v červenci budu kupovat novou mašinu a rozhoduji se mezi Suzuki GSR 600 a Kawasaki Z 750 . Viděl jsem různé testy, články, videa. Jedná se o ročníky 2007 , obojí se dá sehnat do 80 000 Kč v hezkém stavu.
Co jsem se zatím dozvěděl :
GSR 600 - pohodlná, nejlepší motor z konkurence (Hornet, FZ6), bez žádných větších chyb - vychytaná, jediná chyba kterou jsem našel - v rychlosti nad 130 opravdu dost fouká na jezdce, protože plasty přidělané na nádrži stáčí vzduch nahoru.
Z750 - méně pohodlné sedlo, slabší brzdy, musí se seřídit podvozek - měkký zadní tlumič, naopak hezký zvuk, oproti šestkám lepší zrychlení a tah, nemusí se tak točit, agresivní a syrovější.
GSR se mi trochu víc líbí vzhledově, ale u Z750 mě táhne ten silnější motor (lepší zrychlení, agresivnější, spotrovnější). Motorku chci jak na občasné vyblbnutí, tak na lehké cestování s kufry. Ostatní motorky které by mohly konkurovat jsem už zavrhnul (hornet,fz6) a GSR800 je drahý špás.
Prosím ty, kteří mají tyhle motorky (někdy je jezdili) a nejlépe vyzkoušeli obojí, aby napsali svůj názor. A taky důvod proč by se přikláněli k té, či oné. Díky všem, kteří mi pomohou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600
No celkově je tady dost lidí pro Z750, ale nikdo nenapsal proč by tak volil, jediné co tu padlo tak že je Zed hravější a víc žere.
Naopak i když jsem nakloněný Zedovi, tak tu padlo dost výhod GSR600 ( dobrá spotřeba, brzdy,vyladěný motor,podvozek ) a jestli to s tím výkonem je tak, jak mi tvrdíte, možná by to byla ta lepší možnost.
Dozvěděl jsem se co jsem chtěl, děkuji za názory všem Až zahodím berle, tak se půjdu posadit na oba stroje a co mi padne líp, to vemu. Na konci června / začátku července vám řeknu pro co jsem se rozhodnul. Díky moc
PS : klidně pište další názory, budu rád za každý
1 reakcí na tento příspěvek Z750 vs GSR600
1. Jeli jsme vedle sebe 60 km/h na pětku (možná čtyrku, nevím je to už pár let) Bez podřazování plnej plyn a Fazer jako kdyby stál na místě.
2. Dlouhý kopec, rovně, pod kopcej sme dodrželi předepsanou 70ku ( na jedničku nebo dvojku kdo ví ) na konci 70ky plnej a 3kilometry rovně do kopce. Výsledek, na rozjezd jsem mu mírně cuknul, na kopci naprosto totožně.
co z toho plyne? pojedeš v klidu, je jedno co máš, topíš je jedno co máš. Kup co se ti líbí.
životnost? mám na Z750 119 000km :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600
Jak už někdo psal, pořiď to, co se ti líbí, tobě to bude stát v garáži, a ty na to budeš koukat ze zahrádky u kafe
Ano, svezl jsem se na obou než jsem koupil. A rozhodně mě přesvědčila GSR, nevím prostě to byl pocit a dnes jsem spokojený.
Jinak Sůza do 6000 jede dost dobře, od 8 do 10ti hodně dobře a od 10ti je to raketa. A spotřeba jak píšu 5,3 L. A to se netahám jak smrad.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600
Skresa píše: Mike523> Já bych si za 80 koupil 6tku Horneta 07+ a neřešil bych to... to GSR bude podobné. Zeda sem neřídil (jen litra) takže nemůžu moc soudit. Myslím že to bude spíš otázka toho na čem se ti pojede líp.. Chce to projet a uvidíš co ti vyjde nejlíp
No nevím, ale Hornet je dost nuda a za druhé je to Honda a to mluví za vše.
Když jsem jel kupovat motorku, tak jsem taky vybíral GSR, HORNET a KAWA. A vyhrála ta praváá..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600
Skresa píše: AnihilatorCZ> Hornet je nuda.. Ahaaa.. Ono to možná bude spíš těma rukama
Ne ne ne jo litr, to je iné kafe.
Ber to nuda jako ralativní, taky to jede, ale. Ale to bylo u me zatím šestkovým Hornetem, ale jinak se mi taky líbí.
Kupte co vám bude sedět, 100 lidí 100 chutí, nikomu nic nenutím
1 reakcí na tento příspěvek Z750 vs GSR600
Zed není ošklivá motorka, a řeknu, že jsem na ní nikdy nejel, ale je fakt, že si nepamatuju jedinej test ve kterým by nedopadla hrozně špatně. Nejvíc kritizovali absolutně neadekvátní podvozek, nesladěnej, podtlumenej a vůbec divnej. Na akceleraci jí dokázali ujíždět i šestky, což jsem naprosto nechápal a snad tomu ani moc nevěřím, takže když už Zeda tak jedině litra, tam je podvozek ok.
Jadro pudla bude v tom, ze ty motorky testujou lidi, co uz maj projeto dost a poznaj naky, pro beznyho uzivatele, zanedbatelny rozdily. Tyhle motorky nejsou na zavodeni, takze bych ty podvozky tak nehrotil. Kazdopadne dost chvalenej bejval dycky co se tyce podvozku Hornet. Ale co clovek, to nazor. Ja uz ty vsemozny testy beru trosku s nadhledem. Protoze je to nazor vzdy jen jednoho cloveka...Radsi si poslechnu,k prectu vic nazoru z rad majitelu, abych si udelal aspon hrubou predstavu, protoze nejlepsi je se svezt sam, ze jo
Můžu říct, že mezi naháčema jsou právě v úrovni podvozku velké rozdíly. Např. přesednutí z ER6 na na GSR600 je obrovskej rozdí. ER není špatná, ale používá ty nejlevnější tlumičče a je to znát, pak když z GSR přesednu na R1 tak tam rozdíl taky je (bo štelovací komprese i odskok zvlášť), ale ten rozdíl není už tak velkej.
Vše je můj názor, může být, že se od jiných liší
2 reakcí na tento příspěvek Z750 vs GSR600
Jezdil sem s bandou Jeseníky2*R6,ZX9R a starší fároš,750 dorsoduro.Nejsem žádné střelec,ale s Aprilkou sme jim ty utažený zatáčky dali sežrat,Kawa je krásně ovladatelná překlapí se sama,že by podvozek nestihal sem si nevšiml ani na okruhu v Brně kde sem na sérii brzdách a Pirelkách Angel ST jezdil kolem 2:30-2:32.Kde Z750 nejede je nad 220,do 240 se musíš nasoukat aby nic nekoukalo-tak kapoty R6 nebo ninje ujížděli.Na dromu sem pojezdil kde co,je to o rukách a co si člověk dovolí-jen nasere,že se půl kola cpeš dopředu přes FZ8,R6ky,Tuona,jedno RSVčko a SVčka a na výjezdu na cílovku jim můžeš zamávat a zas to drtit v zatáčkách.
Každopádně Zko pro dva není,pokud batoh nemá 45kg a metr padesát.Kufry problém,textilní brašny ještě větší.Měl sem rok 2012 tacho při prodeji 17tkm prakticky vše origo
Naposledy editováno 18.05.2015 09:05:10
a za 2) všechno to jsou tak srovnatelný motorky že rozhodně nelze čekat žádný mega rozdíl. Nevím jakou kawu Z750 rv 07 seženeš za 80,ale toho bych se trochu bál. Ty jsou tak za 90-100 a ten stav ještě není tip top.
Někde jsem tady četl, že sice Kawu nezná, ale asi bude poruchovější než Suzuki :)
Co by tě mělo především přesvědčit je design a sympatie ke značce. O tom to je:)
Sice nemám tu Kawu Z750 07, jezdím 2004, ale s podvozkem žádný problém nemám (a taky říkaj, že je měkká na předek atd.). Dobré gumy udělají hodně. Spotřeba při výletu 4.5l, normál jízda kolem 5-6 litrů.
Brzdy pokud se zdají být vlažné a že to vážně není špatné ( u té 2007, u 2004 to je hnus), tak stačí vyměnit desky za sintrované a to pak postavíš na předek - trochu nebezpečné.
Kup si co se ti líbí a asi si přesvědčený do Suzuki GSR600, jen ti chci napsat, že žádná motorka nemá výraznou slabinu a pokud ti něco nevyhovuje, dá se to dořešit.
A co se týče toho protěžování GSR750 :) to je taky na jednak mimo rozpočet a žádná hitparáda to taky není. Za ty prachy bych pokukoval po speed triplu 675 nebo si počkal na CB1000R.
Ty testy jsou také psané lidmi, kteří mají v rukách daleko silnější stroje a jezdí víc na krev.
Naposledy editováno 19.05.2015 20:49:03
1 reakcí na tento příspěvek Z750 vs GSR600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600
kulyhrasek píše: za me bych sel do kawy.me se libi vic a taky brzy bude v me garazi.jinak je to na tobe jak je tu v prispevcich psano kup co se ti libi vice.a ze kawa je treba tezsi a brzdy na prd...nejezdime kudlu takze to pozná max 2 % lidi.kup co se ti libi)
Nevím jak ty, ale občas tu kudlu jedu a i ty, jestli jednou osedláš, tak ti to nedá a za heft zatáhneš. A brzdit je potřeba, teda občas.
1 reakcí na tento příspěvek Z750 vs GSR600
A ještě co Aprilia Shiver 750? To je hodně slušná italská vybavená top raketka, cenově se dá sehnat i kolem 90 tisíci.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600
Naposledy editováno 20.05.2015 21:47:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600
vybouřená_mrkev píše: ZdeněkS> Seřizovatelný má GSR jenom předpětí a i s hustším olejem je to pořád uhoupaný. Nevím kolik stojí vzduch.filtr na Kawu, ale za vzducháč na GSR jsem včera zaplatil 887,- Kč, což mi přijde spíš víc než je průměr. A nevím jak je zpřevodovanej ten Zed, ale já musel dát 15z. pastorek, aby to na výjezdech z utaženějších vracáků bylo aspoň nějaký.
Řeťěz 525, vzducháč jsem kupoval za 350 a seřiditelné jsou jak předek tak zadek. Přední vidle nahoře a zadní tlumič jde seřídit taky, je na to spešl klíč v nářadí motorky.
Naposledy editováno 21.05.2015 06:29:04
Na tomto odkazu mají filtr za 390, já ho kupoval v nějaké akci za 350de. Ono to chce tyto akce občas využít.
kulyhrasek píše: AnihilatorCZ> ano pojedes ostřeji ale jako amater ten rozdil moc nepoznas)ano brzdit je potreba ale staci na kawu dat spravne desky a brzdi to fajn)jinak jsem zkousel kamaradovo gsxr 1000 nekdo rika ze to nebrzdi a me to prislo v poho)ale co clovek tak jinej nazor)
Áno áno, nehádám se, pravdu máš. Poladíš a brzdíš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600
AnihilatorCZ píše: a seřiditelné jsou jak předek tak zadek. Přední vidle nahoře a zadní tlumič jde seřídit taky, je na to spešl klíč v nářadí motorky.
Ano, ale pouze předpětí, nic jiného se tam poštelovat nedá. Na trošku svižnější jízdu je to málo i na jízdní kolo. Například odskok utáhnout na cestování a povolit na okruh, to bych řekl že je takový skoro základ. Neříkám, že se s tím nedá jezdit, samozřejmě že dá, ale je to prostě pořád takovej houpací kůň na výlety po okreskách.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki z750 2007 Kawasaki Z 750 | Honzíínek | 0 | 1.5.2024 v 15:05 Honzíínek |
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 | Bedys85 | 10 | 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav |
Kawasaki Z750 - Motorový olej 5100 ... Kawasaki Z 750 | ERINN | 1 | 9.3.2024 v 16:39 Slávek-TDM |
garáž Suzuki GSR 600 | Jankosaro | 4 | 1.12.2023 v 16:13 Juraj22 |
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 | Ebčak | 31 | 15.10.2023 v 23:32 assassin |