1 reakcí na tento příspěvek jakej cruiser jezdí jako ,,diesel" opravdu využívá svůj krou...
Guzzi je i na 6 rychlostní stupeň použitelná od nějakých 2500 ot.
Asi by se sesbirala i ze dvou, ale nechci ji trápit.
Každopádně bych vyřadil veckove dvouvaly a hledal zátah od opravdu nízkých buď u Triumpha Rocketa nebo motoru typu boxer.
Goldwinga jsem nikdy nařídil, ale třeba Subaru je schopno jet na 1000 ot., takže by to mohlo být podobné..
Ten bude chtít pro plynulou jízdu např. min.2000 ot, ale bude v nich mít víc síly než ten litr.
Řadit budeš na 2 válci vždy víc, protože má oproti čtyřválci poloviční rozsah otáček..
Takze odpoved tazateli je, aby hledal neco s kratkyma kvaltama (aby to na petku nebo nedejboze sestku netocilo ve stovce tisic otacek) a nejakym normalnim kroutakem na motoru (tedy od 100Nm vejs)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej cruiser jezdí jako ,,diesel" opravdu využívá svůj krou...
dva_hrnce píše:
Goldwinga jsem nikdy nařídil, ale třeba Subaru je schopno jet na 1000 ot., takže by to mohlo být podobné..
1500 ccm goldwing má krouťák 150 Nm a tahá fakt pěkně od spoda. Na 5 bez problémů 50 km/h, takže kolikrát při průjezdu obcí ani neřadím, jen uberu plyn a na konci obce zase přidám Ale není to až takovej cruiser
2 reakcí na tento příspěvek jakej cruiser jezdí jako ,,diesel" opravdu využívá svůj krou...
A výhody velkého objemu ? Krásný zvuk, při kochací jízdě nemusíš moc řadit ( 5 obsáhne 60 až 200 km/hod ).
Nevýhody : Vzhledem ke krouťáku se na 1 nedá popojíždět. Musí se spojkovat a to občas i na 2 v opravdu utažených vracečkách.
Naposledy editováno 14.09.2015 12:48:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej cruiser jezdí jako ,,diesel" opravdu využívá svůj krou...
http://www.honda.cz/...c-2014/overview.html
1 reakcí na tento příspěvek jakej cruiser jezdí jako ,,diesel" opravdu využívá svůj krou...
(reakce na) jakej cruiser jezdí jako ,,diesel" opravdu využívá svůj krou...
Chtěl jsem si jako druhou koupit nějaký šestkový 4válec, ale půjčil jsem si ho od kámoše a nuda. U velkoobjemového 2válce nikdy nevíš kdy tě při neopatrné jízdě vykopne a setřese.
Naposledy editováno 14.09.2015 14:21:23
Obecně velký objem v čoprovým dvouválci nebo cestovním čtyřválci.Ostřeji naladěné stroje mají vše poněkud výše.Jednoválec to taky umí,ale ne úplně odspodu,tam se mu to nelíbí.Ale třeba Kawasaki KLR je schopna se sesbírat od 1500 ot i na poslední kvalt.Proto se k ní taky vracím
(reakce na) jakej cruiser jezdí jako ,,diesel" opravdu využívá svůj krou...
xsnakex píše: Curtiss> Letos na jaře jsem v Letňanech viděl nový Goldwingy a čuměl jsem,jakej je to cruiser :
http://www.honda.cz/...verview.html [/quote]
Jo, máš pravdu, na F6C jsem si nevzpoměl
2 reakcí na tento příspěvek jakej cruiser jezdí jako ,,diesel" opravdu využívá svůj krou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej cruiser jezdí jako ,,diesel" opravdu využívá svůj krou...
(reakce na) jakej cruiser jezdí jako ,,diesel" opravdu využívá svůj krou...
Na vině je,jak napsal Slávek-TDM, dlouhá převodovka ( 5 stupňů ) a malý rozsah otáček. Jezdím vlastně jen v rozmezí 1200 až 3500.
2 reakcí na tento příspěvek jakej cruiser jezdí jako ,,diesel" opravdu využívá svůj krou...
Mám VTXko 18-ku a ano, dá se jet na 5-ku (je to 5ti kvalt) i 50. Ale jede to skoro na volnoběh a nedá se z týhle rychlosti prudčejc akcelerovat!, jenom to jemně vytáhnout něžně za plynem. Pořádnej záběr na 5-ku je až od cca 90 km/h!, kdy si v pásmu maximálního krouťáku a pak to razantně táhne minimálně do 180-ti a postupně k těm 220ti. Ale prudce akcelerovat od 40ky musim na 3ku, od 60ky na 4ku. A je fakt, že na jedničku je to "ucukaný" - nástup záběru je prostě mohutnej a každý nechtěný pootočení heftem je hned znát - ať už kvůli neohrabaný ruce, nebo na nerovnosti.
Takže požitek z velkoobjemovýho cruisera teda rozhodně neni v tom, že s tim budeš jezdit jak s traktorem a bez řazení, ale v hodně návykovým přídělu krouťáku.
PS.: Je teda jedno řešení, sice dražší, ale přesně dle tvých představ: HOSS BOSS !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej cruiser jezdí jako ,,diesel" opravdu využívá svůj krou...
Ale jinak souhlas.Po několikaletém soužití s eLkovým dvouválcem jsem se vrátil k jednoválci.Ten dvouvál měl dole možná stejný nebo větší krouťák,ale motor původně se Supersportu,byť upravovaný měl převodovku i naladění příliš "na dlouho" a nízké otáčky se mu nelíbily.Jednoválec je na to sám,takže zpřevodování je více do síly¨a díky tomu se dá používat opravdu nízko.
Ideální volbou by asi byl nějaký starý Norton nebo Einfeild,případně podobný jednoválec staré konstrukce.Taktéž dvouvál z té doby by odvedl podobnou práci...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej cruiser jezdí jako ,,diesel" opravdu využívá svůj krou...
(reakce na) jakej cruiser jezdí jako ,,diesel" opravdu využívá svůj krou...
Zase ale když se zadaří výjezd ze zatáčky na 3ku s lehce driftujícím zadním kolem tak mi to ty trable vynahradí... A když se mi povede pěkně plynule projet vracečku tak mám ze sebe taky radost - ale přiznávám, že se na to vždycky soustředím - automaticky podvědomě bez soustředění to prostě nedám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej cruiser jezdí jako ,,diesel" opravdu využívá svůj krou...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|