VZhledem k aroganci zakladatele, jsem si dovolil toto vlákno obnovit, jako verzi č.2
Vadí mi, když někdo slyší na své jméno kritiku a pod její tíhou dokáže reagovat jedině tím, že vlákno uzavře, ačkoliv by nadále mohlo být otevřeno i bez zakladatelvo přítomnosti.
Léčení vlastního ega na některých vláknech jsou mnohdy až nechutná, ale nenechme si svůj krásný chopper život znechutit několika individuama a zadebatujme zde tedy i bez původního zakladatele.
Předpokládám, že jeho prvotní zámysl byl dobrý. Držme se tedy zámyslu a vlákno obnovme.
Přeji všem štastnou cestu
Naposledy editováno 05.05.2013 23:39:13
2 reakcí na tento příspěvek forum pro čopráky 2
1 reakcí na tento příspěvek forum pro čopráky 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2
1 reakcí na tento příspěvek forum pro čopráky 2
1 reakcí na tento příspěvek forum pro čopráky 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2
Jinak menší info z koupě:
Motorka byla od místa mého bydliště 320 km v neděli ráno jsem v 5:45 hod. vstal nasedl do červené octavky, vyzvedl svého kamaráda Kubu, který dráždí pěšáký na svém Dragstaru 1100 a v 7:00 hod. ráno jsme vyrazili za motkou. Po dlouhé a strastiplné cestě (nedoporučuju kupovat červenou jedničkovou octavku a s řidičem v bílé košili, když jedete po dálnici všichni před vámi zpomalují na 130, protože si myslí, že máte radar ), Počasí se střídalo na slunečno s nechutnými 26°C s docela velkými dešti, ale nakonec jsme v 10:20 hod. dorazili k Jesenické přehradě, kde jsme se srazili se Zdendou a jeli par posledních kilometrů. Po dojezdu na místo jsme zjistili, že v dané lokalitě máme problém se signálem, panebože taková místa na světě ještě existují? Mno nic, popojížděli jsme a po chvilce se nám podařilo dovolat a dorazili jsme na místo určení.
Co vám budu povídat byla to prostě motorka, je pravda trošku zanedbaná, ale rozhodl jsem se, že si jí vezmu. Už teď vím, že má propálené spoje uvnitř svodů (protože při volnoběhu je slyšet chrastění a v tom místě jsou chromované svody strašně začouzené) Brzdová hadice se při zmáčknutí napíná jak had a nějaký všeuměl to divně pospojoval (stejně chci dát pancéřové hadice) Ovladače na řídítkách budou rozhodně potřebovat repas a spojkové lanko bude také potřeba vyměnit. Přední parkovací světlo nefungovalo (prasklá žárovka) a zadní potkávací světlo nefungovalo (prasklá žárovka), karbec bude potřeba vyčistit a seřídit a hlavně 2 dny propadlá technická a ještě strašně tlusté a divné gripy, které si také vyměním!!!! Mno nic stejně jsem si na začátek připravil 10.000,-Kč na počáteční servis a vypadá to, že do motoru nebylo nikdy šáhnuto, protože podle Zdeňka je tam originální těsnění. Motka byla prvně registrovaná v ČR a přes Zdeňka se mi na ní dostalo kladných referencí. S původním majitelem jsme ukecali nějakou slevu. Podepsala se smlouva, předaly se peníze a vyrazilo se. Já v autě a Kuba na motorce (to že nemá technickou jsme nějak skousli, že případně zaplatíme pokutu a klidně i 5 protože opětovná cesta by mě přišla na 4500,-Kč.
Teď vyvstává otázka proč já v autě, když si jí kupuji já. Jednoduchá odpověď teprve dodělávám řidičák na A a závěrečky budu mít 18.června (takže zatím nejsou noty) a to už by jsme u policistů asi neukecali a pak bych se na Maříka mohl jen dívat v garáži. K těm zkouškám jsem z Jihlavy a máme tu docela funny komisaře a je tu 60% úmrtnost u prvních závěrečných jízd a většinou člověk co to tady na 3 x nedá jde do nějakého jiného města a tam to dá s prstem v nose na poprvé. U zdejších komisařů není vy-jímkou, že vám na konci jízdy prostě řeknou necítil jsem se s vámi bezpečně přijďte příště, nebo málo jste se díval do zrcátek, nebo kruhový objezd jste jel moc při vnitřním okraji a ne při pravém okraji apod.
Vyrazili jsme tedy hned k benzínce a Kuba se nechal unést a ujel mi a já si nepamatoval přes ty severočeské vesnice cestu, ale nějak a dokonce bez bloudění jsem trefil a dojel jsem k benzínce. Po natankování jsme vyrazili a na doporučení Zdendy a prodávajícího jsme se stavili na oběd do Chodovarské restaurace, přijeli jsme okolo 14:15 a stejně zde bylo narváno a obsluha byla strašně nevrlá. Chtěli jsme jet hodně rychle zpátky a tak jsme si dali hotová jídla svíčkovou a guláš. Po úžasném 45 minutovém čekání na hotovku jsme se během 10 minut najedli a vyrazili jsme opět na cestu (takže za mě tuhle restauraci co si hraje na nobl a nemá na to nedoporučuji). Marauder si to krásně jel bez sebemenšího problému a chvílema jsme s Kubou vyzkoušeli i 140km/hod. i toto narozdíl od Kuby Marauder dával celkem na pohodu a Kuba říkal, že by ještě jel, ale protivítr je sfine. Co vám budu povídat na dálnici (kudy jsme museli chvilku jet) mi Kuba na Maříkovi nestačil, ale jak jsme vyjeli na normální silnice tak se to obrátilo a já jsem nestíhal. Zastavili jsme u další benzínky, kdy jsme zjistili, že Mařík nám papá okolo 6l na 100 km a zároveň jsme zjistili, že Kubovi při cestě někde uletěla boční krytka levého grypu, mno tak se holt ty gripy vymění dřív než později. Jeli jsme dál a občas nás zastihlo slabé pršení, ale Kuba vždy stihl vyschnout dřív, než opět zmokl. Dojeli jsme do Tábora a rozhodovali jsme se, jestli si dáme pauzu (už po 100 km si Kuba stěžoval, že ho strašně bolí prdel), ale pokročilá hodina nás přesvědčila a jeli jsme vstříc domovu. Cesta mezi Táborem a Pelhřimovem je děs. Je to tam samá uzavírka a furt se čekalo na semaforech, kdy Kuba jednou přehlédnul značku, že bude semafor a na mokru se bál prudce brzdit a tak o cca 2 metry přejel červenou, ale statečně toho 220 kg vážícího Maříka docouval zpátky :) Mno dojeli jsme do Pelhřimova a pak už příjemná cesta do Jihlavy. V Jihlavě jsme zastavili na benzínce, že dotankujeme stroje a po natankování Mařík už nenastartoval :o Začíná to pěkně. Po dlouhém hledání jsme našli hlavní pojistky a zjistili jsme, že je spálená 30tková pojistka na + od baterky (ve výbavě samozřejmě nebyla), ale na benzínce jí naštěstí měli a tak jsme vyměnili pojistku a jelo se dál. Do cíle naší cesty jsme dojeli po několika trpkých situacích v 19:15 hodin. Zamkly jsme Maříka do garáže k Dragstárovi (aby jim nebylo smutno) a šli jsme spokojeně na kofolu po náročném dni. Btw ta garáž má ještě jednu výhodu - nemám od ní klíče a tak mě nemůže napadnout nějaká hloupost.
Celkové dojmy se uvidí až po servisu a po ujetí par set možná tisíc km. Uvidíme zda jsem koupil spolehlivý stroj nebo starou vyčuchlou herku a snad v červenci už na ní budu brázdit České silnice a tankodromy.
1 reakcí na tento příspěvek forum pro čopráky 2
Děkuji Mili mám to v plánu. Rychlou jízdu moc nemusím, už jsem si ji užil dost a dávám přednost pohodlí a kochání (akorat se bojím proslavene vety z filmu: pane doktore, vy jste se zase kochal!)
1 reakcí na tento příspěvek forum pro čopráky 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2
rancher píše: -Sally-> Taky si musím pořídit vestu..
Vesta musí byť
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder | Jenyk78 | 10 | 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78 |
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder | jarmilerik | 11 | 25.4.2024 v 08:17 bazin. |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder | petr1989 | 1086 | 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi |
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder | TenVojtěch | 1 | 26.7.2023 v 06:09 krokoš |