globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Plochý výkon mezi 2-3 tisíci
Zdar chlapi,
CBF1000 mám už rok a naježděno cca 8tisíc za sezonu, ale teď na jaře jsem si při dojíždění do práce (cca 10minut) všimnul nepříjemného plochého místa výkonu motorky mezi 2-3 tisíci a to hlavně při prvním a druhém kvaltu. Ve vzšších rychlostech už se tolik neprojevuje ale při pojíždění po Praze je to vážně otravný.

Máte někdo stejnou zkušenost nebo to spíš spadá do kategorie závada?
Na zahraničních fórech si na podobné chování "Bifera" stěžuje více lidí.
Dá se toho nějak zbavit? Momentálně mě to štve víc než vibrace plastů

Plochý výkon mezi 2-3 tisíci

25.3.2015 v 11:41 | Nahoru | #1
Manželka má na této motorce najeto již dost přes 100 000 km a zatím problém jediný a to spálený alternátor. Vyzkoušej vyměnit svíčky, může to při malých otáčkách jet jenom na tři válce.

Plochý výkon mezi 2-3 tisíci

25.3.2015 v 11:49 | Nahoru | #2
Ahoj. Tak moje manželka má na CBFku kromě spaleneho altiku a prebijejiciho regulatoru jedinou, časem získanou vlastnost a to tu, že kolem dvou tisíc otáček se při jízdě se zavřeným plynem rozcuká. Jen mírně. Ale vypadá to, jako že se nemůže rozhodnout, jestli dávat nebo nedávat benzin. Jinak žádné výkonové plochy nepociťuji. táhne furt stejně..

Plochý výkon mezi 2-3 tisíci

25.3.2015 v 11:57 | Nahoru | #3
asi budu za vola, ale co je to plochej výkon? Já znám jen plochý baby

Naposledy editováno 25.03.2015 11:58:13

1 reakcí na tento příspěvek Plochý výkon mezi 2-3 tisíci

25.3.2015 v 12:30 | Nahoru | #4
Šemík-> Plochej výkon v mém případě znamená, že mezi 2 a 3mi tisíci můžeš dát půl plynu nebo plnej kotel a akcelerace je pořád stejná, jakoby na větší přidání vůbec nereagovala. Po 3ech tisících už tě ale nakopne.

gtrcbf-> Cukání se zavřeným plynem občas pozoruju i já.

Objednány iridiové svíce. Do výměny bych se rád pustli sám, ale nikde nemůžu na CBF najít popis toho, co všechno to kromě zvednutí nádrže obnáší.

Plochý výkon mezi 2-3 tisíci

25.3.2015 v 13:18 | Nahoru | #5
Ja zkousel svice menit sam a slo to. Staci zvednout nadrz a trochu trpelivosti. Jedna z tech prostrednich je nejak pitome, ze poradne "ocko nenasadis", ale povedlo se. Potrebne naradi je v sade v sedle. Iridiove davam od zacatku a stejne cuka.

Plochý výkon mezi 2-3 tisíci

25.3.2015 v 13:35 | Nahoru | #6
bavíte se o motorce nebo o autě?

Naposledy editováno 25.03.2015 13:35:17

(reakce na) Plochý výkon mezi 2-3 tisíci

26.3.2015 v 09:20 | Nahoru | #7
DrakCZ> já bych spíš řekl že to má výkonovou díru, ale je to jedno-hlavně to nejede jak má

Plochý výkon mezi 2-3 tisíci

7.4.2015 v 11:15 | Nahoru | #8
Svíčky vyměněné za Iridiové, staré byly v dobrém stavu (originály po 36k). Po delší jízdě a zajřátí se ten výkon trochu zlepší, ale stejně mě to deptá při kratších jízdách :-/

1 reakcí na tento příspěvek Plochý výkon mezi 2-3 tisíci

22.6.2015 v 20:27 | Nahoru | #9
Když budu psát blbosti,tak mi klidně vynadejte,rád se poučím! CBF má optimální nástup výkonu od 3000 ot/min a výš. To je jeho vlastnost.Když je to pod ,tak motor cuká a trápí se. Proto by se měl držet ve výkonu. To co bys chtěl, umí véčkové dvouválce,tam není problém se držet kol 1500 ot. a motor netrpí,ty táhnou odspodu. CBF se holt musí trošku točit. Ale to je furt zlatý,kdyby ses zkusil projet kupř. na Fireblajdu CBR 1000(z jehož motoru CBF vychází) ,zjistil bys ,že ho musíš točit daleko víc,abys vůbec jel .

Naposledy editováno 22.06.2015 21:03:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plochý výkon mezi 2-3 tisíci

10.7.2015 v 10:39 | Nahoru | #10
nobady> Ahoj a diky za reakci.

Samozrejme se ji snazim nepodtacet a jezdit nad 3 tisice. Problem je ale u rozjezdu po studenem startu, nez se motorka trosku vyjezdi. Prvni stupen a druhy stupen v rozsahu 2 - 3 tisice proste trpi a jede jako by ztratila 50 procent vykonu. Jakmile se tenhle rozsah prekroci, nebo jdes pod nej, zase naskoci tech "100" procent, ktere znas. Jakmile se motorka po par kilometrech zahreje, frci jak ma. Spousta lidi rika, ze to nemam resit, kdyz se to deje jen za studena, ale leze mi to na nervy, hlavne ve meste, kde je potreba dost zatacet a s tim rozjezdovym rozsahem je clovek v zatacce dost na trni, protoze kdyz uz si v zatacce po rozjezdu z krizovatky, hodis za dva a trefis se do hlucheho mista, pridavas plyn.......pak te to trochu nakopne :-/

Po vymene svicek uz jsem to ale prestal resit. Az budu potrebovat servisovat pro jine duvody, tak se jich v servise na tohle zeptam, ale do te doby s tim ziju.

Naposledy editováno 10.07.2015 10:40:17

(reakce na) Plochý výkon mezi 2-3 tisíci

Skvělá odpověď, děkuji! 21.7.2015 v 12:30 | Nahoru | #11
DrakCZ> Jo jasně ,mně dělá to samý a jiným určitě taky,takže to určitě není v kategorii závada. Já to řeším tak,že ji vyndám před garáž,nastartuju,v klidu si oblíknu helmu , rukavice a motka se lehce zahřeje a už to nedělá (cca 2 -3min),možná ,že v tom taky hraje roli benzín-snažím se dávat Shell,přijde mi,že jede líp.
Mne třeba zkraje znejistil chod motoru při neutrálu, vydává zvuk ,jak kdyby se dusil,ale když jsem zjistil,že kolegovi se sesterskou CBF dělá to samý,už to neřeším.Víš co, ono je to o zvyku. Před pěti lety jsem měl vzduchem chlazený Virago 535 a to se jako všechny véčkové vzducháče muselo chvíli zahřát a stejně mi i po zahřátí zkraje jízdy chcípalo na křižovatkách. Nejdřív mě pěkně sra.. ,ale po dvou letech provozu už jsem to neřešil . A myslím,že to budeš za rok mít podobně,určitě se netrap kvůli tomu,že by byla nějaká chyba,protože vlastně není .

Naposledy editováno 26.07.2015 20:11:02

Plochý výkon mezi 2-3 tisíci

21.7.2015 v 12:43 | Nahoru | #12
řekl bych, že to bude vlastnost, která není závada. Je to řešitelné možná nějakým laděním, výměnou výfuku, filtru apod. Nebude to levné a výsledek nejistý. Asi bych zkusil projet jinou CBF a pokud se chová stejně tak bych to neřešil a začal jezdit na vyšší otáčky.

Plochý výkon mezi 2-3 tisíci

21.7.2015 v 12:45 | Nahoru | #13
podtočenej motor, co bys chtěl, dej jinej převod a budeš se pohybovat jiném spektru otáček,nebo cesta ladění, powercomander, výfuk, filtr, čest plochej výkonům

Plochý výkon mezi 2-3 tisíci

21.7.2015 v 13:22 | Nahoru | #14
Diky za reakce panove. Rad bych projel jine CBF,ale necekam, ze mi ji nekdo pujci. I ja mam tu svou moc rad :D Je pravda ze na tuhle specifickou vec uz jsem si zvykl, ted me trapi jine :]
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 29.4.2024 v 15:42 Bubo32
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist