2 reakcí na tento příspěvek jakej cruiser jezdí jako ,,diesel" opravdu využívá svůj krou...
Mám VTXko 18-ku a ano, dá se jet na 5-ku (je to 5ti kvalt) i 50. Ale jede to skoro na volnoběh a nedá se z týhle rychlosti prudčejc akcelerovat!, jenom to jemně vytáhnout něžně za plynem. Pořádnej záběr na 5-ku je až od cca 90 km/h!, kdy si v pásmu maximálního krouťáku a pak to razantně táhne minimálně do 180-ti a postupně k těm 220ti. Ale prudce akcelerovat od 40ky musim na 3ku, od 60ky na 4ku. A je fakt, že na jedničku je to "ucukaný" - nástup záběru je prostě mohutnej a každý nechtěný pootočení heftem je hned znát - ať už kvůli neohrabaný ruce, nebo na nerovnosti.
Takže požitek z velkoobjemovýho cruisera teda rozhodně neni v tom, že s tim budeš jezdit jak s traktorem a bez řazení, ale v hodně návykovým přídělu krouťáku.
PS.: Je teda jedno řešení, sice dražší, ale přesně dle tvých představ: HOSS BOSS !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej cruiser jezdí jako ,,diesel" opravdu využívá svůj krou...
Ale jinak souhlas.Po několikaletém soužití s eLkovým dvouválcem jsem se vrátil k jednoválci.Ten dvouvál měl dole možná stejný nebo větší krouťák,ale motor původně se Supersportu,byť upravovaný měl převodovku i naladění příliš "na dlouho" a nízké otáčky se mu nelíbily.Jednoválec je na to sám,takže zpřevodování je více do síly¨a díky tomu se dá používat opravdu nízko.
Ideální volbou by asi byl nějaký starý Norton nebo Einfeild,případně podobný jednoválec staré konstrukce.Taktéž dvouvál z té doby by odvedl podobnou práci...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej cruiser jezdí jako ,,diesel" opravdu využívá svůj krou...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|