Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Něco plácal, že ty fotky co fotí porovnává policie v terénu při kontrole ,bla bla.
Nějak to neřešim.
šmudla píše: přijel jsem - na krosovejch špuntech, bez krytu řetězu , blinkry jsem nechal doma , značku mám nalepenou - no a vyhodili mě .
Něco plácal, že ty fotky co fotí porovnává policie v terénu při kontrole ,bla bla.
Nějak to neřešim.
Na Buse jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
pokud tě s těmahle trubkama pustili na STK. Ten certifikát to asi nemá, když je to nehomologovanej vyfuk ne?
Tohle je nejznámější nehomologovanej IXIL.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Drahoš1 píše: Zažloutlá světla nechápu, ale tyčku stabilizátoru ano. Na tyhle věci by se měla totiž TK zaměřit tohle totiž rozhoduje o jízdních vlastnostech a tím pádem bezpečnosti v provozu né na to jestli má blinkr co viditelně bliká éčko nebo ne.
To je zajímavý názor, zažloutlé a matné světlomety svítící na všechny strany Ti nevadí, ale volné kuláky na táhlech od stabilizátoru, které se projevují jen tím, že to na hrbolaté vozovce akorát nepříjemně hrká a na jízdní vlastnosti to nemá žádný vliv Ti vadí. Něco jiného jsou volné kuláky řízení nebo na spodních ramenech, tam to vadí hodně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Maxipes_Fík píše: To je zajímavý názor, zažloutlé a matné světlomety svítící na všechny strany Ti nevadí, ale volné kuláky na táhlech od stabilizátoru, které se projevují jen tím, že to na hrbolaté vozovce akorát nepříjemně hrká a na jízdní vlastnosti to nemá žádný vliv Ti vadí. Něco jiného jsou volné kuláky řízení nebo na spodních ramenech, tam to vadí hodně.
Promiň ale brzdy, řízení, tlumiče, kastle atd to je základ bezpečného provozu vozidla. Pokud to máš u sebe jinak tak se řadíš k těm co nesmyslně hledají éčka na blinkrech A ano můj názor je ten že je větší problém závada na podvozku jak zažloutlé světla ono to vyjde totiž nastejno jak když potkáš vola co je nemá seřízený nebo první fabii nebo blbce co neví k čemu je páčka na přepínání světel.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
maspe píše: Maxipes_Fík> všechno jde - stejně jako může vyskočit kulák na řízení, může vyskočit koule na tyčce, pokud jsou krajně opotřebované.
Ono to nemusí být ani slině opotřebované, za 10 let v automobilním odvětví jsem viděl se rozpadnout i spoustu nových dílů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Drahoš1 píše: Ono to nemusí být ani slině opotřebované, za 10 let v automobilním odvětví jsem viděl se rozpadnout i spoustu nových dílů.
Tam ti ale nepomůže ani buzerantská STK, že..
Další důkaz, že to je jen tahání peněz z lidí.
BohusStejskal píše: Tam ti ale nepomůže ani buzerantská STK, že..
Další důkaz, že to je jen tahání peněz z lidí.
No pokud by se STK starala jen a opravdu o bezpečnost a ne o éčka a o to jestli si z třeba Shadouw uděláš funkčního bobbera neb z jiné motorky kafáče (samo sebou by to musel vypadat slušně ne hup sem hup tam) tak bych to tak zle neviděl. Bohužel je to jak s cajtama, ti taky radši budou měřit rychlost jak potírat zločin.
Naposledy editováno 07.02.2016 15:24:46
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
MichalR66 píše: Blesk90> Tak to je lepší než se zdá,
pokud tě s těmahle trubkama pustili na STK. Ten certifikát to asi nemá, když je to nehomologovanej vyfuk ne?
Tohle je nejznámější nehomologovanej IXIL.
Ten výfuk je homologovaný i s homologační kartou
2 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Prvním krokem už bylo nesmyslné navýšení servisních intervalů bez konstrukční změny prvků rozvodů a navýšená cena dílů (prostě zvýšit procento pravděpodobnosti vzniku destrukce motoru a nerentabilní opravy).
Druhý pohled na emise má být ekologie = JENŽE, jaké procento zamoření ŽP/díky zbytečné energetické spotřebě a zbytečného mrhání se zdroji./ sebou nese výroba 1x vozidla navíc v porovnání s delší dobu provozovaným - byť starším?!!!
(I tady chlapci od Škoda Auto nakonec pod argumenty přiznávají, že Š120 bylo vozidlo již z výroby výrazně ekologičtější oproti soudobé Fabii. A to se nemusíme ani bavit o době provozování Š120 á 20 let a Fabie se snahou zkrátit životnost ideálně na 5, ale s povzdechnutím ŠA tedy nyní cca na 10 let).
Mimochodem - když jsem si koupil svoje první ojeté auto Š. Octavia v roce 1988 tak tehdy neexistovala žádná STK!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Franky píše: To vypadá na skrytou (lobisty zajištěnou) podporu prodeje nových vozidel. Prostě politická objednávka = vozidla starší 5-ti let prostě nejlépe vykázat ze silnic (Toto je také představa pohlavárů podniku Škoda Auto MB, i přes životnost karoserie odpovídající aktuálně 10 letům garantované životnosti).
Prvním krokem už bylo nesmyslné navýšení servisních intervalů bez konstrukční změny prvků rozvodů a navýšená cena dílů (prostě zvýšit procento pravděpodobnosti vzniku destrukce motoru a nerentabilní opravy).
Druhý pohled na emise má být ekologie = JENŽE, jaké procento zamoření ŽP/díky zbytečné energetické spotřebě a zbytečného mrhání se zdroji./ sebou nese výroba 1x vozidla navíc v porovnání s delší dobu provozovaným - byť starším?!!!
(I tady chlapci od Škoda Auto nakonec pod argumenty přiznávají, že Š120 bylo vozidlo již z výroby výrazně ekologičtější oproti soudobé Fabii. A to se nemusíme ani bavit o době provozování Š120 á 20 let a Fabie se snahou zkrátit životnost ideálně na 5, ale s povzdechnutím ŠA tedy nyní cca na 10 let).
Mimochodem - když jsem si koupil svoje první ojeté auto Š. Octavia v roce 1988 tak tehdy neexistovala žádná STK!
A nepochybuju, že díky tomu lidé umírali po tisících a silnice byly lemované mrtvolami, protože by auta jezdila bez brzd a dvou kol atd., jak se nám to snaží popsat policie a média. Ale velmi dobře jsi odhadl odkud vítr fouká, vidím to na ten samý zdroj lobby... Jinak řečeno, my vás těch postarších, ale fuknčních a kvalitních aut zbavíme, ať chcete nebo ne. Pokrok brzdit nebudete.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Opak byl pravdou. Každý SNB-ák nemilosrdně vykázal ze silnice každé vozidlo, které se mu nezdálo ve stavu. A to skrze jakoukoli prkotinu. (Na fichtlu jsme museli často měnit i futra přední vidlice).
A po odstranění závady následovala návštěva dopravního inspektorátu a prohlídka technika SNB a vrácení odebraného OTP.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Bludevil píše: A nepochybuju, že díky tomu lidé umírali po tisících a silnice byly lemované mrtvolami, protože by auta jezdila bez brzd a dvou kol atd., jak se nám to snaží popsat policie a média. Ale velmi dobře jsi odhadl odkud vítr fouká, vidím to na ten samý zdroj lobby... Jinak řečeno, my vás těch postarších, ale fuknčních a kvalitních aut zbavíme, ať chcete nebo ne. Pokrok brzdit nebudete.
Zase na druhou stranu je fakt, že počet usmrcených (absolutně v číslech) klesá, stejně jako počet usmrcených na 100 000 obyvatel http://www.autosap....kych-silnicich/#neh2
Každopádně je jasné, že to je lobby automobilek, jenže je to v jiných oborech jiné?
A upřímně-už vím ty davy, co se hrnou zpět do 120tek - proč teda v těch autech už dnes skoro nikdo nejezdí? Opravit korozi umí kdejaký karosář nebo zručnější kutil a ten motor je nesmrtelný....
Bludevil píše: A nepochybuju, že díky tomu lidé umírali po tisících a silnice byly lemované mrtvolami, protože by auta jezdila bez brzd a dvou kol atd., jak se nám to snaží popsat policie a média. Ale velmi dobře jsi odhadl odkud vítr fouká, vidím to na ten samý zdroj lobby... Jinak řečeno, my vás těch postarších, ale fuknčních a kvalitních aut zbavíme, ať chcete nebo ne. Pokrok brzdit nebudete.
ve své podstatě je to ochrana lidí před jimi samotnými proti jejich vůli.
Franky píše: Bludevil>
Opak byl pravdou. Každý SNB-ák nemilosrdně vykázal ze silnice každé vozidlo, které se mu nezdálo ve stavu. A to skrze jakoukoli prkotinu. (Na fichtlu jsme museli často měnit i futra přední vidlice).
A po odstranění závady následovala návštěva dopravního inspektorátu a prohlídka technika SNB a vrácení odebraného OTP.
Vidíš, tohle se ke mně vůbec nedoneslo. A když si vezmu i jak se řešili tresty- tatíka x krát chytli v 10ti při lítaní ve městě na fichtlu a za trest musel většinou potupně tlačit fichtla domů atd., žádný jak dneska z toho dělat do nebe volající průser. Takže se divím, že co se týče techniky, že by byli tak akurátní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Drahoš1 píše: Ono to nemusí být ani slině opotřebované, za 10 let v automobilním odvětví jsem viděl se rozpadnout i spoustu nových dílů.
prosímtě říkáš spousty, které to byly jestli to není tajné ????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
fockewulf píše: A upřímně-už vím ty davy, co se hrnou zpět do 120tek - proč teda v těch autech už dnes skoro nikdo nejezdí? Opravit korozi umí kdejaký karosář nebo zručnější kutil a ten motor je nesmrtelný....
průměrný stáří aut je u nás pořád vysoko, takže je kde brát, akorát na to teda lidi asi nemaj, ale tak se zadlužej ...
Maxipes_Fík píše: maspe> to snad ani nejde, aby vyskočila, hnusně to hrká už když je v kuláku vůle pár desetin mm.
jo tyčka se i vyklepe a vyskočí ale žádné drama nenastane klepe to třeba víc nebo skoro vůbec, ted se třeba dívám na jednu R19 tam byl tak volný čep v ramni že v levotočivé zasáhl do řízení že ses lekl a musel natáčet auto, přitom neklepal, borec kvůli tomu měnil řízení a stav se nezlepšil, jinak čep se mi royletěl i kolo upadlo několikrát a taky žádné drama