Koukni na partsdepot.cz tam ho najdes i s cenou.
E: 186 Kc. To bych asi radeji koupil cely brzdic za litr a nechal si ho na ND (pistky, dalsi srouby atd.)
E2: Ale bacha, jsou minimalne dve verze techto 6ti pistku. Lisi se prumery pistku.
Naposledy editováno 03.02.2016 09:49:26
1 reakcí na tento příspěvek šroub brzdovéh třmenu Toxico
hayamišák píše: po včerejším dolování šroubu je to TOXI-CO ...no jen se ptám jestli náhodou někomu neleží na ponku...cena 200Kč za šroub odpovídá kosmickému materiálu...jde mi spíš o to, že se mi fakt moc nechce krmit ty nenažrance, ale jak jsem psal, beru to jako poslední řešení
žádný nenažrance nekrmíš, ani v US v nejlevnějším krámu bys to nekoupil pod 6 USD. Cena odpovídá tomu že je to atyp a někdo to vyvíjel, byla by podobná i kdyby to mělo bejt ze smrkovýho dřeva.
e: a to je ještě otázka, jestli manuál náhodou nepředepisuje výměnu ...
Naposledy editováno 03.02.2016 10:15:05
1 reakcí na tento příspěvek šroub brzdovéh třmenu Toxico
A výměna není předepsána...
1 reakcí na tento příspěvek šroub brzdovéh třmenu Toxico
Ale to my stejně asi nevyřešíme...takže má-li se tázaný šroubek někomu někde povalovat, rád mu dám na cigáára, nebo uleju panáka...a o tom to vlákno vlastně je, že?
2 reakcí na tento příspěvek šroub brzdovéh třmenu Toxico
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šroub brzdovéh třmenu Toxico
Když budu přemýšlet nad tím, jestli do něčeho vložit penízek (myšleno nová origo součástka) a přinese mi to zvýšení efektu, spolehlivosti či bezpečnosti, bude to pro mě velmi jednoduché rozhodování...ale starý šroubek mi udělá úplně tu samou práci bez jiného efektu jako šroubek nový (teda pokud jjej nějaký kutil nepřetáhl atp.)...takže asi tak, proto jsem se tedy dotazoval jestli někde neleží...ju?
1 reakcí na tento příspěvek šroub brzdovéh třmenu Toxico
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šroub brzdovéh třmenu Toxico
2 reakcí na tento příspěvek šroub brzdovéh třmenu Toxico
dewwil píše: No, ono povolit tyhle šrouby je dost porod, zvlášť když je nikdo nikdy před tebou nerozebíral, já jsem tyto třmeny rozdělával na TL1000R a jiných moto ZX9R, ZX12R, GSX-R hodněkrát a kolikrát jsem měl bublinu u zadele než povolily. To teplo od brždění a odstřikující voda plná sraček ze silnice udělají za pár let svý, hlavně tyhle šestipístky stojej za houno už když jsou nový, blbá povrchová úprava takže hliník začne na nelakovaných částech korodovat, desky se začínají sjíždět zešikma, drhnou o kotouč a nezbyde nic jinýho než je rozebrat, vyčistit pístky, pod těsněním(prachovkou pístků) od nabobtnalého hliníku co způsobuje neplynulý, zadrhávající se pohyb pístků a dát všude nový těsnění, pak to zas chvíli funguje než to zase vykvete... Hayabusy co už maj tyhle šestipístky zlatý na to netrpěj, maj lepší povrchovku a možná i matroš... No a jako ty pístky tam zarostou i ty šrouby...
Mam tyhle 6-ti pistky na GSX1400 a jsou absolutne bezproblemove. Jsou tedy z vyroby taky zlate. Mam verzi co ma dva ruzne prumery pistku. Starsi meli jen jeden.