Děkuji za jakoukoliv odpověď, s pozdravem Veselovský.
E: Rozhodl sem se vymenit svicky, opet nabit baterku a zkusit nastartovat. Nastartoval sem na PRE se syticem naplno, kohoutek sem prepl na rezervu. Motorka nechcipla ale i se syticem zustaly otacky kolem 2 000 (misto 3,5 az 4 tisic). Sla pomalu za plynem, dost se dusila a cas od casu strelila (foukla nebo neco takovyho ). Po zeslabeni sytice otacky opet na 500 až z toho chcipla.. Nastartovanou sem ji mel cca 5-10 min, pak uz sem ji nechtel trapit. po te dobe se svíčka zbarvila do šeda. Myslite ze je to furt nekde ucpany a tim ze drzim vic plynu (sytic) si to podtlakem nejakej ten benzin vezme, nebo muze byt spatnej benzin? Ten den kdy to zaclo delat, sem z rezervy natankoval doplna a chcipla po cca 33km.
Naposledy editováno 28.04.2015 18:25:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | Včera v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |