globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vysoká spotřeba
17.10.2015 v 16:22
Zdravím všechny. Koupil sem kapoša moto semi zamlouvá čímdál tím víc zatím najeto kolem 3tisíc. Jediná věc co mi nevyhovuje je spotřeba 8,5 l při pohotové jízdě se mi zdá i na 1000 v2 dost kdybych za to moc tahal tak neřeknu ale při pohodě do 110 km/h je to dost. Co zatím může stát?
Předchozí
1 2
Následující

Vysoká spotřeba

20.10.2015 v 08:20 | Nahoru | #31
1. Nejsem tak bohatý abych si nemusel dovolit řešit spotřebu
2. Když můžu mít motorku co žere míň a jede dobře, je to jasná volba
3. Jezdím pořád, tzn. hodně km = hodně benzínu
4. Při jízdě na motorce spojuju příjemné s užitečným a často jezdím abych nemusel v autě
5. Když mi bude mašina žrát víc jak to auto ztácí to trochu efekt
6. Když mám moto co všem žere 6l a mě 8l předpokládám, že je něco v nepořádku

(reakce na) Vysoká spotřeba

20.10.2015 v 08:39 | Nahoru | #32

psenap píše: Docela často tu vidím, že na motorce se nejezdí na spotřebu, ale pro radost atd...to je samozřejmě pravda, ale zvýšená spotřeba může znamenat nějaký problém nebo abnormální stav a ten je moudré řešit.
To platí i pro SS a tím spíš po cesťáky.



Jen tak mimochodem - za kolik a jak jezdíš s fejzrem?

Vysoká spotřeba

20.10.2015 v 08:47 | Nahoru | #33
Bohužel přesně neměřím, ale vím že jsem měl při projížďce se ženou 5,9l sám mám tak 6-7 ale spíš tuším. Ovšem měl jsem dost rozštelovaný karbecy (dle prodejce byly dělaný, ale někdo to spíš zbastlil, mecanik říkal že takový hodnoty na klapkách dlouho neviděl) takže nevím co to udělá nyní.
Nyní to stejně už moc nezměřím, protože to nebude porovnatelný s létem. Ale doufám, že spotřeba bude +- stejná jak byla.
Nyní se spíš těším až to projedu, protože podle mechoše to bude rozdíl, rozhodně už za cestu v dešti par set metrů domů jsem poznal, že to víc brzdí motorem (otáčky padají rychleji zpět), ale dynamika nevím. Rozštelovaný to mělo přesně 8,0s 100-200km/h dle GPS aplikace. A rozhodně je nyní hladší volnoběh.

Vysoká spotřeba

20.10.2015 v 08:49 | Nahoru | #34
Všechny tyhle věci dnes jsou o mapách a motormanagementu. Stejnej motor může bejt ve sportu s průchozím sáním a výfukem, nakrmenej s vysokým předstihem na hranici detonací a bude žrát ve dvouhrnku 9l/100 stejně jako v cesťáku na 80% maxima výkonu, utaženej pro lepší použití na středu a spodku s menším předstihem (kvůli horšímu palivu někde v Rusku) a menším vibracím se spotřebou 6-7l/100 ...
Každopádně vydanou energií na objem paliva bude dvouhrnek vždy kulhat za víceválcovýma motorama.
Spotřeba je zásadně o ruce ... a neznamená to, jak tu někdo správně psal, že když budeš málo točit a jezdit spíš na spodní spektrum otáček, že ušetříš palivo. Dle konkrétní mapy tomu tak zdaleka nemusí bejt ...protože při akceleraci na spodku a středu tam může chlejstat vstřik daleko vetší dávku než ve vysokejch otáčkách.
Každopádně Capo (starej pokud správně chápu) by do sedmi měl jezdit bez problémů. Něco je špatně. Svíčky ven, okoukat ...filtr okoukat atd.

Vysoká spotřeba

20.10.2015 v 10:43 | Nahoru | #35
Já když jsem si koupil Varana(1000)tak jsem taky jezdil za 8-9 litrů.A jak tu někdo poznamenal-používám ho denně,takže taky spotřebu trochu řeším.Časem jsem se s tím naučil jezdit(řadit,brzdit....)a spotřeba šla na nějakých 6-7.Pravda,když jsme se toulali s kamarádem(námaha 1100FJR)po Dolomitech,tak to šlo k 8.Ale to byla jen 3,občas 4.A černé svíčky by opravdu znamenaly bohatou směs a pomůže i fitr.

Vysoká spotřeba

20.10.2015 v 16:58 | Nahoru | #36
vena1> lamdasondu motorka nemá
Aprilia Caponord
Vstřikování. Integrovaný elektronický systém řízení motoru. Nepřímé vícebodové elektronické vstřikování. Lambda sonda kyslíková sonda ve výfukovém systému. 47 mm subjekty průměr škrtící.

2 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba

20.10.2015 v 17:25 | Nahoru | #37
Pro srovnání, okruhovka mi žere 5l/20min a ostré enduro 3l/1mth (1mth=cca 30km). Ale za tu srandu to stoji!!!

(reakce na) Vysoká spotřeba

21.10.2015 v 16:05 | Nahoru | #38
nikod> mě taky...a nemám okruhovku

Vysoká spotřeba

21.10.2015 v 18:15 | Nahoru | #39
By mě zajímalo kolik žere K1 když jí držím v otáčkách...

Vysoká spotřeba

21.10.2015 v 20:03 | Nahoru | #40

1 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba

21.10.2015 v 23:13 | Nahoru | #41
RC8 pohoda za 6,5 l/100 km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba

22.10.2015 v 08:44 | Nahoru | #42

Danielos píše: RC8 pohoda za 6,5 l/100 km



jasně...tomu věřím...ale bereš spotřebu na každej válec zvlášť ...

(reakce na) Vysoká spotřeba

22.10.2015 v 09:26 | Nahoru | #43

t_freedom píše: jasně...tomu věřím...ale bereš spotřebu na každej válec zvlášť ...



Pitchu.

1 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba

22.10.2015 v 09:43 | Nahoru | #44
No zrovna motory KTM jsou svojí nenažraností pověstný... a RC8 prej pod 8l/100km jezdit moc nechce...

Naposledy editováno 22.10.2015 10:17:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba

22.10.2015 v 10:02 | Nahoru | #45

t_freedom píše: No zrovna motory KTM jsou svojí nenažraností pověstný... a RC8 prej pod 8l/100km jezdit moc nechce...



Pitchu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba

22.10.2015 v 10:17 | Nahoru | #46
Danielos> a spotřeba u KTM se udává v litrech benzínu a oleje na 100 resp. 1000km ...zvlášt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba

22.10.2015 v 12:41 | Nahoru | #47

t_freedom píše: Danielos> a spotřeba u KTM se udává v litrech benzínu a oleje na 100 resp. 1000km ...zvlášt



Já myslím synku, že o tom víš lejno.

Spotřeba opravdu se dá 6,5 l/100 km normální jízda 8-9, svižněji 10, neříkám že by se nedalo více, ale tohle jsem naměřil vždy za jednu projetou nádrž. Cca o 20% větší než gixer. Ale blbost, že nezajede pod deset jak tady píšou ti co chtějí ukázat jak "ostře jezdí" a že "na to mají" a ostatní jsou socky.

Olej jsem řešil, netěsnost, ale i přes netěsnost byl úbytek malý. KTM má své dětské nemoci, ale když ty víš jen co JPP, tak nepovídej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba

22.10.2015 v 15:03 | Nahoru | #48
Danielos>Hele, taťko ... můj kámoš má Adventuru 2011 ... a pod 8l/100km se moc nechytá, a při cestě po Corsice, Sardošce a Sicilce dolejval celkem litr oleje...a není sám s tím olejem.

KTM 990 žerou olej všechny ... a není to JPP... mám kolem sebe několik lidí...pápnou klíďo 0,5l na 2000km...

Možná že to má už 1190 vyřešený ...ale 1290ka prej opět musí dolejvat... tak nevím.
Nechci flame... ale zrovna na KTM co žere i trávu kolem silnice dokazovat spotřebu 6,5 ...to je zase diskuse...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba

22.10.2015 v 15:16 | Nahoru | #49
t_freedom> Tak neházej všechny KTM do jednoho pytle.

KTM rozhodně není dokonalá, už jsem 2x přetěsnoval motor a měnit preventivně pumpu po 15 tkm aby se nesypla a pak nesypl motor se mi zdá trochu na pikaču. Plus se musela namontovat ještě expanzka, což taky bylo od výroby na pikaču. Ale když říkám, že to tak žere tak to tak je a nediskutuj

(reakce na) Vysoká spotřeba

22.10.2015 v 15:19 | Nahoru | #50
Danielos> tak jo...ale musí to bejt ukrutná zábava

(já měl na Dukně několik závad... hned první byl netěsnej oleják... ani ti nevím kdo to pro Ducati dělá )

1 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba

22.10.2015 v 18:18 | Nahoru | #51
Možná to bude technikou jízdy. Přechod z 4V na 2V bych přirovnal jako z benzínového auta na diesel. Návyky tě budou držet o 2 litry výš než bys mohl jezdit.

(reakce na) Vysoká spotřeba

23.10.2015 v 09:16 | Nahoru | #52
TDM851> styl jízdy je přesně to...
ty diskuse jsou nekonečný... mám motor ze supersporta 998 v mosntru ...Origo to žralo tak min.6,8-6,9 max. na okruhu 11l /100km.
Potom co jsem to přemapoval a otevřelo se s tím pod 8 dostávám fakt hrozně těžce. Záleží hodně i na palivu - někde natankuju a nádrž vychází za 7,8...jinde při stejným typu jízdy poho 8,5 až 8,8 ... ale střelbu to jede pod 11l. Je to logický, dnbeska se všechny motory v běžným režimu držej mapama na hranici chudoby...a až teprve když to opravdu otevřeš do plnejch už to moc nehlídáš, protože bys to utavil...
A stejně se najdou lidi, co píšou že S4RS umí jezdit za 6l /100...ikdyby...NA CO MÍT S4RS ?????? když s tím jezdím za 6l ?
Všichni mě říkali, že až koupím dvouventil je úspornej ...hovno...žere mi to taky 7,5l ... SS900 na kterým všichni tvrděj že jezdí za 6l/100...

Vysoká spotřeba

23.10.2015 v 09:36 | Nahoru | #53
Cau, mam Falco (stejny motor jen s jinou el. atd.) a ze zacatku jsem si taky rikal sakra to zere (zvyklej z bmw za 5l), ale po case jak jsem se stim naucil jezdit spotreba spadla o dost dolu. Ono totiz jestli jezdis kochacku a podtacis motor, tak pak paradoxne hrozne zere. Ja mel ze zacatku taky spotrebu kolem 8l, ale potom pri normalni jizde 6-7l/100km. Tim teda nerikam, ze by to nechtelo seridit, protoze i tak je to hodne, ale bacha na styl jizdy kort jestli si predtim mel 4V.

1 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba

23.10.2015 v 09:57 | Nahoru | #54
přesně...ty stříkačky na dvouválech dávaj na spodku spektra otáček daleko větší dávky... než navrchu. U mě tedy dost na teplotě motoru.
Moje mapa začne dost brutálně přidávat když spadne teplota vody pod 75°C ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba

23.10.2015 v 12:43 | Nahoru | #55
t_freedom> se na to musím zaměřit.... já když chci jet na spotřebu tak to točím 3-4tis/ot a plyn jen lechtám... zkusím teda 4-5tis/ot a jen lechtat, třeba to taky spadne trochu, zatím kolem 7l....

(reakce na) Vysoká spotřeba

23.10.2015 v 15:48 | Nahoru | #56
oioi01> ja bych se u toho rotaxe nebál nad pět... ale to lechtání je důležitý...
dost důležitá je i maximáka... přes 120-130 bych nejel...

jenže já tohle nikdy nedokážu vydržet ...

(reakce na) Vysoká spotřeba

23.10.2015 v 17:05 | Nahoru | #57

t_freedom píše: Danielos>Hele, taťko ... můj kámoš má Adventuru 2011 ... a pod 8l/100km se moc nechytá, a při cestě po Corsice, Sardošce a Sicilce dolejval celkem litr oleje...a není sám s tím olejem.

KTM 990 žerou olej všechny ... a není to JPP... mám kolem sebe několik lidí...pápnou klíďo 0,5l na 2000km...

Možná že to má už 1190 vyřešený ...ale 1290ka prej opět musí dolejvat... tak nevím.
Nechci flame... ale zrovna na KTM co žere i trávu kolem silnice dokazovat spotřebu 6,5 ...to je zase diskuse...

kdyby mi nekdy v zivote jezdil duk pod sedm litru tak snad zacnu chodit do kostela.... a s tim olejem je to take pravda jinak ja jeste udavam hodnotu..pocet motoru na ujete kilometry

(reakce na) Vysoká spotřeba

23.10.2015 v 22:45 | Nahoru | #58

nikod píše: Pro srovnání, okruhovka mi žere 5l/20min a ostré enduro 3l/1mth (1mth=cca 30km). Ale za tu srandu to stoji!!!



Seriova R6ka na dromu dlabe kolem 10.5/100 a pod 10tisic otacek ji nenecham spadnout ....

Vysoká spotřeba

25.10.2015 v 00:51 | Nahoru | #59
Na Capu jsem měl při kochacím tempu, s přítelkyní a kuframa průměrnou 5,7. Takže chyba asi někde bude

Vysoká spotřeba

24.4.2016 v 18:40 | Nahoru | #60
Zdarec,taky přispěju s vlastní zkušeností...mam Kapoša od loňského srpna. Nalítal jsem cca 3,5tis. Spotřeba strašná +-8,teď mi Fonzi přehrál mapy a jsem na 6,5 litru...to je super!!! Taky se hodně zlepšil průběh výkonu. Táhne mnohem líp od spodu...teď jsem vyměnil ještě kolco na 16zubů a to je uplná paráda. Fantastický odpal z místa a zrychlení při předjíždění
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord miki64 1 31.10.2023 v 06:53 soccer
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord Libiq 8 20.3.2023 v 12:29 Libiq
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... Kejbls 54 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord Etv1000capo 23 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord Káreo 2 24.12.2021 v 12:30 Piwell


TOPlist