Potřeboval bych poradit,jak to opravit.
tlumiče sice nějak zatím fungujou,ale tečou.
Vyndat je z brýlí dokážu.
ale nevím jak vyměnit ten simering,nebo co tam je v háji.
Nevím zda nemá cenu už to rozebrat celé a případně vyměnit nějaká pouzdra ,,futra......
otázka je,kde seženu náhradní díly na tuto starou motku.
Jaký tlumičový olej tam nalít.vím že ho tam má být 200ml.
díky za reakce.
1 reakcí na tento příspěvek teče olej z tlumičů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) teče olej z tlumičů.
Vítězslav_Máří píše: Tlumičový olej tu http://www.motogara...tlumicovy-olej-p2898 .Gufera do vidlí tu http://www.montyjaw...uemart&Itemid=26 .Pokud ti tečou vidle,nic jiného,než vyměnit gufera s tím dělat nejde.A neboj i na takto starou motku seženeš spoustu běžných dílů,chce to jen hledat.Vidle musíš rozebrat a nejlépe vypláchnout,pak vyměníš gufera,až rozděláš tlumiče,pochopíš jak tam gufera drží.Většinou jsou zalisovaná do spodní trubky a zajištěná drátěným kroužkem (segerovkou).Až to rozděláš,přijdeš na to.
lepe bych to nepopsal. Jen pozor až to budež rozebírat a nepujde to lehce, nezapomeň že po trubkách jezdí stírací kroužek, aby jsi to nechytl do hasáku a nevytvořil na trubkach vrypy .
A nové futra klidně kup taky Sada pouzder , stejně je musíš sundat, aby jsi sundal matici, tak proč vracet zpátky staré.
Edit: jo a oleje je v každé 250 ml a směs tlumičového a motorového 1:1
Naposledy editováno 06.05.2015 19:07:44
našel sem manuál,tak taj je psanej tlumičák/m2t 50:50 .
tak teda ted nevím.
ty tlumiče momentálně přes hrboly dost mlátěj.
chtěl bych ,aby trochu fungovaly.a neřezalo to do rukou tolik.
těžko říct,jak jsou na tom pružiny,no to se uvidí.......
Při repasi vidlí jsem postupoval takto... rozebrat vidle, udělat rozpěry pod pružiny (jestli si to dobře pamatuju, tak 32mm dlouhý), jiný tlumivky, za to že byly fungl krk nedám, ale stav OK. vysoustružil jsem nový futra a nandal, pak složit vidle smontovat předek...
Olej: nejdřív předepsanou směs olejů - houpalo se to, ták hustší poměr, houpalo se to, ták motorák s převoďákem... lepší, nakonec je tam čistej převoďák a vidlice funguje velmi dobře, nehoupe, při brždění se chová slušně, kolo neskáče a tlumí to dobře... Jen nesmí bejt mráz, to je to pak dubový.....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čep kyvné vidlice hranatá ČZ ČZ 175/477, ČZ 250/471, ČZ 175/487, ČZ 350/472 | Kalasnikov | 25 | 25.1.2023 v 16:04 Kalasnikov |
CZ 250/471 spojka ČZ 250/471 | sikmar | 14 | 20.1.2023 v 21:20 pech. |
GO motoru Jawa ČZ 250/471 | Otajs | 8 | 2.12.2022 v 20:20 Radovann |
Čz 250/471 oilmaster ČZ 250/471 | zilvaré | 5 | 7.11.2022 v 17:22 alezio |
Čz 250/471 custom mk1 ČZ 250/471 | zilvaré | 2 | 22.4.2022 v 07:50 Dolin |