1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší zvuk u R1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší zvuk u R1
BlackSabbath píše: Neřekl bych, že zrovna Yoshimura ubere výkon... Ale pokud chce kravál, může si objednat Creptus, půl roku počkat, pak nasadit špunty do uší, otravovat všechny okolo a ztratit pár koní...
Tak ona yosh kdyz to nebude naka racing verze tak nebude delat extra kraval. A i odyby tak dneska uz spousta okruhu ma limity na hluk...
Osobne nemam moc rad tyhle produkty o kterejch si vsichni mysli, ze jsou nejlepsi - vzdy si vyberu neco trosku proti proudu. Ale je fakt ze akrap je top kvalita, dobra hmotnost a me je ta nizka hlucnost vylozene sympaticka. Mit na motorce akrapa asi bych nehladal nic jinyho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepší zvuk u R1
dewwil píše: No soudit jízdu někoho podle poserpruhů moc nejde, znám týpky co maj vzadu 1cm od kraje a vpředu ještě víc a jedou kudlu jak sviň, oproti tomu znám jiný týpky co maj gumy sežvejkaný na krajích a pak se jede a oni musej dát koleno v každý zatáčce a brzděj ostatní, taky dost záleží i na motorce a stylu zatáčení každého soudruha.... Já měl na Triumphu Speedovi zadní gumu na krajích sežranou a na TL mám 1cm poserpruh a jedu ty zatáčky stejně rychle jako na Speedym a i náklon, prostě ta geometrie podvozku i na kolik foukáš gumy dělá svoje, no...
No je to spis naopak. Ten kdo hodne vyseda, nema tolik slitany kraje, jako ten kdo na tom sedi jak babovka. Logicky to totiz pri prujezdu zatackou stejnou rychlosti s "kolinkarem" musi vic polozit. Ale jak uz si psal, hodne delaj i tlaky...
1 reakcí na tento příspěvek Lepší zvuk u R1
a já myslel že na SS se vysedá především proto aby lehkej jezdec přenesl těžiště a měl lepší kontrolu nad motorkou v zatáče,
Kolínko dává především proto aby měl lepší kontrolu kolik mu ještě zbývá než bude škrtat něčím jiným(pokud má motorka přepákování tak je to víceméně nutnost) a ne každej má na kombošce slajdry na loktech.
Jinak samozřejmě není pravda že ten kdo vysedá má mín sjetý hrany.
Za hranu se dostaneš i s vysednutím v padesátikilometrový rychlosti na studený gumě to že někdo nejezdí gumy do konce je jenom blok v hlavě kterej časem zmizí.
Ikdyž jsou sice lidi (většinou ze starý školy) který dokážou letět zatáčku ve 250ti a nevysedají tak bych to nikomu nedoporučoval, protože pokud vysedneš tak je menší riziko že tě ta zatáčka vynese. Dnešní gumy jsou na takový úrovni, že je jedno jestli to víc naklopíš nebo ne.
dejf. píše: No je to spis naopak. Ten kdo hodne vyseda, nema tolik slitany kraje, jako ten kdo na tom sedi jak babovka. Logicky to totiz pri prujezdu zatackou stejnou rychlosti s "kolinkarem" musi vic polozit. Ale jak uz si psal, hodne delaj i tlaky...
dewwil spíš narážel na to, že někdo musí za každou cenu klopit co nejvíc, ale ona se dá kolikrát zatáčka projet rychleji a s nižším náklonem. Což jsem rád že to napsal, protože já gumy do krajů nesjíždím ani náhodou a nemyslím že bych jezdil extra pomalu.
e: jinak k tématu, taky bych nechal akrapy. Ten hluk je časem otravnej i pro jezdce. A když mám to nejlepší co je na trhu, měnit jen kvůli tomu že neřve mi přijde blbost.
Naposledy editováno 05.11.2015 08:28:13
V9king píše: ty jo:)
Jinak samozřejmě není pravda že ten kdo vysedá má mín sjetý hrany.
Za hranu se dostaneš i s vysednutím v padesátikilometrový rychlosti na studený gumě to že někdo nejezdí gumy do konce je jenom blok v hlavě kterej časem zmizí.
proto sem psal "stejnou rychlosti". Kdyz jedou dva stejnou rychlosti zatacku, tak ten co spravne vysedne a spravne do ni taky najede, ji projede v mensim naklonu.
kutilsro píše: To všichni chytráci: Mooc rád mám pozéry co si kupují motorku aby machrovali řevem a doplňky a jezdí na tom jako Venca ze Slunce seno
Čekal jsem kolik z vás se ozve Ještě někdo?? Neříkejte, že jste jen tři tady na fóru
Pro zakladatele: udelej to jako Horkyze: "Spravil 4 diéry na výfuk, nech to dáva kurva riadny zvuk" anebo nastrihanej kelimek od jogurtu do dratu ... jo, vono to nema draty ... tak to je blby ... .
Ono podle mě každý si musí projít jakýmsi vývojem a všechno si vyzkoušet...
Jinak k původnímu tématu taky rozhodně nemusím motorky co řvou jako tygr:)
Ale zase na druhou stranu musím slyšet jak motorka zrychluje.
Neni mi moc příjemný když SS se 180k má zvuk jak vysavač a nepoznám kolik to točim.
Ale nevím jestli je to tento případ...
assassin píše: Tak ona yosh kdyz to nebude naka racing verze tak nebude delat extra kraval. A i odyby tak dneska uz spousta okruhu ma limity na hluk...
Osobne nemam moc rad tyhle produkty o kterejch si vsichni mysli, ze jsou nejlepsi - vzdy si vyberu neco trosku proti proudu. Ale je fakt ze akrap je top kvalita, dobra hmotnost a me je ta nizka hlucnost vylozene sympaticka. Mit na motorce akrapa asi bych nehladal nic jinyho.
To já mám radši ty ověřené věci...
1 reakcí na tento příspěvek Lepší zvuk u R1
Lukasbarva píše: Hoši , založil jsem vlákno ohledně zvuku a vy tady řešíte už klopení :D ale to nic . Co se týká zvuku jsem to dlouho neřešil ale chci se do toho pustit :) co říkáte na tyhle výfuky ? :) http://www.vyfuky-d...ovky-kratke-gp1.html , mám ale strach jak to bude vypadat i jelikož jsou 20cm krátké :)
Vyhazovat penize za tyhle trubky kdyz mas akrapy uz je cirej nerozum. Kdyz uz, tak vykuchat katalyzator a pak to nechat poladit odbornikem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35815 | Včera v 22:26 Ghostik |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |