mám na motorce obuty Metzeler ROADTEC Z6 a přední pneu je docela blbě sjetá, takže půjde nová.
Vzhledem k tomu, že na zadní je asi 80 % vzorku, chci koupit jen přední a postupně přejít na třeba Roadsmarty, ale dostalo se mi informace, že Metzeler má ocelovou kostru, že by si tyto dvě pneu nerozuměly, což je tedy logické... Takže zatím koupím Metzeler Roadtec Z8 Interact dopředu a až se sjede zadní, tak i dozadu.
Ovšem otázka zní: Jak je to tedy s tou ocelovou kostrou?
Protože známí výrobci mají kolikrát pneunatiky ve verzi GT určené pro těžké motorky, jsou to tedy taky pneumatiky s ocelovou kostrou, nebo jak je to vlastně....?
2 reakcí na tento příspěvek Pneumatika s ocelovou kostrou
Z8 už nemá dráty. Poslední dráťák je opravdu Z6, jeden z důvodů, proč je kupuju nejčastěji. Pozor, Z6 se dělá minimálně ve dvou variantách, normál a zesílená (značená Z6 C), vyráběl se i Interact (multicompound), ale už se nedělá, nahradily je právě Z8.
Kolik ta tvoje motorka váží, že jsem tak smělý?
EDIT: Nejsem si jistej tím, že Z6 je jediná s drátama, ale o jiných nevím jestli někdo víte, sem s tím
Naposledy editováno 08.02.2016 22:59:35
2 reakcí na tento příspěvek Pneumatika s ocelovou kostrou
Kuzmic: ocelova kostra nemusi znamenat unosnejsi pneu - ty aramidovy vlakna se prodavaj pod obchodni znackou kevlar - takze je jasny ze to je hitech :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneumatika s ocelovou kostrou
zajímala by mě právě konstrukce těch zesílených? Jsou tam taky dráty?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneumatika s ocelovou kostrou
1 reakcí na tento příspěvek Pneumatika s ocelovou kostrou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneumatika s ocelovou kostrou
http://www.motomiro....age=1&msg=search
Nevím jak moc by se to vyplatilo posílat sem do Asie...?
Jo, kdybychom ty psy měli, tak bych rozuměl tomu, že by se dali sníst........
3 reakcí na tento příspěvek Pneumatika s ocelovou kostrou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneumatika s ocelovou kostrou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneumatika s ocelovou kostrou
kuzmič píše: Furt si pohrávám s myšlenkou, že pořídím na předek Pirelli Angel a až se ojede zadní Metz. tak tam prásknu taky tu Pirelku...
on ten Norge není až tak těžká motorka, aby bylo nutné tam mít gumu s ocelovou kostrou. Já třeba jezdil Z8 (plátno) na Stelviu, 3 kufry, batůžek a úplně v pohodě. Jen vydržel slabých 9 tis, což mě nasralo.Co se týče Z6 interact, tak se dělaly některé jednosměsové (ty co byly z Německa ze staré linky) a některé dvousměsové (z Číny z nové linky). Takže to byla trochu ruleta, co ti pošlou.
Klidně tam dej ST-čkový nebo GT-čkový Angely. ST mi přišly za menší peníze stejný jako Z8. Jen mě první 2000 trochu srala hlučná přední guma, než se srazily hrany na vzorku
edit: i když teď koukám, že Metzeler píše že Z8 Interact má taktéž ocelový pás
Naposledy editováno 09.02.2016 10:14:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneumatika s ocelovou kostrou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneumatika s ocelovou kostrou
Takže z těch informací mi tak připadá, že každý výrobce , co má verzi GT má jinak řešené výztuhy, někdo ocelovým pásem, jiný kevlarovým, výsledek bude + - stejný a bude záležet na dalších konstrukčních věcech....
1 reakcí na tento příspěvek Pneumatika s ocelovou kostrou
To uz rovnou muzete vytahou radialni,diagonalni,bias coz uz dneska nikdo neresi.
1 reakcí na tento příspěvek Pneumatika s ocelovou kostrou
Neselhává pneumatika, selhává jezdec. Buď výběrem nevhodný kategorie pneumatiky (čím lepivější, tím víc adidas, čím víc utratím, tím jsem pro sebe udělal víc), špatným huštěním, nedodržením předepsaných rozměrů pneumatik (čím širší guma vzadu, tím víc adidas), špatnou technikou jízdy (nedostatečný zahřátí pneumatik, rychlá jízda na vodě, špatné brzdění, špatná míra akcelerace, špatná volba jízdní stopy, špatný rozložení váhy). Když se k tomu přičtou externality, jako teplota asfaltu, jeho hrubost a materiál, znečištění, výtluky...
Prostě je to sáhodlouhá, nebo spíš nekonečná debata, jestli to nejlepší Plzeň, Krušovice, Bernard, Budvar nebo Samson, a debatujíci přitom vůbec neřeší, jestli jsou umytý půlitry, fungující chlazení a moc lidí si pivo neumí natočit.
Smutnej příběh, že jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneumatika s ocelovou kostrou
kuzmič píše: stráťa> No, já si myslím, že když obuju novou přední, tak se mi taky bude zdát motorka živější... Ale stejně ty "Anděly" mám v hledáčku...
To určitě, na nových gumách se motorka vždycky chová líp ale tady mi to přišlo výraznější než obvykle, ty MPR4 mi přišli docela placatý.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Startér Moto guzzi norge 1200 Moto Guzzi Norge 1200 | Marektl1000 | 12 | 17.4.2022 v 21:47 Marektl1000 |
Seřízení předních tlumičů Moto Guzzi Norge 1200 | MikyU | 6 | 15.4.2022 v 22:21 Koudy01 |
Při vytočení na volno běh omezuje o... Moto Guzzi Norge 1200 | Norge1200 | 14 | 13.4.2022 v 20:24 MikyU |
renovace přepínačů na řídítkách Moto Guzzi Norge 1200 | Marektl1000 | 15 | 13.3.2022 v 18:53 Šolcik83 |
Tloušťka lamel, délka pružin Moto Guzzi Norge 1200 | kuzmič | 2 | 8.2.2021 v 08:34 kuzmič |