globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nastavení karbeců srad
 
25.8.2015 v 22:30
zdar kluci , neví prosím někdo na kolik otáček se nastavují šroubky (podle manuálu Pilot screw) na karbecu Gsx-r 600 srad . Čistil jsem ho a všechny jsem dal stejně na 2,5ot a nějak se mi to pořád nezdá . Motorka má i po seřízení podtlaku stále nepravidelný volnoběh . Původní polohu jsem si nezaznamenal . díky za rady

Naposledy editováno 25.08.2015 22:31:32

nastavení karbeců srad

25.8.2015 v 22:36 | Nahoru | #1
Predpokladam, ze 2,5 po dosazeni Pridej nebo uber, jinac to nezjistis. Ja na sve GSX musel povolit vic, jinac volnobeh blbnul.

1 reakcí na tento příspěvek nastavení karbeců srad

25.8.2015 v 22:42 | Nahoru | #2
ono by to chtelo udelat synchronizaci. Hledej Smudlo hledej, zagugli nebo na You Tube najdi synchronizaci pomoci vodniho manometru. 5 metru hadicky, kus prkna a mas vystarano!

nastavení karbeců srad

25.8.2015 v 22:44 | Nahoru | #3
no právě že každá byla otočená trocha jinak , myslel jsem si že do toho někde vrtal zbytecne , ale ma to něco do sebe . to budu muset nejspíš opravdu zkusit metodou pokus/omyl .

(reakce na) nastavení karbeců srad

25.8.2015 v 22:45 | Nahoru | #4
sered> podtlaky mam hotove , bez nich je jasne , ze volnobeh nikdy nebude pravidelny.

1 reakcí na tento příspěvek nastavení karbeců srad

26.8.2015 v 06:58 | Nahoru | #5
Podle manuálu to dobře nemáš. Nevím, jaký typ karbíku tam máš, ale vždy 1 a 4 válec má stejnou hodnotu, 2 a 3 stejnou, ale jinaou než 1 a 4. ID číslo karbíku máš na boku a podle toho to seřiď. Buď 1 a 4 (3 1/2)... 2 a 3 (2 1/2), nebo 1 a 4 (3 1/4)... 2 a 3 (2 1/4)...

E: manuál je tady na motorkářích
E2: tak musíš mrknout pořádně do toho manuálu, liší se to ještě rok od roku. Takže si tam najdi přesný typ karburace a podle toho nastavuj

Naposledy editováno 26.08.2015 07:05:38

1 reakcí na tento příspěvek nastavení karbeců srad

26.8.2015 v 07:50 | Nahoru | #6
a cimpak serizujes podtlaky??? zNevim jak Ty, ale ja prave i sroubkama volnobehu!!!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nastavení karbeců srad

26.8.2015 v 08:55 | Nahoru | #7
sered: "šroubkama volnoběhu" myslíš šrouby volnoběžné směsi? Ty na podtlaky nemají vliv.

Ale vážení, opakuju už poněkolikáté: Ty manuálové hodnoty nejsou stav, na jakém se mají šrouby nechat. Ten je výchozí pro nastavování! Takže se dají podle manuálu, motor se nahodí a pak se polohy doladí podle lambdy. Konečný stav se samozřejmě od výchozího liší podle vyběhanosti motoru a karburátorů a závisí i na úpravách motorky (laďák, filtr). Čili pokud byl každý šroub nastavený jinak, mohlo to být klidně správně.

(reakce na) nastavení karbeců srad

26.8.2015 v 09:03 | Nahoru | #8
1100Virago>

(reakce na) nastavení karbeců srad

26.8.2015 v 10:15 | Nahoru | #9
1100Virago> jasňačka, jen jsem mu poslal, čeho se chytnout

(reakce na) nastavení karbeců srad

27.8.2015 v 21:47 | Nahoru | #10
..Roko..> skvělý , to jsem potřeboval vedet . v mem manuálu jsem o tom nenašel ani zmínku . moc díky . zkusím to podle toho udělat a napíšu jak to dopadlo.

nastavení karbeců srad

30.8.2015 v 14:07 | Nahoru | #11
Ale, jak psal 1100Virago. Je to obecné pravidlo pro nový motor, asi tím nic nepokazíš, ale úplně optimalní to nebude. Možností je několik, nejlevnější je idle drop procedura (hledání nejvyššího volnoběhu), podle svíček a nejpřesnější A/F ratio podle lambdy.

nastavení karbeců srad

1.9.2015 v 20:19 | Nahoru | #12
bylo to obecné , pravda . Zkoušel jsem nastavit ty předepsane , bylo to 1,4 3,1/2 a 2,3 2,1/2 . Jak už jsem zminil , vnitřní valce jsem už na ty otáčky nastavené měl , svíčky byly bílé jak stěna , tak jsem dal o pul otáčky víc a venkovní jsem nechal na předepsanem.... něco jsem ujel , zjistil že je to napytel a všude jsem přidal ještě po půlkách . Je to znatelnější , možná by to ještě chtělo , ale taky to celkem trva , než zjistim barvu svíček , přestavím karbecy a vše zpátky složím . Napadlo mě změřit teploty každého svodu a podle teploty soudit zda je to bohate nebo chude . mam infrateploměr .

nastavení karbeců srad

8.9.2015 v 13:47 | Nahoru | #13
Já teďka budu aplikovat lambdu. Ale potřebuješ každej válec nejlépe zvlášť. Stačí lamda a multimetr a zjištíš, jak na tom jsi

nastavení karbeců srad

27.9.2015 v 11:53 | Nahoru | #14
na každý válec zvlást znamena udělat do každého kolena díru a šroubovat 4 lambdy ?! To už je na mně moc velký zásah :)

nastavení karbeců srad

1.10.2015 v 08:12 | Nahoru | #15
Je to ,ale ideální a 100% metoda Třeba KTM 950 Advik už to má z výroby

Naposledy editováno 01.10.2015 08:13:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist