Naposledy editováno 25.01.2016 01:11:25
2 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Ps: jsem modelar stavim vrtulniky tak presne vim co mas na mysli
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
HornisGSX píše: MrHip> vsechno cos tu ted napsal uz jednou slysel😐a jak vidis nepomohlo to....ale ja se uprimne tesim az to roztoci pri prvnim nakloneni rotoru se to rozleti na kusy
Ps: jsem modelar stavim vrtulniky tak presne vim co mas na mysli
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Ja bych prvne doladil tu motokaru, ktera (se kterou se) ocividne moc dobre nejezdi. Ta spojka na radicce je dost nesikovna.
Naposledy editováno 11.01.2016 20:54:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
MrHip píše: Tak jsem si to po prvním šoku přečetl celé. To je ještě větší hrůza, než jsem si myslel . Remus se rád pochlubí, ovečky budou jistě koukat a i natáčet. A jak to spustí, tak to jistě uvidíme někdy ve zprávách. Předpokládám, že mu do toho žádný skutečný pilot nesedne (jedině že by potřeboval spáchat sebevraždu) a tak Remus bude dělat první zálet sám. Remusi, ještě jednou , máš tam vše špatně !!!! Neumíš to řídit !!!!! Listy mají blbou konstrukci, blbý úhel náběhu, to je vidět na první pohled.Jasan je jakž takž,ale listy musí mít těžiště u náběžné hrany, před aerodynamickým středem a to ty tvoje nemají a proto budou flutterovat. Otřesný profil a příliš malou vzdálenost od sebe. Máš potuchu, jak velkou sílu budeš potřebovat na přímé kloubové řízení tak těžkého rotoru na vysokých otáčkách ? Začal bych posilovat! Jo, a ty pedály máš moc blízko , nohy moc pokrčené, nebudeš mít správný cit a bude se to blbě řídit. Celé to má nedostatečnou tuhost, no prostě , budeš ve zprávách . Jo a nakonec, přečti si ještě něco o jevu, co se jmenuje pozemní rezonance. A pak se zamysli nad těmi lanky .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Já vím, že jste všichni rozumní lidé a všechno už jste napsali. A tak trochu doufám, že zaregistroval docela důležitou informaci ( pro něho). Já ten bastl neposuzuji jako laik, ale jako profesionál s dlouhou praxí. Včera jsem to ukázal dvěma kolegům, dohromady máme nalítáno na vrtulnících cca 17 000 hodin a všichni jsme se shodli , že tohle je život ohrožující přístroj , postavený s naprostou neznalostí alespoň základních zásad aerodynamiky a konstrukce vrtulníku. Žádný z nás by se k tomu ani nepřiblížil. Jediné na čem jsme se neshodli je doba, za jak dlouho pro roztočení rotoru se to rozpadne . . Jenomže s Romusem už mám nějakou tu zkušenost z modelářského fóra. Romus teď přestane komunikovat, na dobré rady on naprosto nedbá a to mne v tomto konkrétním případě opravdu děsí . No nic, udělal jsem co jsem mohl, teď budu očekávat jak se pochlubí prvním letem.
E: no pokud je romus modelar!!!tak mu herdek musi byt jasne co zpusobi nevyvazenoat hridelu a samotneho rotoru.... kurnik to bude prda
Naposledy editováno 12.01.2016 13:54:45
1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Romus00 píše: Určite to má ešte veľa nedostatkov, ale prosím tých čo to moje "čudo" totálne zhovädili, aby tu podali nejaké svoje výtvory, nech sa tiež pobavíme.
nemusím byť profesionálny kuchár, aby som zistil, že polievka je presolená.
1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Nehledě tedy k tomu když porovnám rám motorky ze které ten motor vzal s tím do čeho ho hodlá dát.
Proč Suzuki nedává motory do rámu z topenářských trubek? Tolik váhy by ušetřili...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Ale pokud to bereš tak, že jsou tam významnější seky než je rám, proti tomu nic nemám.
4 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
CAG píše: Koudy01> Motokára je proti tomuto dělo se super vlastnostmi:)
To mne rikat nemusis. Ja uz par litacich veci postavil. Teda jenom modelu a jenom letadel. Ale nejaky poneti o dane problematice asi mam.
Nicmene, jak se rika:" Nikdy nerike, ze neco nejde. Protoze pak se objevi nejake blbec, co to nevi a udela to."
Takze ja se k tomu nejak vic vyjadrovat nebudu a budu se tesit na video ze "zaletu"
osiris píše: ...jo, pak to bude: "ale ono to bylo jen nějakejch 80 cenťáků ve vzduchu a neletělo to moc daleko, to se nepočítá", nebo: "já myslel, že by musel aspoň patnáct kilometrů v pětistech metrech"
já se mu omluvím klidně i když to zvedne jen pul metru a udrží se tam 10 sekund.Romusi, já jsem na Tebe hnusný schválně i když to pro mne není obvyklé. To abych Tě odradil od Tvého úmyslu. Děcku taky prospěje když mu dá tatínek občas řádně na prdel i když to není příjemné ani tatínkovi. Strojár ví, jak má být vyvážen rotor vrtulníku ? Nejenom staticky, matičkami jako na tom videu. Listy musí mít těžiště před aerodynamickým středem. Zeptej se strojára jestli ví, co to znamená. Jestli to neví , tak jsou listy na rozstřel !Chytnou flutter. V žádném případě nepoužívat ! Profil máš udělán podle frézy co našel v krabici truhlář, ale je úplně otřesný ! To pouzdro , na kterém bude list upevněn, nemá správně udělán rozvod sil. Až ty listy budou hotové, spočítej si odstředivou sílu a udělej test jestli se nevytrhne. Násobek bezpečnosti bych volil 3. A taky zkus jak se budou listy prohýbat, jestli ne všechny stejně, tak máš vážný problém. Nestejná tuhost. Taky jsem neviděl, jak budeš seřizovat rovinu rotoru, nemáš v té konstrukci nic, co by to dovolovalo. Alespoň jsem nic neviděl. A přitom je to životně důležité. Když nebude stejná rovina listů, bude to vibrovat a rozloží to tvůj stroj na prvočinitele během chvilky . Zvlášť když jsem viděl ty materiály a sváry. Tohle už není model, sranda končí. Mysli na to!