale jinak by to bez úpravy původního kónického "závažíčka" nešlo přimontovat, nehledě na to, že připevňovací šroub by musel být o další asi 1,5-2cm delší, což by na pevnosti spoje také nepřidalo. Jinak celá souprava chrániče s výztuhou jistě hmotností předčila původní "závažíčko", takže v tomto problém není. Jinak po namontování se mi na každé straně díky té výztuze s chráničem zvětšila šířka o několik cm, protože výztuha je kolmo dopředu k ose konce řídítka nikoliv jak původní chránič, jehož boční strana je hezky v podélné rovině osy motocyklu.... Jsem rád, že jsem tento doplňek koupil za výhodnou cenu, protože jsem po namontování v porovnání oproti originál chrániči zjistil těchto pár odlišností, které jinak nejde zjistit a beru to jako ne úplně do detailů dotažený výrobek a za plnou cenu bych ho nebral. Jinak to hlavní, co od toho očekávám (větší chráněná plocha rukou díky většímu blasteru a tuhost díky kovové výztuze) bude jistě splňovat více než originál.

Naposledy editováno 17.03.2016 19:41:35

Ochrana páček

Skvělá odpověď, děkuji! 18.3.2016 v 22:26 | Nahoru | #45
ono se to sice jmenuje chránič páček, ale realita je taková, že to nemá chránit páčku před poškozením, ale POUZE to má efektivně sloužit proti kontaktu jiného jezdce s tvojí páčkou při nějaké tlačenici na okruhu. Jediná rozumná ochrana páček jsou buď blastery (endura, cross motorky, gymkhana atd..) nebo sklopné páčky.
na silnici je to jenom a pouze tuningová záležitost. Já to na svojí motorce mám, protože se mi to líbí a dává to na pumpě na Dubé respect rating +200%

(reakce na) Ochrana páček

18.3.2016 v 22:29 | Nahoru | #46
BlackSabbath> hele já nechci zpochybňovat něčí teorie, ale podle mně je to šílená blbost, že by nápor větru na plochu 15cm2 dokázal překonat odpor vratné pružiny brzdové pumpy, natož pak vyvinout nějaký tlak na píst, aby to brzdilo. to zas nějaký teoretik vymyslel kravinu, aby se bylo o čem hádat nad pivem:)

(reakce na) Ochrana páček

18.3.2016 v 22:32 | Nahoru | #47
Dněprák> obecně jsem už na výstavě pocítil zvýšený zájem autoškol o ochranné prvky po tom, co pustili do světa tu novelu, že budou žáci jezdit část jízd sami. dost zajímavé řešení mám pro ochranu horní části motorky - nádrž, maska atd, v případě zájmu napiš PM.

1 reakcí na tento příspěvek Ochrana páček

23.3.2016 v 08:56 | Nahoru | #48
HAPO ... Ahojky .
Líbí se mi, že se nebojíš vůbec, ale vůbec zkoušet možné i nemožné.
Dáváš mi spoustu dobrých rad a nejen to , nutí to i mě přemýšlet víc do hloubky a svým způsobem mi to šetří i peníze. Nemyslím jen tohle téma ... probrali jsme jich spolu víc a pokaždé tvá odpověď má hlavu i patu. Ještě jednou děkuji a doufám, že letos prostě někde toho scuka naplánujeme.
Tu tvoji motokrásku bych moc ráda viděla zblízka , mám pocit, že z těch co máme TT 800 jsi jediný, co vylepšuješ a nebojíš se toho . A to se mi moc líbí .
Ostatně ... o těchto motorkách se celkově člověk zatím málo dozvídá .

(reakce na) Ochrana páček

24.3.2016 v 16:56 | Nahoru | #49
Wildaja> Děkuji za poklonu, těší mě, že z toho může mít někdo další nějaký užitek, ostatně více to někdy můžem probrat osobně.... A kdybych se toho "nebál", tak se v tom "répu" daleko víc, ale nechci to dovrtat, když to jakž takž slouží...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist