paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 20 Pionýr- výkon
28.2.2016 v 10:34
Zdar,
mám 20tku Pionýra, po výbrusu. Najeto zatím cca 200km, jehla je na třetím zářezu, olej v benzínu v poměru 1:25. Problém je, že skoro vůbec netáhne, po rovince nemám šanci přeřadit na dvojku, furt musím jezdit na jedničku, jakmile přeřadím, motor se začne dusit. Zabíhám to pomalu a s citem, ikdyž to občas vytočím Do prudšího kopce ale je problém, i na jedničku to prostě nevyjedu, musím vedle něj běžet Pomohla by výměna rozety za 60ti zubou a řetězového kolečka za 11cti zubé? Mám tam origo a doslova se s tím plazím.

20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 10:43 | Nahoru | #1
pionýr po výbrusu musí jet normálně.takže na trojku a ve dvou.

něco tam máš prostě špatně.
zajdi za někým méně stupidním,než kdo toho fichtla opravoval,jednodušší motor už není,taky není co více poradit.

20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 10:59 | Nahoru | #2
Nevím, co by tam mohlo být špatně, kontroloval jsem všechno, krom převodovky... Prostě to vůbec nemá sílu, netáhne. Pionýra jsem koupil na inzerát, má TP a SPZ, chtěl jsem ho na ježdění. Předstih a odtrh naštelován, studený startuje na první, druhé kopnutí. Teplý tak na páté. Je to má první motorka, tak v tom nejsem zas až tak zběhlý.

20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 11:09 | Nahoru | #3
zkontroluj výfuk-může být ucpaný a nebo ho úplně sundej na zkoušku-jestli je to lepší

Naposledy editováno 28.02.2016 11:09:42

20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 11:12 | Nahoru | #4
Výfuk jsem vypaloval, vzduchový filtr nový. Šteloval jsem i volnoběh, teď drží, nekolísá.

1 reakcí na tento příspěvek 20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 11:38 | Nahoru | #5
a ten předstih je seřízený? Je to opravdu po výbrusu i s novým pístem a kroužkama a správně namontovaný, viděl jsem už aji píst namontovaný obráceně.

20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 11:39 | Nahoru | #6
hmmm

plyn se otevítá úplně?když dáš plný plyn,tak se otevře úplně šoupátko v karburátoru?

když na tom jedeš střílí to nějak,nebo kucká??

bude to chtít asi sundat válec a zkontrolovat co je uvnitř,kdo ví,co na tom nějaký idiot zprasil,může být i opačně píst,nebo nevystřihnuté díry na přepouštěcí kanály....,no prostě zdupat jde toho samozřejmě strašně moc.......,takové ty základy od stolu jsme už asi vyčerpali.

20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 11:43 | Nahoru | #7
Předstih je seřízený na 1,4mm. Jo, otvírá se úplně. Motor má krásný zvuk. Z mírného kopečka jsem to zkusil vytočit a dostal jsem z toho 70km/h, takže do otáček jde. O víkendu ten motor rozeberu. Ale uvažuju, že vyměním tu rozetu s řetězovým kolečkem, máme v kraji dost kopců a nedokážu si představit, jak s tím pojedu, bych ho utrápil.

20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 11:47 | Nahoru | #8
Zdarec ,podle mě bys to asi měl začít vytáčet pokud fíka nevytočíš tak prostě nejede .
Estli je to nějaká závada tak se omlouvám a moja rada by byla pořídit manual a začít pilně studovat aspon se při tom něco naučíš

Naposledy editováno 28.02.2016 11:47:55

20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 11:48 | Nahoru | #9
nic neměň-originální převod funguje dobře,tam problém nebude.
nejdříve vyřeš to proč to nejede,pak můžeš dolaďovat zuby,pokud tom máte kopce jak říkáš.

kdo ví co v tom motoru najdeš,možná je to zadřené...,prostě cokoli.....

20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 11:48 | Nahoru | #10
Já jsem to zkoušel vytáčet (na jedničku skoro 30) ale jak na rovince přeřadím na dvojku, utrum. Motor se začne dusit a netáhne

20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 11:54 | Nahoru | #11
jezdit na fikusovi je jak tahat kočku za vocas, místo plynu by tam stačil vypínač,prostě fullgas abys chápal: nastartovat kopnout za 1. jóóóóóóóóóó´, za 2. no tak jóóó´,za 3.Tak néééé

1 reakcí na tento příspěvek 20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 11:55 | Nahoru | #12
ale prdlačku,fichtl s udělaným motorem náhodou jede slušně.

20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 12:01 | Nahoru | #13
Nemáš tam třeba moc oleje?

20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 12:06 | Nahoru | #14
Něco je určitě špatně, pošlu Ti odkaz, který Ti snad alespoň trochu pomůže. Jinak kukni i na jeho ostatní videa, někdy se až nechce věřit, co jde z fichtla udělat.

(reakce na) 20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 12:15 | Nahoru | #15

Dolph-cz píše: ale prdlačku,fichtl s udělaným motorem náhodou jede slušně.



jasně to sem psal tak trochu pro zasmání

jednou sem taky řešil něco podobnyho při skládání motoru sem škrábnul gufero mělo to dost podobny příznaky ,oleje se mě zdá že tam máš taky moc ale to je věc názoru já jsem jezdil tokovou tu střední kvalitu a ředění 1:50 chápu že na zajíždění je oleje potřeba víc 1:25 se mě zdá moc toho co by mohlo být špatně je víc proto sem doporučoval ten manual a všechno postupně projít a překontrolovat ,at ti to brzo jezdí

20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 12:57 | Nahoru | #16
máš moc oleje v benzínu.. dej 1:33 a ten předstih se mi zdá malý

Naposledy editováno 28.02.2016 12:58:29

1 reakcí na tento příspěvek 20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 12:58 | Nahoru | #17
Když to zabíhám, tak tam musí být víc oleje, ne? Kolik by ten předstih měl být?

20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 13:20 | Nahoru | #18
Nemáš tam polský válec?

20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 13:23 | Nahoru | #19
Nevím, jaký je tam válec, koupil jsem to už s čerstvým výbrusem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 13:35 | Nahoru | #20
Jakub-S> skus nepatrně ubrat na předstihu sem dával za mlada vždy malinko míň . pro zajíždění se má míchat opravdu 1:25 potom 1:33. ještě sundej celé zapalování a vem za setrvák a zahýbej sním do stran jestli není vůle v ložiskách pak by ti to podsávalo pod guferem nebo může být už vyběhany a chce vyměnit .ono pionýr je náchylný na kde co stačí malinko a už to nejede.Převody bych nechal zatím jak sou maximálně přední kolečko 12 z.jo psal si žes vypaloval výfuk ale vypálením ho opravdu ne vičistíš sou tam takové trubičky které se musí pořádně prošťuchnot nejlepší je vnitřní vložku vytáhnout někdy to de opravdu hodně špatně a za tím je ještě jeden kalíšek na kterým je chycena ta kulatinka 6 mm kde je asi 6 direk a ty bývají také dost zahnojeny tak že bych začal tím to.

20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 13:56 | Nahoru | #21
Kola se Ti točí volně? a máš dost nafoukaný gumy?

Naposledy editováno 28.02.2016 13:57:07

(reakce na) 20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 14:00 | Nahoru | #22

petrumr píše: a ten předstih je seřízený? Je to opravdu po výbrusu i s novým pístem a kroužkama a správně namontovaný, viděl jsem už aji píst namontovaný obráceně.



Když je píst opačně, tak se rozláme pístní kroužek, protože chodí zámkem přes výfukový kanál.

20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 14:11 | Nahoru | #23
Jenom suchý řetěz nebo moc našponovaný dělá na fíkoj 20 km .

(reakce na) 20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 15:43 | Nahoru | #24
MILOS61> Tak tak pionýr je velice křehký stroj a když stojíš vedle něj tak se nedoporučuje ani kýchnout.

20 Pionýr- výkon

28.2.2016 v 20:22 | Nahoru | #25
Pokud si dobře pamatuji u Pionýra 20, 21 byl předepsaný předstih 1,2 - 1,5 mm. Já dával spíš k nepatrně víc. A olej byl předepsaný v záběhu 1: 25 , potom 1: 33.
Jak vypadá svíčka ?
Tady máš odkaz

Naposledy editováno 29.02.2016 00:14:45

1 reakcí na tento příspěvek 20 Pionýr- výkon

29.2.2016 v 08:22 | Nahoru | #26
Svíčka má cihlovou barvu, mám tam Brisk N17C. Studenější svička se zalívala olejem. Ten předstih je 1.4-1.5mm.

(reakce na) 20 Pionýr- výkon

3.3.2016 v 11:52 | Nahoru | #27
Jakub-S> Jezdím na pionýru i v tomto počasí, svíčka N 15 a jede dobře. Olej 1 ku 25 stále, i po záběhu, trochu kouří, ale jede. Svíčka ani poměr oleje ku benzínu nemají podle mých zkušeností na jízdu podstatný vliv , to předstih, hladina v karburátoru ano.

20 Pionýr- výkon

6.3.2016 v 10:41 | Nahoru | #28
Takže, včera jsem ještě jednou vypálil výfuk, teď je jako nový, vyměnil jsem vzduchový filtr, nastavil předstih na 1.2mm, hladinu plováku v karburátoru na správnou hodnotu a stejně to je furt slabé Ale všiml jsem si, že když jsem otáčel tím šroubem uprostřed zapalování (točil jsem celým motorem) tak to šlo několik otáček zvolna a pak najednou se to jakoby kouslo a šlo to strašně ztuha, ani nakopávačkou to nešlo. Tak možná bude tam chyba.

20 Pionýr- výkon

20.3.2016 v 08:29 | Nahoru | #29
Po delší době se opět ozývám Včera jsem měnil věnec rozety, teď mám 60 zubů, má větší tah ale furt to není ono. Sehnal jsem druhý motor, a ten chci zgenerálkovat. Počítám že bude potřeba výbrus a repase klikovky. Má někdo zkušenosti s firmou Motoveterandily v Rožnově? Mám to nejblíž, tak tam bych nechal výbrus a GO kliky udělat Dík za odpovědi.

20 Pionýr- výkon

20.3.2016 v 11:17 | Nahoru | #30
stejně to na 90% nedělají přímo oni,ale někam to odvezou udělat....

tak stupidně jednoduchou operaci jako výbrus na fichtlu a přelisovat kliku snad zvládne každý(každá firma co tohle nabízí)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr Mety21 7 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 2 27.4.2024 v 17:22 Frantas
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 38 6.4.2024 v 18:24 docent


TOPlist