![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Cucka píše: tak ne kazdej rad cestuje po dalnici aby udrzel konstantni max.. Pet set km za den a vic na monstru neni problem pokud se nechces nudit na dalnici a podobnejch rovinkach...teda on to neni problem ani na nich jen je to po casu nuda...jako na vsem na co by v osmnacti moh mit papiry
Absolutní souhlas... jezdím min. 2x do roka na Moravu - k SK hranicím... Abych se nenudil, jezdím vrchem přes Jizerky, Krkonoše, Orlíky, Jeseníky a Beskydy.
Prostě furt jen dvojky a jedničky. Od Rychnova - přes Vamberk začíná ten nejkrásnější úsek, přes Skřítka - Bruntál atd.
Běžně namotáme 450 - 500 km...jen cestou tam ... absolvoval jsem to na Monsteru i na SS a není to nic, co by nešlo zvládnout. Neříkám, že je to extra pohodlný...ale ty zážitky z kroucených krásnejch silnic a zvuku dvou kanónů ... dá energie na popíjení a kecání až do jedný dvou do rána i po tý cestě
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Naposledy editováno 30.11.2015 11:26:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster
Konstruktéři udělají svou práci, navrhnou nějaký dělo co se odbrzdí a zjistí se jestli splňuje konstrukční parametry...a pak příjdou "konstruktéři" EU a zašpuntujou ho... mapu udělají tak, aby jel těsně na hranici chudosti a aby z něj vycházelo impotentní cvakání.
Moje 998ma je toho absolutním příkladem - originál pod 4t rpm vůbec nebylo možný použít v tahu, na popojíždění za autobusem ve městě možná, ale nedej bože abys otevřel klapky. Když si někde občas brutálně dobržďoval ke křižovatce, stalo se i že to zdechlo (prostě vodorovnej válec po vejfuku neprošel proti svojí hmotnosti a kompresi svislýho - i proto se stavěly volnoběhy dle manuálu na 12-1400 rpm) ...
Zajímavý, že hned jak vypadla lambda a kat, nastavila se bohatost a udělaly se na to podtlaky, motor je do 3.kvaltu krásně použitelnej i na 2t rpm ...jasně, pulsuje...ale necuká a nevymlátí spojku... průběh ve středním pásmu znatelně zhutněl a do otáček to letí krásně lineárně (což origo nebylo ...mezi 4,5-6,5trpm to bylo dost jalový) a vršek točí až do 10,5trpm...a nedovolím si odhadovat o kolik to má víc...protože fakt nepoznám 5-10HP na vršku 130HP motoru...ale letí to sakra dost...
Tím chci jen říct, že řeči o továrním NEJLEPŠÍM nastavení motoru ...a že inženýři dobře vědí co dělají...jsou dávno pasé. To co se dnes s motory dělá...je prostě jedním slovem znásilňování....a s tím co je pro ně dobrý, to nemá pranic společnýho...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Naposledy editováno 30.11.2015 16:14:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Dave27: když si třeba stoupneš na cílovku, přiklad Brno a slyšíš V2ky (motor co zní, že nikdy nemá dost) je to kolikrát až komický, to trrr trrr trrrrrrr, než se začne na konci podřazovat, pochopitelně
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster
Naposledy editováno 01.12.2015 06:47:18
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Naposledy editováno 01.12.2015 16:42:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster
GeorgePanek píše: Bothrops> čéče ja mam v garazi ktm i ducati a jestli se mi neco sere tak je to KTM...ducati drzi ktm ma treti motor v ramu...
nono, asi spatné kósek.. ale jinak souhlasim, ktm jsou taky mrdky. me se jen proste libila
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster
prodamCBR píše: měl sem 620 a jela krasně líbilo si mi to víc než m900. mam 182cm a poskladal sem se v pohodě, krásná hbytá motorka která suprově zatáčí a brzdí. kup si 620 nebo 695. jsou to stroje na pohodu ale dokážou být hodně rychlé
Souhlas. Tyhle "malé" Monstery, ale třeba i SV 650 nebo ER6 jsou hbité a lehké. Dokážou upalovat i dvoustovkou, takže rychlost jim nechybí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster
gugo píše: prodamCBR> neblazni dyt je to rado ze to jede 160, pak uz se to trapi.Hodne rychla motorka bych tomu fakt nerikal.
hodně rychlé je myšleno v zatáčkách. rychle a rovně se můžeš svézt ve vlaku třeba TGV o tom monster fakt není. neni to žádná zalehávačka je to stylovka s dobrýma jízníma vlastnostma. stejně na tom fouká tak že 160 pojede jen chvilku a pak ubere. hele jezdil jsem už leda cos od pionýra přes CBR až po S4R a Hayabusu a na M620 mi výkon prostě nechyběl protože sem pochopil na co je ta motorka určená.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster
prodamCBR píše: na M620 mi výkon prostě nechyběl protože sem pochopil na co je ta motorka určená.
By mě teda zajímalo, na co je určená. Nedávno jsem se probíral svýma letošníma fotkama a když jsem narazil na jednu z Mejta, na které jsem byl s M600 půjčeným od ženy namísto na své motorce, velmi živě a barvitě jsem si vybavil, jak tomu zoufale chyběly koně. Nejde o maximálku, ale třeba na výjezdech taháš a taháš a taháš... a nic. A že by zrovna Mejto bylo rychlý a málo zatáčkovitý bych teda opravdu neřekl.Taky jsem se ptal kde je ten skvělej motor když jsem sedl na V-Stroma 650...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Nepotřebuji silnou motorku abych byl rychlý.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Jednu 620 jsem letos servisoval a vzhledem k tomu ze se tam nepochopitelne menila bohatost tak jsem na ni par km najezdil a 750 nam stoji doma, takze jsem natom taky parkrat jel. Je to trochu rozdil
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
M750 - 45KW 62Nm
M620 - 44kw 53Nm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster
Jenom to jak je nacasovana vacka udela proste stim chovanim neuveritelny veci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster
gugo píše: prodamCBR> vono nejde jenom o KW....
Přesně tak.Tak už se v tom přestaňte rýpat,prostě "malej" Monster je dobrá volba...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster
Naposledy editováno 10.12.2015 14:18:31
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Držák horního kufru Ducati Monster ... Ducati Monster 695 | Neu94 | 0 | 11.5.2024 v 19:49 Neu94 |
Nefunkční blinkry ducati monster 62... Ducati Monster 620 | Jakub6390 | 4 | 3.11.2023 v 09:12 Jakub6390 |
Oprava nádrže Ducati Monster 620 | Jura.Olc | 10 | 11.7.2023 v 10:07 Jura.Olc |
Ducati Monster 695 přestala startovat Ducati Monster 695 | blahi | 7 | 5.7.2023 v 19:04 pma1 |
posunutí stupaček bez přepákování Ducati Monster 696 | tomasiiik | 8 | 4.6.2023 v 15:10 DucAdy |