http://www.westmxshop.cz/zvedak-bike-lift-stredovy-jack
Samozřejmě cena je docela bláznivá,tak sme ji museli drobet snížit Vyšlo nás to na 140kč (trapézák s matkou)zbytek matroše zdarma z práce
Výroba nám trvala cca měsíc a půl kuli soustružníkům,jelikož se vše dělalo za běhu při normální práci.
2 reakcí na tento příspěvek Výroba zvedáku-inspirace
Použitý je jekl 50x30x3. Bylo ho potřeba cca 22m. Rozměry jsou 2200x800x180 ve složeném a 2200x800x700 v rozevřeném stavu. I s autoheverem vychází náklady na stavbu cca 3000Kčs. Ještě není hotová deska. TU bude tvořit dřevotříska v tloušťce 15mm. V místě centrálního stojanu bude připevněn kus nerezového plechu tl. 4mm, aby nedošlo k proražení desky při stavění těžkých motorek. Také ještě nejsou upevněná pojezdová kola. plánuji otočný mechanismus, aby v pracovní poloze byla zvednutá a pro transport se sklopila. Váha motorky tak bude působit na celou konstrukci, nejen na kola.
Spodní konstrukce je z pevnostních a cenových důvodů černá a půjde do laku. Vršek bude v nerezu.
Motostojan na horní plošinu je již téměř také hotov. Napočítal jsem ho pro kola 12" (ČEZETA), přes 14" (Manet), 16" (kývačka), 18" (477+zadní kolo Seca), 19" (Eda, Puch a Seca) až po 21" (zatím nemám, ale člověk nikdy neví). Co se týče šířky gumy, tak to zvládne rozměry od 2x12" až po 4.5x21" Bočnice jsou ze šestky nerezi, přední doraz ze čtyřky, stejně tak i kolébka.
Pokud by měl někdo zájem, mohu poskytnout podklady pro výrobu.
EDIT, zkolaboval disk, data nemám. Nepište mi, už výkresy nemám
Naposledy editováno 16.06.2020 08:31:02
1 reakcí na tento příspěvek Výroba zvedáku-inspirace
Rozmery toho motostojanu by sa hodili.
Nedávno som robil zdvihák pod zadnú kyvku a nebol to problém ani tak vyrobiť, ako navrhnúť aby to fungovalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba zvedáku-inspirace
jawarmaniak píše: Když už bastlit, tak rovnou montážní stůl. Člověk pak nemusí pod motorku lozit po kolenách. Mám vyrobené na autozvedák. Ale už je v plánu stůl MarkII., který bude mít zastavěnou hydraulickou pístnici, vyjímatelné desky na přední, zadní kolo a na středu bude vyjíždět něco podobného tomu v hlavičce vlákna...
A není lepší mít ve vzduchu i kola?
Jinak je 1. možnost vyjmout zadní desku = zadní kolo ve vzduchu nebo
2. přizvednout rám. A na to mám ve výrobě 2ks tohohle. Jak jsem psal nahoře, každý s nosností 700Kg a rozměrem 500x265. Chybí už jen trapézák 18x4P
3. Když se moto postaví na stojan, tak máš ve vzduchu předek. Více netřeba. Na plošině máš ke všemu krásně přístup a nekrčíš se po zemi. Nechat viset kola ve vzduchu bych se u motorky skoro metr nad zemí i bál.
Magnos>Dodám. Jinak ten stojan je mírně řečeno předimenzovaný. Materiálově by to stačilo i ze slabšího plechu, ale pokud jde o motorky, tak nešetřím. Mám panickou hrůzu z toho, že by mohly spadnout.
Naposledy editováno 17.11.2015 06:31:55
1 reakcí na tento příspěvek Výroba zvedáku-inspirace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba zvedáku-inspirace
Tady ten autohever pracuje na dvojzvraté páce, takže je to i rychlejší. Než se napumpuje ta velká pístnice, je autohever na maximálním zdvihu 3x...
Edit:
Pomalu kompletuju motoplošinu i hevery
Naposledy editováno 21.11.2015 21:30:06
2 reakcí na tento příspěvek Výroba zvedáku-inspirace
1 reakcí na tento příspěvek Výroba zvedáku-inspirace
Naposledy editováno 31.12.2016 13:10:05