http://www.motoretez...ersys-rok-07-15html/
Takže jsem dal dopředu kolecko 16 zubů a rozdíl není moc velký, rychlost dle tachometru u stejných otáček cca +9km/h. Nepozoroval jsem, že by to bylo línější. Nejhorší na celé operaci bylo povolit matku pastorku (dle příručky je utažená momentem 125Nm), to jsem nakonec skončil v kotrmelci...ale povolil.
O víkendu ještě namontuju rozetu 43 zubů místo originálních 46, a potom uvidím a dám echo.
Tímto ještě dodatewčně děkuji bývalému majiteli, že dal na Versyse bezkroužkový řetěz ČZ. Vydržel asi 2tis. km. Fakt super! Díky moc!!!
Nekontroloval jsem skutečnou rychlost (např. podle GPS) s tou tachometrovou. Teď ukazuje tachometr při 6000 otáčkách 127 km/h.
Mohu to i potvrdit, mám pastorek 16z přes rok, tuším byl jsem zde první,a diference rychlosti se prakticky nezměnila.
Jízdní projev je bez zjevného vlivu na výkon a akceleraci dole a v horních otáčkách je příjemnější, že se nemusí furt jet na 6-tku. Při shodné rychlosti na 6-tku točím o 250ot/min míň a je to příjemnější.
Jinak kolega nyní měnil řetězovku a dal dopředu 16z a dozadu 44z, nikde nic nevadí mechanicky, jízdní projev dle něj výrazně jiný. Při shodné rychlosti na šestý stupeň jsou otáčky cca o 400ot/min nižší, konečně se musí řadit...
protos píše: ... nechci nikomu brát iluze o tom, že s větším pastorkem vpředu se zpřesní tachometr, jelikož snímání rychlosti na Kawasaki Versys je z ABS čidel a nikoliv z hřídele pastorku. Viděl jsem to při demontáži a nechal si vysvětlit přímo v Kawasaki Hradec Králové.
Mohu to i potvrdit, mám pastorek 16z přes rok, tuším byl jsem zde první,a diference rychlosti se prakticky nezměnila.
Jízdní projev je bez zjevného vlivu na výkon a akceleraci dole a v horních otáčkách je příjemnější, že se nemusí furt jet na 6-tku. Při shodné rychlosti na 6-tku točím o 250ot/min míň a je to příjemnější.
Jinak kolega nyní měnil řetězovku a dal dopředu 16z a dozadu 44z, nikde nic nevadí mechanicky, jízdní projev dle něj výrazně jiný. Při shodné rychlosti na šestý stupeň jsou otáčky cca o 400ot/min nižší, konečně se musí řadit...
Takže při shodných otáčkách motoru Ti tachometr ukazuje vyšší rychlost!
...ještě jednou a pomalu si přečti, co jsi napsal, a pak zavolej do KawaHradec a pogratuluj jim. Opravdu odborníci. Vsadím se, že se budou dušovat, že jsi nepochopil jejich vysvětlení.
...když dáš motku na stojan a protočíš na místě kvalty tak tachometr nefunguje? (edit)
Naposledy editováno 04.10.2017 00:52:42
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 | RiosCZE | 5 | 20.5.2024 v 12:32 Krautkopf |
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 | aklenot | 1 | 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf |
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 | Kuba1369 | 9 | 27.4.2024 v 09:12 Woodpec |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 | Ameral | 41 | 24.3.2024 v 18:10 Radek_S |