globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GS 500, z ničeho nic klekla
24.4.2015 v 22:00
Zdravím Vás motorkáři. Chtěl bych se zeptat jestli někdo nemá tušení čím by to mohlo být. Již rok mám Suzuki GS 500E kde po celou dobu mi jezdila i chovala se stejně. Najeto mam 38 000, motorově se mi zdála v pořádku, akorát maximálka pouze 150km/h. Avšak včera, když sem jel pro přítelkyni, mi při čekání na místě na volnoběh z ničeho nic klesly otáčky z 1100 na pouhých 500-600 (možná to doprovázelo menší klepnutí z motoru). Po nasednutí přítelkyně a následného rozjetí se mi zdálo vše v normálu, tah, výkon, zvuk. Jen při zmáčknutí spojky mi málem motor chcípal jak ty otáčky padaj na 500... po 5 min jízdě co sem přejel menši kopeček mi po cestě dolů přestal reagovat plyn, zmáčknu spojku, otáčky spadly na 0 a od té doby nejde nastartovat. Svíčky mají bílou barvu, jiskru házej, baterkou bych řekl že to taky nebude, točí krásně, ale motor ani neškytne. Nenapadne někoho z Vás čím by to mohlo být a na co se prvotně zaměřit?

Děkuji za jakoukoliv odpověď, s pozdravem Veselovský.

Suzuki GS 500, z ničeho nic klekla

24.4.2015 v 22:16 | Nahoru | #1
Nejde ti tam benzin. Bily svicky = chuda smes. Takze se ti to ochuzovalo az to prestalo tyct uplne.

Suzuki GS 500, z ničeho nic klekla

24.4.2015 v 22:29 | Nahoru | #2
Asi se ti dostal nějakej bordel do karburátoru a ucpal se ti přívod paliva! Zkus povolit odkalovací šroub na karburátoru a pokud nic nevyteče a nebo toho vyteče jen malinko a nic dál nepoteče, tak se ti sekly jehlový ventily v plovákové komoře. Pokud to poteče dobře a nebude to ani po chvilce přestávat, tak máš asi ucpanou trysku (trysky)

Suzuki GS 500, z ničeho nic klekla

25.4.2015 v 07:42 | Nahoru | #3
taky tak bych to videl nema palivo. neco pricpane. filtr jestli tam je nebo klidne i odvzdusneni nadrze

Suzuki GS 500, z ničeho nic klekla

28.4.2015 v 16:12 | Nahoru | #4
Dekuji vám moc za odpovedi, az dnes sem se do toho pustil. Udinar odkalovaci srouby sem povolil. Vyteklo zhruba to co by se veslo do karbece a prestalo to (Akorat problem bude asi v tom ze sem mel chvilu predtim kohoutek na PRE, takze je asi logicky ze mi vytekl +- objem karburatoru? I kdyby to bylo ucpany)

E: Rozhodl sem se vymenit svicky, opet nabit baterku a zkusit nastartovat. Nastartoval sem na PRE se syticem naplno, kohoutek sem prepl na rezervu. Motorka nechcipla ale i se syticem zustaly otacky kolem 2 000 (misto 3,5 az 4 tisic). Sla pomalu za plynem, dost se dusila a cas od casu strelila (foukla nebo neco takovyho ). Po zeslabeni sytice otacky opet na 500 až z toho chcipla.. Nastartovanou sem ji mel cca 5-10 min, pak uz sem ji nechtel trapit. po te dobe se svíčka zbarvila do šeda. Myslite ze je to furt nekde ucpany a tim ze drzim vic plynu (sytic) si to podtlakem nejakej ten benzin vezme, nebo muze byt spatnej benzin? Ten den kdy to zaclo delat, sem z rezervy natankoval doplna a chcipla po cca 33km.

Naposledy editováno 28.04.2015 18:25:45

Suzuki GS 500, z ničeho nic klekla

28.4.2015 v 22:35 | Nahoru | #5
Pak by to mohlo špatně dovírat plovákovky! Pokud po deseti minutách chodu motoru s novejma svícema máš kontakty šedivý, tak je to bohatý jak sfiňa! Asi ti nezbude nic jiného, než ten karbec zase sundat a pořádně vyčistit!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E Phabbyg 8 Včera v 17:11 docent
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust


TOPlist