Téma: těsnění mezi kartery Jawa
10.6.2015 v 17:01
Čau, skládám dohromady motor na kulatou jawu 350 a mám problém - kartery přede mnou půlil někdo hrubší silou, než by bylo třeba a podle toho ty dosedací plochy vypadají. Největší problémy jsem jemně sjel pilníkem a jemným šmirglem na prkýnku, ale nechci na to sahat moc, abych to někde ještě nezhoršil. V současné chvíli jsem na tom takhle - kartery vypadají že by mohly těsnit asi až na tři místa - tam trochu proti světlu světlo prosvítá a podaří se mi tam strčit spárovou měrku 0,1mm. 0,15 už ne, to je moc.
Dotaz zní - udrží to silikon? Bude lepší tam dát papírové těsnění, nebo silikon? Dvě místa jsou nad a pod převodovkou, jedno místo u klikovky.
Díky!
Dotaz zní - udrží to silikon? Bude lepší tam dát papírové těsnění, nebo silikon? Dvě místa jsou nad a pod převodovkou, jedno místo u klikovky.
Díky!
Ještě bych je vzal na skleněné desce a potom těsnil raději papírem, nicméně zkus je sesadit dohromady pouze s převodovkou bez kliky a zkus jestli bude převodovka převodovkovat
Jinak silikon to udrží, ale jde právě o to, aby fungovala převodovka a to se dá nahonit papírem
Naposledy editováno 10.06.2015 17:37:16
Jinak silikon to udrží, ale jde právě o to, aby fungovala převodovka a to se dá nahonit papírem
Naposledy editováno 10.06.2015 17:37:16
1 reakcí na tento příspěvek těsnění mezi kartery Jawa
černej silikon, na odstátý místa větší vrstvu a řekl bych že pohoda ...
1 reakcí na tento příspěvek těsnění mezi kartery Jawa
rozhodně papírové těsnění ,ono tam není jen kvůli utěsnění ale i kvůli vůlím hřídelím v převodovce .(když jsem skládal motor na fichtla tak jsem nedal tesnění jen silikon a převodovka byla kousla ve futrech ,šla volně a když jsem povolil kartery.Po přidaní papírového těsnění už vše okej)
Papírové těsnění a červený silikon
Papírové těsnění a červený silikon
hagrid.hagrid: Jenže mezi fichtlem a 350 je rozdíl. Do fichtla papír mezi kartery patřil od výroby, do 350 ne. Tam právě patří jen tmel.
Kartery se zabrušují tak, že se na rovnou desku (sklo, kámen) pleskne brusná pasta a tak dlouho se jimi šoupe, až je dosedací plocha rovná.
Kartery se zabrušují tak, že se na rovnou desku (sklo, kámen) pleskne brusná pasta a tak dlouho se jimi šoupe, až je dosedací plocha rovná.
3 reakcí na tento příspěvek těsnění mezi kartery Jawa
Kdepak papír těsnění tam patří,jedno mi visí nad ponkem do 634
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) těsnění mezi kartery Jawa
1100Virago> sorry tak to těsnení není na 634 ty opravdu měly na tmel.,mě tam vysej mezi válce a karter na 634.
Jinak vím že je tu řeč 350 kejvačce.Když jsem dělal motor na ČZ 250 tak ta měla uprostřed papírové tesnění s tmelem a to ten motor byl původní ten níkdo nikdy nerozebíral.
Z montážní příručky : ¨.........Je-li levý díl skříně takto smontován, necháme jej vychladnout. Po vychladnutí potřeme celou styčnou plochu levého dílu klikové
skříně dobrou těsnící hmotou (nanáší se pouze tenká, stejnoměrná vrstva). Jestliže byly přebroušeny nebo přefrézovány styčné plochy
dílu skříně, nezapomeneme na tuto těsnící hmotu přiložit papírové těsnění správné tloušťky. ..........
Jinak vím že je tu řeč 350 kejvačce.Když jsem dělal motor na ČZ 250 tak ta měla uprostřed papírové tesnění s tmelem a to ten motor byl původní ten níkdo nikdy nerozebíral.
Z montážní příručky : ¨.........Je-li levý díl skříně takto smontován, necháme jej vychladnout. Po vychladnutí potřeme celou styčnou plochu levého dílu klikové
skříně dobrou těsnící hmotou (nanáší se pouze tenká, stejnoměrná vrstva). Jestliže byly přebroušeny nebo přefrézovány styčné plochy
dílu skříně, nezapomeneme na tuto těsnící hmotu přiložit papírové těsnění správné tloušťky. ..........
Silikon stačí. Vůle si vymez na sešroubované skříni.
Silikon dotáhni na citovku a natvrdo druhý den po vytvrdnutí.
Je to lepší. Jinak bys mohl mít plochy bez silikonu a díky nerovnoměrnému ohřívání skříně, by ti mohl olej sáknout.
Papírové těsnění se dávalo, ale dnes je překonané.
Dávám jej jen pod karb a válec. (lze případně vrátit zpátky pokud jej netrhneš)
Silikon dotáhni na citovku a natvrdo druhý den po vytvrdnutí.
Je to lepší. Jinak bys mohl mít plochy bez silikonu a díky nerovnoměrnému ohřívání skříně, by ti mohl olej sáknout.
Papírové těsnění se dávalo, ale dnes je překonané.
Dávám jej jen pod karb a válec. (lze případně vrátit zpátky pokud jej netrhneš)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) těsnění mezi kartery Jawa
JerryTheRay píše: černej silikon, na odstátý místa větší vrstvu a řekl bych že pohoda ...
A pročpak černej silikon, kterej zrovna tak jako červenej, vidíš zdaleka. Já používám transparentní a nikdo nic nepozná.
1 reakcí na tento příspěvek těsnění mezi kartery Jawa
Spravně tam patři papirove těsněni.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) těsnění mezi kartery Jawa
karbontrade píše: Spravně tam patři papirove těsněni.....
Z fabriky se papírové těsnění mezi kartery nikdy na tyhle motorky nedávalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) těsnění mezi kartery Jawa
Sukin píše: Z fabriky se papírové těsnění mezi kartery nikdy na tyhle motorky nedávalo.
Nemáš pravdu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) těsnění mezi kartery Jawa
PEPAFJR píše: Nemáš pravdu.
A na kterých typech konkrétně bylo?
Sukin píše: A na kterých typech konkrétně bylo?
Loni jsem rozebíral dva motory z JAWY 350 r.v. 1956, které nebyly nikdy půleny, byl jsem přesvědčen,že těsnění tam bylo. Večer jsem prostudoval fotky z tohoto rozebírání a musím uznat,že těsnění tam žádné nebylo. A tak se Ti omlouvám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) těsnění mezi kartery Jawa
Proč nejít s dobou. Jsou speciální tmely na bázi silikonu a to přímo na převodovky a na motory. Jsou hustější a dělají se i ve světle šedé barvě, takže nejsou vidět.
Daji se koupit všude, např u kelyšáků ho mají pod kódem EL 030.790 , používá se např.pod vanu bez těsnění Fabia 1,4 16V, na převodovky...
Daji se koupit všude, např u kelyšáků ho mají pod kódem EL 030.790 , používá se např.pod vanu bez těsnění Fabia 1,4 16V, na převodovky...
kpt26 píše: Proč nejít s dobou. Jsou speciální tmely na bázi silikonu a to přímo na převodovky a na motory. Jsou hustější a dělají se i ve světle šedé barvě, takže nejsou vidět.
Daji se koupit všude, např u kelyšáků ho mají pod kódem EL 030.790 , používá se např.pod vanu bez těsnění Fabia 1,4 16V, na převodovky...
Spoustu speciálních tmelů na převodovky jse již vyhodil nebyly prostě odolné benzínu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 4019, 4020] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 120577 | Včera v 22:54 Jirka4137 |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka | blazajan87 | 3 | 21.8.2024 v 22:19 Drak1 |
jaký palivový filtr Babetta 210, Jawa 350/354 Kývačka, ČZ 150, Čína Pitb... | pitbikeros | 11 | 23.7.2024 v 09:00 Dr.fík |
Jawa problém s předním kolem Jawa 350/360 panelka Jawa ČZ | Jirk_K | 3 | 15.4.2024 v 08:56 Dolin |