bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: forum pro čopráky 2
Tak tímto gestem končí Forum pro čopráky .
VZhledem k aroganci zakladatele, jsem si dovolil toto vlákno obnovit, jako verzi č.2







Vadí mi, když někdo slyší na své jméno kritiku a pod její tíhou dokáže reagovat jedině tím, že vlákno uzavře, ačkoliv by nadále mohlo být otevřeno i bez zakladatelvo přítomnosti.

Léčení vlastního ega na některých vláknech jsou mnohdy až nechutná, ale nenechme si svůj krásný chopper život znechutit několika individuama a zadebatujme zde tedy i bez původního zakladatele.

Předpokládám, že jeho prvotní zámysl byl dobrý. Držme se tedy zámyslu a vlákno obnovme.

Přeji všem štastnou cestu

Naposledy editováno 05.05.2013 23:39:13

Blokovaní uživatelé: rancher

(reakce na) forum pro čopráky 2

Skvělá odpověď, děkuji! 14.10.2014 v 13:11 | Nahoru | #1
pijanst:
- hlavní stojan je boční = hlavní stojan nepotřebuješ
- prostor na nařadí - neexistuje = dej si vercajk (montpáky a stavitelný klíč) do rolky
- prstíkama nic nepovolím = viz výše
- když bych povolil, nejsem SHIVA (indická bohyně se čtyřma rukama) abych to nadzvedl a srovnal pro sundání kola = motorku položíš na levý bok
- když bych i to dokázal budou chybět další ruce pro držení motky, abych mohl pracovat, držet motku rovně a ještě abych jí podepíral vzadu, abych jí neměl na blatníku. = viz výše

Ale je mi jasné, že to je pro hardcore situace někde mimo civilizaci. Každopádně, položením motorky se řeší zadní kolo třeba u Goldwinga. Jinak se k němu dostat nejde.

Ještě tu před časem běhaly fotky a návod na skládací stojánek, který se podloží pod kyvku na straně naproti bočáku. Motorka je pak nakřivo, ale kolo ve vzduchu.

forum pro čopráky 2

Skvělá odpověď, děkuji! 20.4.2016 v 21:23 | Nahoru | #2
pijanst> kdyby se ti něco líbilo, klidně si stáhni

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2

Skvělá odpověď, děkuji! 26.6.2016 v 13:07 | Nahoru | #3
pijanst> já bych řekla,že můžeš mít jen 2 problémy a to :vidle a výfuk,vše ostatní máš homologované tak ti můžou.....prostě na jiné STK projdeš,když tam bude normální člověk. Zkus se obrátit na Dekru,zda by ty výfuky a vidle nešly zapsat do TP/samozřejmě se za 1položku platí 3900,-/ale pokud tu motorka už takhle jezdila teď nevím od kterého roku to přesně je,prostě prošla STK už někloikrát,tak to musí jít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2

Skvělá odpověď, děkuji! 8.1.2017 v 21:30 | Nahoru | #4
[quote=pijanst]Honza-1400> motorka uvedena do provozu pčed 2000, homologace mít nemusí. Všechnood 2000 včetně MUSÍ a nejen to, dokonce musí být od výrobce motocyklu, nebo doložka o tom, že daný homologovaný výfuk skutečně mužeš nasadit na daný typ motorky.

Máš tam jednu chybičku. Neni to od roku výroby 2000 , ale od 07.2001.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 6 Dnes v 00:38 Thomsonson
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 10 21.3.2024 v 19:39 krokoš
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder petr1989 1086 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder TenVojtěch 1 26.7.2023 v 06:09 krokoš


TOPlist