globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: cuká a chcípá
19.9.2014 v 13:24
Zdravím,
je možný že by ais ventil způsoboval až chcípnutí ? už jsem to tu psal, že vetšinou když je studená tak cuká až chcípá a je to stříkačka, jede s nepravidelným chodem a zný tak nějak tupě aj volnoběh je takovej jo a ne jo, a při zastavení a přidání chcípne( jako kdyby s přídaním plynem to udusilo, jen lehce i) a pak nechce naskočit, nebo při snaze jízdy na kousek plynu nebo otacky tak akorat, tak chcípa za chodu/jízdy a do toho to střílí = vynechání + střela , takže sem jak na rodeu, mám pwc,leo a dna st2., jediná rada byla zkalibrovat plyn to jsem udělal a nic a volnoběh mám na 1700.
ale někdy to dělá a někdy třeba ne i když třeba stojí v létě na sluníčku tak to dělá, a třeba někdy když je klendra tak to nedělá ale vetšinou jo :D
protože po městě je to hrozný, sem rad že dohopsam ze školy domu a smrdí po benzinu dost, a trochu to přípomíná jak jízda na sitič, když ji chci rozjet, tak nemá moc výkon a ma nechut vytočit se :/ řeším to dlouho a žádná rada, která by pomohla, je to možný že je to tím ais ventilem, že by to blafalo zpátky nějak ?
filtr dobrej, svíčka černejší ale to je asi pwcem doufám s iridiou to dělalo taky.

Nebo je zajímavý, že ráno vyjedu s garaže (je venkovní přes sezonu, okna netěsní a ve sklepě funí brambory :D) a do školy a to nejni zrovna už teplo, tak dobrý, ale pak když jedu domů ze školy tak to dělá a to je cca stejná teplota a nebo na ní třeba i svítí teplo.

A stát na križovatce s vitočenou praskající motorkou je hodně blby kort s otevřenejma leošema :D

cuká a chcípá

19.9.2014 v 18:51 | Nahoru | #1
vím že máš stříkačku, ale přesně to samé mi dělal bordel v karbcích, ve finále to dorželo volnoběh, ale při přidání se to dusilo a střílelo(+ asi 30 cm plameny )

cuká a chcípá

29.9.2014 v 22:06 | Nahoru | #2
up

cuká a chcípá

8.10.2014 v 14:31 | Nahoru | #3
to prostě nechápu jedu ráno v pul 6 do školy,je zima, tak jede tak nejak nejak, jak by motor za studena asi měl, pak to soji do pul 2, je skoro stejna teplota a ty problemy hned po rozjezdu ciz vyse, chcipne i pri odbocovani na malo plynu aj za chodu a uz nechytne a to jedu dal na motor nez zastavim hudlaaa ani nehlesne jak uchlastanej fichtl :D, nechapu procto, nejnio tam nejaky cidlo teploty bo tak, nebo jenda baba povidala ze jestli mi nevisi kapky na trysce ci co? kdyz dohopsan po meste dom tak z ni tahne benzin jak cunik.

cuká a chcípá

7.2.2015 v 06:51 | Nahoru | #4
Cau.Nejsem majitelem teto motorky,ale jen tak muj nazor.Cidlo teploty co vim tak je tam nasavaneho vzduchu.Ale to by nedelalo takovy bordel co pises,jen by se motor prepl do nouzoveho rezimu maximalne.Spis bych videl zavadu podle toho co pises v zapalovani.Kdyz ti to strili do vyfuku a vynechava nebude to podle mne chyba ve vstrikovani ale v tom ze to dava nepravidelne jiskru.Chteloby to mit na zkousku par dilu,rele zapalovani,faju,vysokonapetovy kabel,atd.A jestli tam treba nemas jinou svicku.Jen mi nazory.
At ti to vyjde a nestoji moc penez ta oprava.

Naposledy editováno 08.02.2015 12:41:21

cuká a chcípá

13.5.2015 v 19:59 | Nahoru | #5
Hale zkusil bych ještě změřit kolik tlačí čerpadlo v nádrži. Popřípadě juknout na váhu vzduchu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XT 660 X - cukání a vynechavani mot... Yamaha XT 660 X Wintrez 5 17.5.2024 v 10:26 Milan1963
Yamaha XT660X Resetování tachometru... Yamaha XT 660 X Lingos 7 15.5.2024 v 16:10 ja1
XT 660 r - kryt motoru. Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X sniper931 5 13.5.2024 v 09:08 svobodik
Alternativa Brembo SC Yamaha XT 660 X Ghost-CBR1000rr 11 29.4.2024 v 17:06 Ghost-CBR1000rr
Svody xt660 yamaha 2004 Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X johan6 0 20.12.2023 v 09:21 johan6


TOPlist