Naposledy editováno 28.01.2016 06:40:37
1 reakcí na tento příspěvek Je lepší na první cross připlatit?
hobby cross je to, ze se obcas jedes svezt na crossove trati
to co pises je normalni enduro a ty motorky jsou podle toho naladeny
Chapu, ze crossky jsou mozna levnejsi, ale na tenhle ucel nevhodne. Jestli chces vedet proc, najdi si to, uz jsem to tu psal nekolikrat.
Ty si mylsis, ze kdyz jsi absolutne bez zkusenosti tak za sezonu ti bude 125ccm slaba? hochu to neni silnice. V terenu je kolikrat lepsi mit sbalsi (lehci) motorku.
Ono je ideální když to koupíš tak to celý rozebrat a vyměnit co jde a potom dělat údržbu na motohodiny a měnit spotřebák(písty, řetězovky, oleje, gumy a td.)
Pokud budeš chtít po roce jít do silnější tak to aby jsi najel aspoň cca 100mth a za tu dobu by jsi určitě stejně generálku dělal a v sezoně je to protivný.
Jinak začínat s krosem na poli se určitě nechá stejně se nejdřív musíš naučit pracovat s těžištěm
a ideálně občas zajedeš na nějakou trat aby jsi si to vyzkoušel v praxi.
3 reakcí na tento příspěvek Je lepší na první cross připlatit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je lepší na první cross připlatit?
1 reakcí na tento příspěvek Je lepší na první cross připlatit?
Jde o to poradit nejlepe.
Takze na zaklade tveho dlouheho prispevku menim nazor, kup si R1 a drapaky, v terenu to nejak pojede a budes mit motorku na vsechno. viz treba Sjaak (ten ani drapaky nepotreboval)
1 reakcí na tento příspěvek Je lepší na první cross připlatit?
archer1993 píše: Zkušenosti s moto určitě mám.. Jezdím už asi od 7 let, ale MX je asi jediné na čem jsem ještě nejezdil.. Zkoušel jsem STOMP a podobné čínské napodobeniny (jen půjčené) + nějaké silnější nedura na poli - jako třeba staré XT600 + nějaké slabší silničky.. ;) U nás teď všichni kupují právě MXka, ale jelikož většinou jsou vyježdění s těhle čínských nesmyslů, tak kupují už rovnou 450 4t, ale do toho se mi fakt nechce.. :D za 1. chci 2t a za 2. je to hrozný peklo.. :D myslím že 125 bude na začátek bohatě stačit.. ;) Samozřejmě že na trať taky plánujeme vyjet, jak už tu někdo psal.. :) Kolem chaloupky mám hned 3, takže ještě abych jezdil jen po poli.. :D :D Jde mi o to pochopit stroj a další rok koupit o něco lepší.. stejně si myslím že když koupím dražší stroj, tak ho tak zrasuju, že ho stejně na podzim prodám za pár šupů... :D :D :D
kámo,hlavně nezapomeň,že to pole někoho je,že někdo na něm maká.....atd.
KubaLC8 píše: Asi moc dobre nechapes princip fora, nejde o to pockat co napisou ostatni a pak je vsechny zmrdat ze jsou kokoti.
Jde o to poradit nejlepe.
Takze na zaklade tveho dlouheho prispevku menim nazor, kup si R1 a drapaky, v terenu to nejak pojede a budes mit motorku na vsechno. viz treba Sjaak (ten ani drapaky nepotreboval)
Promiň, že tu nejsem celé dny jako ty. Mimochodem ty nejsi "všichni" pane střede vesmíru, ale je hezké, že jsi se v tom mém dlouhém příspěvku našel.
Z mého příspěvku jsi zjevně nepochopil vůbec nic a nemám čas se tu s tebou dohadovat, možná někdo napíše něco s argumenty.
A k diskuzi jesti enduro nebo mx bych rek, ze enduro je o hodně příjemnější (kratší jednička, neprehrejva se tak jako mx, jinej průběh vykonu), ale samozřejmě se da jezdit v pohodě i na mx, jenom se člověk trochu nadre. A jestli premejslis nad motorkou do lesa a mas peníze, tak bych opravdu sel radši do endura.
Byt tebou tak spis zacnu trenovat fizicku protoze z tvych prispevku vyplyva ze mas v planu za sezonu najezdit desitky mth ale po 2 kolech na trati budes mrtvy.. Jinak jizda po poli te bude bavit asi 3 dny.. Ale jak pises mas v okoli 3 trate takze nevidim duvod proc ji nekoupit..
Kalimero kde se da v Haviřově jezdit na krosce?
Naposledy editováno 04.02.2016 15:39:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je lepší na první cross připlatit?
Kalimerro píše: Tvl to je pořád dokola jak u blbečků. Ano, na opravdové enduro ježdění je vhodné opravdové enduro, o tom řádná, ale že by na pole, louky a les bylo nutnost mít enduro a jen enduro? Proč na silnici jezdí supersporty když je to vlastně dělané na okruh (závody)? Proč na okruh to jezdí vyzkoušet i borci na naháčích a vůbec všech prskoletech, proč endura zkouší borci i na mx tratích (ne závodně dpč)...? Protože to je možné a i na tom naháči na okruhu či enduru na mx tarti se dá jet slušná palba. Tak si laskavě nechte ty svoje zbytečné kecy, že musí mít nutně enduro, prostě nemusí. Závodit zjevně zpočátku nebude a dost možná ho to ani nebude bavit tak je tu určitě jako možnost si koupit na začátek levnější stroj = mx. V partě máme borce co jezdí na mx na delší (tak 3 -4 mth) vyjížďky a projede, vyjede úplně to samé co my na endurech a fyzicky taky zvládá rovněž. Taky jsem začínal na mx a až jsem zjistil, že mě to fakt baví, tak jsem našetřil na dle mého názoru předražené enduro. Ano, opravdu je to lepší na enduru, ale že by to předtím s mx bylo tak nevhodné a nemožné, jak tady píšou stále ti samí mudrcové, tak to ani omylem. Mluvím z praxe a neomílám stále stejnou básničku JPP. Argument o větší hlučnosti beru pouze za předpokladu, že jezdí všichni s originál laufy = pohádka pro dětičky.
To je kokotina jako prase.A mezi lesama to taháš na vozíku? Páč malinký procento má SPZ. Máme v partě jednu EXC250 v 2T a s tím se nedá po lese jezdit- na loukokros super, co kvalt to záda, ale na výjezdu by zdechl,po kořenech se malém neudrží a o spotřebě ani nemluvím. Na nějaký kličkování může zapomenout, je to ultimatní motorka na trať.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je lepší na první cross připlatit?
COMATIK píše: To je kokotina jako prase.A mezi lesama to taháš na vozíku? Páč malinký procento má SPZ. Máme v partě jednu EXC250 v 2T a s tím se nedá po lese jezdit- na loukokros super, co kvalt to záda, ale na výjezdu by zdechl,po kořenech se malém neudrží a o spotřebě ani nemluvím. Na nějaký kličkování může zapomenout, je to ultimatní motorka na trať.
exc 250 a nedá se s tím jezdit v lese?buď jsi to popletl a je to SX a nebo je něco špatně.exc 250 je parádní motorka
EXC 2 T je už velice ostré náčiní. S SX mají téměř stejný motor (výkon, i podobný průběh) pouze EXC má měkčí tlumiče.
Jezdil jsem s EXC motokrosové závody .... a exc bude na závodech endura jako ryba ve vodě..
Na nějaké učení pole, lesi louky bude pro spotřebu paliva, vybrace a projev asi nevhodná, jak píš Comatik
COMATIK píše: To je kokotina jako prase.A mezi lesama to taháš na vozíku? Páč malinký procento má SPZ. Máme v partě jednu EXC250 v 2T a s tím se nedá po lese jezdit- na loukokros super, co kvalt to záda, ale na výjezdu by zdechl,po kořenech se malém neudrží a o spotřebě ani nemluvím. Na nějaký kličkování může zapomenout, je to ultimatní motorka na trať.
To bude asi rukama a ne motorkou. SPZ ti do vyjezdu a na klickovani taky moc nepomuze, tu nepotrebujes.
1 reakcí na tento příspěvek Je lepší na první cross připlatit?
asi je zbytečné tady řešit konkrétní kus,protože nikdo neví ,kdo se v to vrtal a co je jiné....,navíc na takovém veteránu.a kdo ví,jestli to exc opravdu je,papiry se po známostech daly udělat na cokoli...,světla to nemá,jen napis exc.