Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zdravim pročítal jsem nějaké články a zajímal by mě váš nazor. Je lepší podvozek mekčí nebo tvrdší? Jedná se o naše silniče. Dneska jsem jel a v zatačce hrbolatá silnice a docela mi to skákalo připadal jsem si jak na skákacim hradu . Tak jsem si řekl že by asi byl lepší tvrdší ale třeba to je pouze moje domněka. Díky za rady
tvrdsi a mekci - pod tim si predstavujes co? on "podvozek" je pruzina a tlumic, muze byt tuzsi pruzina, stejne jako muze byt nastaveny vetsi utlum na tlumici (ve dvou smerech) oboji se chova jinak.
podvozek nastavenej na hrbatou silnici nefunguje nijak zvlast na pekny ceste a naopak...
na silnici mi příjde že zadní tlumič na moto i když je na nejtvrší tak že i tak je příliš měkký a že vůbec netlumí. Přemýšlel jsem nad výměnou Nějaké lepší značky.
Je to yamaha mt-07 na anglických fórech o tom něco je že ten origo je na nic ale s moji angličtinou se mozna pletu. Přemýšlel jsem na wilbers. I v jízdě se s tím origo necítím dobre
to testoval Srsen, ne? A nadaval, ze na hov.o ... Najdi nekoho kdo tomu rozumi a objednej si to primo postaveny na tvoji vahu. Sice ranec, ale vysledek znatelnej.
Já taky laboroval na Speed Triple 955i 03 jak je nastavit a podle manuálu úplně na prd, nesedlo mi ani jedno nastavení. Tak jsem si našel manuál na Daytonu 955i a nastavil podle ní a je to super, pouze předpětí pružin mám na svou váhu. Jinak na japoncích to dle manuálu celkem funguje pokud máš tak do 90kg, pak už musíš laborovat nebo koupit jiný pružiny. MT 07 je naprd zadním centrálem vyhlášená, někde museli ušetřit za ty prachy co to prodávají, no...